דף הבית עסקים תעשייה תכניות חרום לבעלי מסעדות
תכניות חרום לבעלי מסעדות
ראובן 10/08/09 |  צפיות: 2807


הוריקן עוד לא פגע בנו? זה לא אומר שאנחנו מוגנים. עם כל האסונות שקורים בעולמנו בשנים האחרונות, בעלי מסעדות גם בחו"ל וגם בארץ, צריכים להיות מוכנים לכל. בעל מסעדה צריך לחשוב האם יש לו תכנית שיקום למקרה של אסון טבע או אחר. תכנית חרום של מסעדה צריכה לכלול הכל החל מקבצים אלקטרוניים ומערכת הפעלה ועד לדפי הקשר של צוות העובדים. בעלי מסעדות צריכים להכין גיבויים של כל מה שרלוונטי לעסק שלהם, בדיוק כמו כל בעלי העסקים האחרים.

נקודה חשובה לא פחות היא צרכים תקשורתיים של מסעדה, צרכים שעתידים לעלות לאחר אסון או משבר מסוג אחר. ראשית והכי חשוב, על בעלי מסעדות לתכנן כיצד יגיעו ללקוחותיהם, לוודא שיש להם רשימת טלפונים של כולם, שכולם נמצאים בטלפון הסלולארי שלהם או במאגרים מגובים של המסעדות. בנוסף יש לחשוב מי אמור ליצור קשר עם לקוחות המסעדות, בעלי המסעדות עצמם או מנהלים מטעמם. מי שאמור לבצע את המשימה הזו, צריך לדעת שזהו תפקידו. בשלב ראשון יש להכין רשימה מעודכנת של לקוחות המסעדות ולאחר מכן לחלק את המשימות לעובדים. יש להסביר לעובדי המסעדה כיצד לתפקד במידה וקורה אסון - האם העסק יהיה פתוח לאחר האסון, האם עבודתם תימשך כרגיל, האם עליהם לבוא לעבודה או לא, עם מי עליהם ליצור קשר במידה ואינם יודעים מה לעשות או בכל שאלה אחרת בנוגע למסעדות בהן הם עובדים.

עד כאן לגבי צוותי המסעדות, אך מה לגבי אורחי מסעדות ולקוחותיהן. על בעל המסעדה לתכנן מה לומר לאלו בעת אסון ולאחריו. עליו לתכנן מה לומר למדיה. על בעל מסעדה להכין מראש שלטים לתלות על הדלת, עם טלפונים ליצירת קשר במידה ולקוחות המסעדה שלו מבקשים לדעת מתי תיפתח המסעדה או כל דבר אחר. על בעלי מסעדות להכין מבעוד מועד הודעה מתאימה למשיבון המסעדות. עליהם להחליט מי אחראי על ההודעות למדיה, ומה בדיוק אומרים למדיה לאחר אסון או בעת משבר. אפשר להכין מבעוד מועד נוסח כתוב קצר לגבי תכניות המסעדה בעת אסון.

באותה מידה על בעלי מסעדות להיערך לקראת האפשרות שהחשמל ינותק, לימים ואפילו לשבועות. יש להכין גנרטורים וכל דבר אחר שצריך, מבעוד מועד.

על כל הדברים הללו כל בעל מסעדה אחראי חייב לחשוב מבעוד מועד, יש הרבה אתרים באינטרנט שיכולים לסייע בעתות אסונות ומשברים לבעלי מסעדות ועסקים בכלל ולהשיב על שאלות רלוונטיות. כדאי לבדוק אותם כבר עכשיו, ולהיות מוכנים ככל האפשר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ראובן

ראובן אזולאי, מנכ"ל בונסייט מור אינטראקטיב - בניית אתרים.



 


מאמרים נוספים מאת ראובן
 
חברות בניית אתרים טובות מרוממות עסקים
האינטרנט גדל ומתרחב בצעדי ענק ומיליוני אתרים חדשים נוספים לו בכל יום ברחבי הגלובוס. ארגונים רבים, גדולים וקטנים, בנו אתרים ומארחים אותם על שרתים שונים ברשת. האתר משקף את הארגון ואת עסקיו. אתר אטרקטיבי תופס את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי ומעודד אותו לגלוש בו זמן רב. על כן חיוני לרכוש חברת בניית אתרים מקצועית לאפיין, לעצב ולתכנת אתר שנראה טוב ואכן מוסיף ערך לעסק.

פרויקטים של בניית אתרים בשנה האחרונה
אנשים רבים טועים לחשוב שהתחום של בניית אתרים הוא פשוט. נדמה לה שבניית אתרים כמו פייסבוק או טוויטר הם עניין של כמה ימי עבודה ושניתן לשכפל אותם לאתרים אחרים בקלות. אנשי בניית אתרים יספרו לך על כל הפעמים שלקוחות אמרו להם עד כמה קל זה לבנות אתר... המציאות שונה לחלוטין כפי שיודעים היטב אנשי עיצוב אתרים ואנשי בניית אתרים ופיתוח.

ללקק את התות – איך לגרום לאישה להגיע לאורגזמה
16/11/09 | דייטינג
עובדה מאוד מצערת היא שנשים רבות עוברות שנים ואפילו חיים שלמים מבלי לחוות אורגזמות מבן זוגן. להלן כמה עצות שיסייעו לך ללמוד איך להביא אותה לאורגזמה ואפילו להרבה אורגזמות בעת קיום יחסי מין.

עיצוב אתרים נגישים לאנשים עם מוגבלויות
ברשת האינטרנט של היום קיימים אינספור אתרים המאפשרים לקהל הגולשים הרחב למצוא את מבוקשו. עם זאת, לפחות 25% מקהל הגולשים אינו יכול לגלוש באתרים אלו בשל מוגבלויות שונות.

משחקי תפקידים בחדר המיטות
משחקי תפקידים בחדר המיטות הוא מושג שמבוגרים רבים אינם מבינים וודאי שאינם משתמשים בם בחיי המין שלהם. משחקי תפקידים כאלה יכולים לשפר פלאים את חיי המין שלך ואת הסיפוק שלך מפעולות סקס שגרתיות.

איך להיות גבר מושך
18/10/09 | דייטינג
הבנה של מה אישה מחפשת בגבר היא הצעד הראשון בלימוד הסוד איך להיות גבר מושך וסקסי בעיני אישה. לגברים רבים הרעיון של כיצד למשוך נשים הוא פשוט מסתורין אחד גדול. זה מובן וטבעי, היות וגברים ונשים שונים מבחינות רבות כל כך, קשה מאוד לבני מין אחד להיכנס לתוך מוחו של בן או בת המין השני ולהבין אותו.

זמן להיפרד
את אומרת לעצמך כבר המון זמן, שנכון יש סקס מעולה ואת מתה עליו, אבל את אומללה כבר יותר מדי זמן..

מומחי אסטרולוגיה ומנבאי עתידות
כמעט כל אחד מאיתנו דואג לגבי העתיד בתקופה כלשהי בחייו, אנו דואגים לגבי פרנסה, יחסים, בריאות או כל נושא אחר ועושים כל שביכולתנו להבטיח עתיד טוב. בעיתות קשות וכשהכוח האישי שלנו נחלש, חלק מאיתנו פונה לתחומים כמו אסטרולוגיה בתקווה להבין יותר מה מחכה להם בעתיד ואיך להתכונן לקראתו.

שיווק מסעדות – עיצוב לוגו למסעדה
04/10/09 | מיתוג
כדי להבין מה צריך לשם עיצוב לוגו יעיל, להלן כמה תכונות שניתן לזהות בלוגו אפקטיבי. לוגו טוב הוא לוגו קל לזיהוי, אפילו במבט חטוף או ממרחק, הוא לוגו קל לזכירה, הוא מעביר מסר של מי אנחנו, הוא מעביר מסר של מה אנחנו עושים והוא מרמז על סגנון השירות.

עיצוב אתרים – ניוזלטר ומיני סייט
עיצוב אתרים נועד לתת ערך מוסף למוצר או לשירות או למידע באתר האינטרנט שלכם ולגרום לגולש להסתכל, להתעניין ולהתעכב כאשר הוא גולש בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI