דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה דתות מה היא הדרך המומלצת להסרת קמטי עור?
מה היא הדרך המומלצת להסרת קמטי עור?
יואל כץ 01/02/20 |  צפיות: 1786

כל אחד מאיתנו בשלב מסויים במהלך החיים במיוחד בגיל מבוגר הוא מגיע לשלב בו הוא איננו נראה צעיר יותר, מופיעים קמטים וחריצים על העור כשהקמטוטים והחריצים הבולטים במיוחד הם קמטי צחוק, במצח, סביב הפה ועוד, הופעת הקמטים הקמטוטים היא חלק טבעי מהתהליך של הזקנה.

להרבה אנשים חשוב מאד הנושא של הטיפוח, הם רוצים להיראות יותר צעירים ויפים ועל כן הם מחפשים כל מיני דרכים רבות כיצד ואיך להעלים את הקמטים מהגוף ובעיקר להעלים אותם מעור הפנים אולם הם מאד חוששים לעשות ניתוח  פלסטי, לעבור הרדמה ואף מתקופת ההחלמה שלאחר הניתוח ומשום כך החיפוש לתחליף לניתוח למתיחת פנים הוא פשוט מובן ואף מוצדק.

שאלה: האם ניתן להסתיר את אותם קמטים וקמטוטים מהעור בלי לעבור ניתוח?

התשובה היא לגמרי כן, בשנים האחרונות יש התקדמות גדולה ביותר בתנופה אדירה של פיתוח מוצרי קוסמטיקה שמספקים מענה ופתרון לתופעת הקמטים, אותם מוצרים אומנם עולים לא מעט אבל התוצאה והאפקטיביות שהינם מספקים שווים בהחלט. בשנים האחרונות יש את האפשרות לטשטש את קמטוטים וגם להינות מעור פנים חלק.

יש טכניקות שונות להעלים את הקמטים והקמטוטים בעור כמו: ניתוח פלסטי, זריקות, מיכשור טכנולוגי, פילינג שזה אומר קילוף שכבות העור החיצוניות ולאחר מכן מקבלים תוצאה של עור  נאה וחלק. ישנם תכשירי קוסמטיקה כמו: המוצרים של לאורקס שהינם בעצם תכשירים אשר מיועדים העלמת  קמטים מהפנים ובעוד מקומות.

אילו יתרונות קיימים בהחלקה של קמטים בעור ע''י מוצרי לאורקס להחלקת קמטים?

כאשר משתמשים במוצרי לאורקס המיועדים להחלקת הקמטים מרוויחים כמה דברים:

1.         המוצר הינו   קל לשימוש, מורחים את המוצר על הקמטים, ולאחר זמן מועט אנו מקבלים מראה חלק ורענן לאורך שעות רבות.

2.         ניקוי עמוק של עור הפנים תוך יצירת אפקט  של פילינג עדין.

3.         המוצר מורכב מרכיבים טבעיים.

4.         הרגשת בטיחות - כשעושים ניתוח פלסטי להעלמת קמטים מהעור קיימים סיכונים הן בהרדמה וגם בניתוח עצמו ואילו השימוש בתכשירקוסמטי הוא הרבה יותר בטיחותי.

לסיכום: לקמטי העור יש תקנה ופתרון, יחד עם השקעה ושימוש נכון במוצר הנכון, ניתן יהיה להגיע לתוצאות מאד נהדרות .



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יואל כץ


 


מאמרים נוספים מאת יואל כץ
 
ארבעה רעיונות לעבודה מהבית לאחד ולכולם
חלפו הימים שכולם תוהים מהן כל ה"הזדמנויות לעבודה מהבית" האלה כי האינטרנט מלא בהן. יותר ויותר אנשים מרוויחים מהנוחות של ביתם. ישנם מאמרים רבים באינטרנט המלמדים אנשים את היתרונות, היתרונות/חסרונות והרעיונות הרבים לעבודה מהבית שיכולים לעזור לכולם להשתתף במיזם זה להרוויח כסף.

סודות גיטרה מובילה - 7 דרכים לשפר את סולו הגיטרה שלך
הרבה חבר'ה שמנגנים בגיטרה מובילה לומדים איך לנגן בגיטרה על ידי העתקת סולואים של גיטריסטים מובילים אחרים, וזה בסדר גמור וטוב. עם זאת, יש כמה שיטות שבהן אתה יכול להשתמש כדי לשפר את סולו הגיטרה המוביל שלך

מה היא שיטת הפילאטיס?
03/02/20 | דתות
שיטת הפילאטיס היא התעמלות הכוללת בתוכה תנועה והתעמלות, השיטה הומצאה ע"י האיש ג'וזף פילאטיס בשנות העשרים, בשעה ש המטרה שלה זו, חיזוק ומתיחה של השרירים בשילוב של שיתוף פעולה בין הנפש לבין גוף. הטכניקה של ההתעמלות על ידי פילאטיס שיטה של כושר גופני מלא וכאשר היא בעצם מתבצעת באופן סדיר, מתרחשים בגוף שינויים חיוביים. השיטה שנקראת פילאטיס גם משלבת מודעות לעמוד השדרה,נשימה נכונה, אימוני כוח וגמישות.

האם התעמלות בשיטת פילאטיס מביאה פתרון לאנשים אשר יש להם מוגבלות גופנית?
03/02/20 | דתות
עידן|בעולם|בזמן} המודרני אשר בו כולנו מצויים, אתם נתקלים לא מעט בתופעות הגורמות לנזקים בריאותיים כגון משקל יתר, בעיות גב וכו', התעמלות בפילאטיס היא שיטה אשר פותחה ע"י ממציא השיטה ששמו ג'וזף פילאטיס, מציעה לכולנו שיטת תרגילי התעמלות ייחודיים. שיטה זו משלבת בתוכה עניינים רבים המתאימים לאנשים שמצב בריאותם תקין, כמו כן השיטה טובה גם לכאלה אשר סובלים מבעיות אורטופדיות כגון:

התעמלות מתקדמת - פילאטיס
03/02/20 | דתות
בזמן האחרון יותר ויותר נודעת תשומת לב גבוהה לפעילות גופנית , אין כיום רופא או אולי מטפל ראוי לשמו אשר לא ימליצו למטופליהם אודות פעילות גופנית לכל היותר חצי שעה כל יום. מצב זה התהווה כתוצאה מכך שכולנו למעשה משתמשים במכונות תחת בגופינו. למשל: בעבר במקום לכבס במכונה כיבסו ביד, במקום לקחת מים ישירות מהברז היו חייבים ללכת כברת דרך גדולה בשביל להגיע אל הבאר לשאוב מים.

האם יש התעמלות פילאטיס בתל אביב
03/02/20 | דתות
ממציא השיטה הוא גו'זף פילאטיס שהשיטה קרויה על השם שלו, הוא פיתח אותה למטרת החלמה ושיקום של פצועים, במשך הזמן נודע כי התרגילים בפילאטיס מביאים מענה לא רק להחלמה ושיקום אלא הם מהווים גורם חשוב מאד לחיטוב הגוף ע"י שילוב של חיזוק השריר והארכתו. אימונים בשיטת הפילאטיס הפכו להיות מאד פופולאריים עבור סוגים שונים של אנשים באוכלוסיה ולא רק לספורטאים ורקדנים, בגלל זה כיום נפתחו חוגי פילאטיס רבים עבור כל הציבור, לגברים ולנשים כאחד.

התעמלות במכשירי פילאטיס
03/02/20 | דתות
בשנים האחרונות אנשים,נהיים,נעשים יותר ויותר מודעים לחשיבות והמעלות הלא מעטים שגורמת לנו פעילות גופנית במהלך החיים, כמה ההשפעה שלה תורמת לבריאותינו, כבר ידוע שכל אחד שמשלב פעילות גופנית, כמובן, ביחד עם תזונה נכונה ובריאה, הוא מסייע לשמירה על אורח חיים רענן. ההתעמלות בשיטת פילאטיס צוברת תאוצה רבה ביותר בשנים האחרונות, כבר הוכח גם במחקרים שהתבצעו ואפילו על ידי די הרבה רופאים, כי לאימונים בפילאטיס ישנה חשיבות גבוהה להטבת תפקוד גוף האדם וגם לתפקוד הנפש.

תרגול בעזרת פילאטיס גורם להשפעה ותחושה מעולה על המתאמן
03/02/20 | דתות
ההתעמלות בשיטת פילאטיס צוברת תאוצה רבה מאד בעת האחרונה, כבר הוכח הן במחקרים שנעשו ואף עפ"י מה שמובא מאנשים העובדים בתחום הרפואה, כי לאימון בפילאטיס קיימת חשיבות רבה לגרום לשיפור של תפקוד הגוף כולו. יש אפשרות לתרגל פילאטיס במספר דרכים שאחת משיטות אלה הינה פילאטיס מכשירים. פילאטיס מכשירים מגיש לכולנו לבצעתרגילים בדרך הכי מדוייקת כמו כן הוא למעשה מסייע בידי מתאמנים מתחילים לעשות כהוגן את מרבית התרגילים באופן מדוייק בנוסף לכך הם הרבה פחות נדרשים להיות מרוכזים בביצוע ויותר בהאזנה לשרירים תוך שימת דג

פילאטיס מכשירים הינו השיטה היותר מתקדמת
03/02/20 | דתות
בעידן המודרני בו כולנו קיימים כולנו נתקלים לפעמים בתופעות הגורמות לנזקים בריאותיים כדוגמת משקל יתר, בעיות לב וכו', מסיבה זו יש חשיבות גדולה לשמור על אורח חיים מעולה ולשלב בנוסף פעילות גופנית. בנושא הספורט ישנם מגוון די רחב של אימונים, שאחד מאימונים אלה בזמן האחרון, צבר תאוצה עצומה והוא התעמלות בשיטת הפילאטיס.

האם פילאטיס מכשירים אמור להתאים לבני אדם הנזקקים לשיקום?
03/02/20 | דתות
בעולם הנוכחי בתוכו כולנו נמצאים, הרבה פעמים כולנו נתקלים בתופעות הגורמות לנזקים בריאותיים כדוגמת השמנה בקרב ילדים ומבוגרים, הפרעות לב וכו', מאידך גיסא, יש מודעות גדולה על הנחיצות לגרום לשמירה על תזונה בריאה כחלק מאורח חיים איכותי ביחד עם תרגילי ספורט. בתחום הספורט מצויים ענפים שונים אשר אחד מהם לאחרונה צבר פופולאריות עצומה הוא הפילאטיס
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI