דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הופעת בכורה של ג'קדה בתור "מומחית" בשירות לקוחות בדוח של HFS Research על עשרת המובילים באוטומציה של תהליכים רובוטיים
הופעת בכורה של ג'קדה בתור "מומחית" בשירות לקוחות בדוח של HFS Research על עשרת המובילים באוטומציה של תהליכים רובוטיים
חיים נוי 05/02/20 |  צפיות: 2307

הופעת בכורה של ג'קדה בתור "מומחית" בשירות לקוחות בדוח של HFS Research על עשרת המובילים באוטומציה של תהליכים רובוטיים

חדשנות ובינה מוטבעת באוטומציה של שירות לקוחות מודגשות כחוזקות החשובות

אטלנטה, 4 בפברואר 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

Jacada Inc., מובילה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, שמחה להודיע על מעמדה בתור "המומחית" בדוח שפורסם לאחרונה "התוצאות של עשרת מוצרי תוכנת RPA (אוטומציה של תהליכים רובוטיים) המובילים של HFS". מהדורת 2020 היא מחקר מפורט על שביעות רצון מ-RPA בקרב 255 משתמשי על ב-RPA שהניב דירוגים של 311 מוצרים ביותר מ-30 מימדים של חוויית הלקוח. הדוח מתאר איך ספקי ה-RPA המובילים תומכים בלקוחות שלהם ומאפשרים להם להגדיל את תוכניות האוטומציה שלהם ולחולל שינוי אמיתי.

ג'קדה ואחרים הוערכו על סמך קריטריונים שנחשבים כקריטיים לתמיכה במשימת השינוי של הארגון באמצעות:

  • ביצוע: דגש עלסדר הגודל של הפעילות, הלקוחות, קלות השימוש, אבטחה, ממשל ואמצעי בקרה.
  • חדשנות: מפתהדרכים והחזון של המוצרים כולל מו"פ, מדרגיות וגמישות, ובינה מוטבעת.
  • קולהלקוח: התוצאות מבוססות על בדיקת נאותות מעמיקה עם הלקוחות כדי לקבל את הסיפור האמיתי.

"כללנו את ג'קדה במחקר ה-RPA שלנו השנה על סמך השימוש המתמחה שלה בטכנולוגיית אוטומציה כדי לחולל תוצאות בתחום של שירות לקוחות", שיתפה אלנה ל. כריסטופר, סגנית נשיא בכירה - מחקר ב-HFS Research. "ג'קדה מאפשרת ללקוחות שלה לשפר תהליכים עסקיים באמצעות פתרונות חכמים של מעורבות לקוחות שמשלבים אוטומציה, בינה מלאכותית וניתוחים -- ה-Triple-A Trifecta של HFS".

הדוח ממשיך ומדגיש את היכולת של ג'קדה לשנות תהליכים עסקיים ולספק תוצאות בשירות לקוחות אוטומטי. הלקוחות נותנים את הקרדיט על התוצאות לאופי הגמיש וניתן להתאמה אישית של המוצרים שלה.

סקוט מריט, המנהל הגלובלי של האוטומציה, מסביר את החשיבות הרבה של להיות "המומחית" בדוח. "לדעת מי אתם ומה אתם עושים בתחום הזה, זה הסוד לאריכות ימים באוטומציה. כשהאחרים מנסים להבין את אסטרטגיית ההתמחות שלהם, אנחנו שמחים לקבל את ההכרה של HFS על התוצאות האמיתיות שאנחנו משיגים עם הצוותים של פעילות שירות הלקוחות, כשאנו עוזרים להם להתגבר על מורכבות ולספק חוויות שירות לקוחות ללא מאמץ ללקוחות שלהם".

כדי לקרוא את הדוח המלא שמתאר איך ג'קדה מאפשרת שירות עצמי חכם ומעורבות סוכנים עם תמהיל ייחודי של "Triple-A Trifecta" של HFS, תלחצו כאן. למידע נוסף, כולל הדגמות וידאו של טכנולוגיית האוטומציה של ג'קדה, בקרו באתר www.jacada.com. לשאלות של העיתונות, התקשרו עם מתיו סטורם בכתובת [email protected].

אודות ג'קדה

ג'קדה היא המובילה העולמית באוטומציה של שירות לקוחות עם ניסיון של יותר משלושה עשורים באוטומציה מקצה לקצה של האינטראקציה עם הלקוחות אצל לקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלים על ידי RPA של שירות הלקוחות כדי ליצור חוויות של שיתוף פעולה אמיתי בין לקוחות, עובדים ורובוטים בתוך מרכז אוטומציה ובינה מלאכותית דל קוד אחד.


אודותHFS Research

המשימה של HFS היא לספק תובנות עם חזון על חידושים חשובים שמשפיעים על הפעילות העסקית, כולל: אוטומציה, בינה מלאכותית, בלוקצ'יין, מודלים של עסקים דיגיטליים וניתוחים חכמים. אנחנו מתמקדים בעתיד של התפעול בענפים חשובים. אנחנו משפיעים על האסטרטגיות של לקוחות ארגוניים לפתח שדרות תפעוליות כדי להישאר תחרותיים וליצור שותפויות עם ספקי שירותים בעלי יכולת, ספקי טכנולוגיות ויועצים צד שלישי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI