דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה שנים של כאבי ברכיים חלפו מן העולם!!!
שנים של כאבי ברכיים חלפו מן העולם!!!
ריקי קאופמן 14/09/09 |  צפיות: 4092

"סו- ג'וק"- סו- כף יד ג'וק- כף רגל .

היא שיטת טיפול יעילה ועוצמתית במיוחד המשלבת דיקור, מגנטותרפיה, טרמותרפיה, טיפול באמצעות זרעים, צבעים ועוד. הטיפול נעשה דרך כפות הידיים הרגליים

והתוצאות ברוב המקרים מהירות. יתרון גדול של השיטה הוא שהמטפל יכול לטפל גם בעצמו.

לשיטה זו הגעתי לפני מספר שנים ולאחר שחוויתי טיפול שלי על עצמי אשר הביא לתוצאות מפתיעות ומעודדות החלטתי להתעמק וללמוד אותה .

כשאנו סובלים מכאב כלשהו הוא ישתקף באזור הקשור אליו בגוף בצורת כאב. עלינו לחפש את הנקודה הרגישה ביותר בידיים או/ו  ברגלים ולטפל בה, אם ע"י עיסוי, דיקור וטכניקות טיפוליות אחרות. התגובה תהיה מידית ותפתיע כל מי שישתמש בה. ומכאן יפתח תהליך טיפולי שיכול להסתיים ברגעים ספורים או אפילו בחודשים ארוכים .

יש לי נטייה טבעית ,לבדוק את שיטות טיפול החדשות אשר אני נפגשת בהן, על עצמי . כך פניתי לעצמי וחשבתי כי הגיע הזמן לעבוד על הברכיים הכואבות שלי , כאב שנמשך שנים. הצורך שלי בספורט הוא רב וגם הצורך שלי לטייל ברחבי מדינתנו היפה הוא גם כן רב . לפני כן , פניתי לאורתופדים והם המליצו לי על קניית גרביים אלסטיות. קניתי גרביים מכול הסוגים ודבר לא עזר. גרבתי בטיולים את הגרביים האלסטיות היקרות , היה לי חם ורציתי להעיף אותן מהרגליים אבל הכאב היה רב ולא אפשר לי לנהוג אחרת , יותר מכך , לא יכולתי לצעוד בטיולים ארוכים המיועדים למיטיבי לכת, כמו שנהגתי לעשות ותסכוליי הלכו וגברו וכבר אמרתי נואש. הבנתי כי עלי לקבל את מצבי החדש וזהו , אין מה לעשות . לכן , כשפגשתי שיטה זו, שאחד היתרונות שלה הוא לטפל ספציפית במכאובי הגוף, המוטיבציה שלי לרפא את ברכיי שולהבה מחדש.

בתחילה קניתי ספר הדרכה יחד עם ערכת ריפוי בסיסית . קראתי בו בכל רגע פנוי  והחלטתי כי יש לי ידע בסיסי לפתור לעצמי ברכיים כואבות. שם חל מהפך עצום . בעזרת מקל ריפוי גיליתי את נקודת הריפוי האישיות שלי והתחלתי ללחוץ בנקודות אלו בטכניקות שונות של הסו-ג'וק: מקל הריפוי , טבעת עיסוי ,הדבקת זרעים אורגניים ספציפיים שקניתי בחנות טבע . עבדתי על המקום מידי ערב לפני השינה וגם כאשר היה לי זמן פנוי במהלך היום . לאט ,לאט ירדו הכאבים בנקודות הריפוי וכמובן ברגליים  עד שפסקו לחלוטין.

היום, שלוש שנים אחרי הטיפול ואחרי  לימודים לתואר מטפל מוסמך בסו-ג'וק , אין זכר לשום כאב בברכיים .אני צועדת ללא גרביים אלסטיות ברחבי המושבה שלי וברחבי ארץ ישראל היפה שלנו . כמו כן חזרתי לספרטט ( לעשות ספורט ) בכייף !!!

ומאז אני מטפלת במכאובי גוף של אנשים כשההצלחה הגדולה שלי היא הרגעת כאבים וטיפול במיגרנות .

ריקי קאופמן

יועצת ומורה מוסמכת לשיטת "מוח אחד "  (  (THREE IN ONE  CONCEPT מטעם המרכז בקליפורניה .  מטפלת בכירה בהילינג , קניסיולוגיה חינוכית ,"איזונים", קראניו-סאקראל ,מטפלת מוסמכת לסו- ג'וק.

שחרור מתחים ,חרדות,קשיי למידה, היפראקטיביות, קשב וריכוז, מערכות יחסים ,קבלת החלטות ,מיגרנות, כאבי פרקים , אבחון אלרגיות  ,טיפול במגוון מכאובי הגוף בדיקור קוריאני.

B.A בהיסטוריה של עם ישראל וארץ ישראל באוניברסיטת ת"א.

M.A במנהל ציבורי וחינוכי , ניסיון רב במערכת החינוך.

[email protected] , www.rickyk.co.il. 054-6827767


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקי קאופמן


 


מאמרים נוספים מאת ריקי קאופמן
 
לא האמנתי שתנועת גוף קטנה תעזור לי ללמוד !!!!!/ ריקי קאופמן
קואוצ'ינג בשילוב הגוף . תיאור תהליך סדנאי בקבוצת תלמידי מב"ר ששיפרו את הישגיהם הלימודיים והאישיים בעקבות השתתפות בסדנת קניסיולוגיה חינוכית - סדנת תרגילי מוח .

איך אומרים שלום ולא להתראות למיגרנות ? / ריקי קאופמן
5 שנים של מיגרנות חזקות נעלמו מן העולם בדרך של שילוב שיטות טיפוליות:מוח אחד,סו-ג'וק,הילינג ,קואוצינג . יש פתרון למיגרנות !!

שנים של כאבי ברכיים חלפו מן העולם!!!
שיטה טיפולית חדשה קוראינית שנקראת סו-ג'וק הביאה לי את המזור לבעיות הברכיים שלי .

הילינג דרך הצבעים האישיים שלי
בתהליך למידת ההלינג ובהמשך דרכי כהילירית גיליתי שפה חדשה והא שפת הצבעים . אני יכולה לראות ע"פ צבעים מתי האדם מאוזן או אינו מאוזן מבחינה אנרגטית . ההילינג יצר בי כלי חדש לריפוי . מצאתי את הדרך לאזן את האנרגיות .

" אני יודעת "לקדוח" להורים וכך אני משיגה כל מה שאני רוצה! "
תיאור תהליך טיפולי של ילדה בת 9 המאובחנת כהיפראקטיבית עם הפרעות קשב וריכוז .
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI