דף הבית רוחניות מאגיה ומיסטיקה הראשונה מה אכפת לן דהיו עוד שראו
הראשונה מה אכפת לן דהיו עוד שראו
Yafator 12/11/20 |  צפיות: 774

הראשונה מה אכפת לן דהיו עוד שראו, וגם תימה הוא שראה גלגלת צפה על פני המים, שהגלגלת בטבעה לשקוע במים, מטעם שמעולם לא היה לה יובש שתצוף, והשלישית איך אפשר לומר אף הוא ראה גולגולת אחת שצפה על פני המים, דבמשמע היו עוד שראו גולגולת צפה על המים, וזה קשה לומר, וכי רוב הנרצחים על פני מים רבים המה, הן בשדה רוב הנרצחים, שנאמר כי ימצא חלל באדמה אסר ימרה אלהיף נתן לף לרסתה J • • ־1 •• 1:1•• I ••• •••: T : V T T-: T T T : ״ : T

כנסו למידע כאן ניגוני חבד ברצף

נפל בסרה לא נודע מי הכהו (דברים פרק כא׳ פסוק א׳), והאחרונה אם ראה מי שיש בו סימנים מובהקים שנרצח הוא, ומקום החלל בשדה, לא יגיד לו זה המאמר על דאטפת.

וכך נראה לענ״ד לפרק, כהא דדרשו משמע יתרו׳ (שמות פרק יח׳ פסוק א׳), וכי רק יתרו שמע, הן נאמר שמעו עמים (שמות פרק טו׳ פסוק יד׳), אלא לא כל הרואה או שומע, שם הדבר על לבו להתבונן בזה, שהכל בהשגחה ואין יד למקרה, כי גולגולת שתהא מנותקת מהגוף לא בדרך הטבע יקרה, וגם בזיון גדול הוא, ולכן יודע החכם כי מידה כנגד מידה היא, ולמות תוצאות (תהלים פרק סח׳ פסוק כא׳).

וצ״ל דלאו דווקא גולגלת צפה על מים ראה, ואף דביאר רש״י אטפת לשון הטבעה במים הוא, אפשר גם לומר שהסרת הראש הוא (ראה ביאור המילה לקמן), וזה הלשון גלגלת אחת שצפה על פני המים, כיון אותה התנא בדקדוק גדול כך, ובא לומר לנו דבר שהוא תימה גדול, שאי אפשר שיהיה, כמו גלגלת הצפה על פני המים, וגם אפשר גולגולת הצפה על המים, רוצה לומר דבר ברור ללא ספק שנרצח הוא, כמו כל הצף על המים שהוא מבורר מכל אשר במים, ואין הכי נמי גם בשדה אפשר שיהא הנרצח.

כנסו לקרוא על windows סרטים דתיים

ודבר התימא כגון דמיירי במי שמהמפורסמות שצדיק הוא, והבריות אומרות איך אפשר בזה הצדיק להיותו נרצח, ועל הבריות לדעת כי הוא ממפעלות ה׳, שאפשר שהיה זה קודם לכן רוצח, בין בגלגול זה, ושב מדרכו הרעה, ואין מי שיודע עברו, בין מי שלשעבר בגלגולו הקודם רצח, ובא על מקומו בשלום בעולם שכולו טוב שנרצח עתה.

130גלגלת אחת שצפה על פני המים. אמר (לה), על 131דאטפת, אטפוך.

132וסו׳ף מטיפ?ך ןטופון:

וכן אמרו מיום שחרב בית המקדש, אף על פי שבטלה סנהדרי ארבע מיתות לא בטלו וכר, מי שנתחייב הריגה או נמסר למלכות, או ליסטין באין עליו (סנהדרין דף לד עמוד ב׳), ושניהם גם ליסטין גם מלכות, בסייף יתיזו הראש, ודינו של רוצח בסייף (סנהדרין דף טו׳ עמוד ב׳), ובמידה כנגד מיתה פטור מעונש של רוצח, שכבר נגמר דינו, היינו על דאטפת אטפוך וכר.

  1. גולגלת היינו ראשיתה של גוויה הוא הראש, להודיעך סוף מעשה במחשבה תחלה, כי ברוב המקרים הרוצח נרצח.

  2. דאטפת לשון נוטף, כמו ודדה ביום ההוא ןטפו ההרים עסיס (יואל פרק ד׳ פסוק יא,), ולפי זה יתכן ביאורו שהטיפו הראש, היינו הורידו הראש מעליו, וראה גם בשולחן ערוך (אורח חיים הלכות ציצית סימן יא׳ סעיף טר), שנוטף במשמע יורד כמו טיפת מים כלפי מטה.

(ז) הוא המז אומר, 133מך3ה בשר מךבה ךמה. 134מו־בה נכסים,מו־בה ךאגה.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yafator


 


מאמרים נוספים מאת Yafator
 
היסטוריה קצרה של כתוביות סגורות
כתוביות וכתוביות היו חלק מהמדיה הנגישה מאז 1972 ומילאו תפקיד גדול בפיתוח זכויות נכים כמו גם זכויות אזרח בארצות הברית. נוצר בתחילה עבור חירשים וכבדי שמיעה, הוא מיושם בקנה מידה גדול מאז אותה תקופה בכל תוכניות טלוויזיה באמצעות כתוביות וידאו וכעת באינטרנט עם YouTube ושירותי שיתוף רבים אחרים

גלה את היתרונות של תמלול פודקאסטים
כשאתה יוצר תוכן, כפודקאסר חיוני להבין שתמלילים יכולים להיות חלק גדול וגוזל זמן מבסיס התוכן שלך. ישנן דרכים שונות לטרוף מידע, ולכל אחד חייבת להיות חיבה שונה. תוכן השמע הוא ללא ספק נוח

כיצד צביעות משפיעה על בריאותך הנפשית ועל האבולוציה הרוחנית שלך
משורר מנתח את העולם בצורה פואטית. המשמעות היא שמשורר מתבונן ומבקר את העולם בדרכים רבות. משורר הוא אמן, פילוסוף ופסיכולוג שקורא את מחשבותיהם של אנשים ומבין את רגשותיהם.

כתוביות פופ-און ו-Roll-Up מוגדרות
פופ-און ורול-אפ הם שני סגנונות ההצגה הנפוצים בכתוביות בטלוויזיה. כתוביות צבע על משמשות לעתים לאפקטים מיוחדים, אך הן הרבה פחות נפוצות. המק"ס תומכת בשימוש בסגנון הפופ-און עבור כל כתוביות הטלוויזיה. WebVTT תומך ב-Pop-on כמו גם ב-paint-on כתוביות.

ביקורת ספר על "בובה על שרשרת"
לא כל מה שנוצץ הוא זהב יהיה עוד כותרת מעוררת השראה לספר המחייב הזה של אליסטר מקלין. מקלין לוקח אותנו ברחובות אמסטרדם, שם המראה החיצוני מטעה ומסתיר באותה מידה שהוא חושף מציאות מלוכלכת שהיא של אלימות והתעללות בסמים שבה דמויות מכובדות לכאורה הן הכל מלבד אידיאליות.

תכונות מערכת טלפון שיכולות לשנות את הדרך שבה עסק מתקשר
תקשורת היא גורם ההצלחה העיקרי של כל עסק. מערכות טלפון יכולות לבצע מספר פונקציות שיכולות להיות מועילות עבור העסק. הם יכולים לעזור ביצירת תקשורת טובה יותר עם מחזיקי העניין השונים של העסק.

6 משרות מקוונות קלות לביצוע מהבית
אפשרויות כמו שירות לקוחות, הזנת נתונים, סקרים, עיצוב, משאבי אנוש ועוד. למשרות אלו יש ביקוש רב משתי סיבות ברורות. ראשית, הם משתלמים ושנית, הם נותנים לך את החופש לעבוד מהבית שלך.

הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן
כשאני עובד עם מנהלי משא ומתן שרוצים להשתפר, אחת השאלות שמוצגות לי לרוב היא לא לגבי סגנונות משא ומתן שונים או טכניקות משא ומתן, אלא "מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן"

מדוע יצירה מחדש של סרט מסווגת כהתנהגות עותק
מדי פעם אתה מוצא יוצרי סרטים שלוקחים סרט פופולרי פעם ומשנים כמה מהתכונות שלו תוך שמירה על העלילה הראשית. יצירת סרטים מחדש הם תופעה נפוצה בכל המדינות והשפות. ייתכן שהטרנדים משתנים

שירות תמלול רפואי הוא מחליף משחק נהדר עבור פרמדיקי
הפרמדיקים כל כך עסוקים שהם בקושי מוצאים זמן להקליד נרטיב ברור של המפגש עם המטופל. לכן, לעתים קרובות בעיות כמו הבאות צצות ב-PCR שלהם ויוצרות בעיות עבור רופאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI