דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים חברת F5 מחזקת את ההגנה של העולם הדיגיטלי עם שירותים לענן המבוזר
חברת F5 מחזקת את ההגנה של העולם הדיגיטלי עם שירותים לענן המבוזר
איריס וינשטיין 16/02/22 |  צפיות: 717

פלטפורמת SaaS חדשה מרחיבה את פורטפוליו אבטחת המידע של F5 עם ניהול ואבטחה פשוטים לכל יישום בכל סביבה

חברת F5 מכריזה על F5® Distributed Cloud Services, שירותים לענן המבוזר, הכוללים ארכיטקטורה חדשה לאבטחה, רשתות מולטי-קלאוד ופתרונות מבוססי מחשוב קצה (edge-based), וזאת על גבי פלטפורמת SaaS מאוחדת. מדובר בהרחבה משמעותית של פורטפוליו אבטחת המידע ופתרונות העברת היישומים של החברה.

F5 משיקה כעת את הפתרון הראשון בפלטפורמה, F5 Distributed Cloud WAAP (אבטחת יישומי אינטרנט ו-API), שמחזק יכולות אבטחה רבות הקיימות בטכנולוגיות F5 על גבי פתרון SaaS אחד.

ההכרזה של החברה הינה על רקע העובדה שארגונים ברחבי העולם מסתמכים על פורטפוליו יישומים מורכב ופריסות מרובות עננים כדי להישאר תחרותיים ולעמוד בדרישות הצרכנים. דוח 2022 State of Application Strategy Reportשל F5 לשנת 2022 חושף כי לא פחות מ-88% מהארגונים מפעילים ארכיטקטורות יישומים מדור קודם לצד ארכיטקטורות מודרניות. 70% מהארגונים פועלים בעננים מרובים, דבר מגדיל את מספר המטרות של פושעי הסייבר, בזמן שחברות נאלצות לפרוס בקרות אבטחה נפרדות, שאינן עקביות במקרים רבים.

"יישומים, והחוויות הדיגיטליות שהם מייצרים, הינם בסיס לתקשורת בין אנשים ולהנעה להישגים, והם משמשים כפלטפורמה לחדשנות עסקית משמעותית ויצירת שוק," אמר פרנסואה לוקו-דונו, נשיא ומנכ"ל F5. "המשימה שלנו ב-F5 הינה לעזור לארגונים להגן על יישומים אלה מפני מטח התקפות הסייבר המתמשך. ההשקה של השירותים לענן המבוזר (F5 Distributed Cloud Services) היא משמעותית מכיוון שהיא מספקת ללקוחות דרך פשוטה יותר לנהל את האתגר המורכב של אבטחת יישומים מודרנית."

"רוב הארגונים מתכנסים לשתי מגמות משמעותיות: אבולוציה של יישומים למרכז חייהם הדיגיטליים של לקוחות, לצד הסלמה של איומים נגד יישומים אלה. מדובר באתגר, שכן חברות רבות מנהלות כעת פורטפוליו יישומים מורכב הכולל טכנולוגיות ותשתיות מודרניות לצד ארכיטקטורות ישנות יותר," אמר ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין. "כתוצאה מכך, אנחנו משלבים בפורטפוליו השירותים שלנו פלטפורמת שירותים לענן המבוזר, וממשיכים להציע שירותים חדשים, כך שהלקוחות שלנו יקבלו את היכולות שהם צריכים בקצב שהם צריכים כדי לקדם את הטרנספורמציה העסקית שלהם."

שירותים לענן המבוזר

פלטפורמת הענן המבוזר של F5 (F5 Distributed Cloud Platform) מספקת שירותי אבטחה והעברת ​​יישומים מבוססי SaaS ומבוססי ענן. שירותים אלו מנוהלים באופן מרכזי אך ניתן לפרוס אותם בכל סביבה בה היישום נמצא כדי למקסם את ההשפעה החיובית על העסק ולספק חווית לקוח מעולה.

השירותים של F5 לענן המבוזר מבוססים על שילוב של הפלטפורמה, השירותים שנרכשו מחברת Volterra ושירותי האבטחה המובילים של F5 ו-Shape. השירותים החדשים מאפשרים לארגון לפרוס בסביבות מרובות עננים, בדטה סנטר ובסביבות קצה (edge), ובנוסף מאפשרים נראות מקצה לקצה ובקרת מדיניות לכל היישומים בלוח מחוונים אחד, לצד רשת פרטית גלובלית משולבת ביותר מ-20 אזורי מטרופולין מרכזיים ברחבי העולם.

F5 מציעה מספר שירותים נוספים לענן המבוזר. שירות F5 Distributed Cloud Multi-Cloud Transit מאפשר פונקציונליות של רשתות מרובות עננים (MCN) עם קישוריות מאובטחת ובעלת ביצועים גבוהים בין עננים. לצד זאת, F5 Distributed Cloud Load Balancer and Kubernetes Gateway מספק איזון עומסים משולב עם Kubernetes ו-API Gateways על מנת לפרוס בקלות עומסי עבודה מודרניים ומיקרו-שרותים על פני קלאסטרים, מיקומים וספקי ענן1.

לפלטפורמה יש גם יכולות מחשוב ענן בקצה(ADN). יכולות אלו המשפרות את חווית משתמש על ידי הפצת יישומים ל-F5 Global Network.

כחלק מהשירות החדש, F5 נקטה בצעדים לשילוב חווית הלקוח בפורטפוליו על ידי פישוט שמות המוצרים. שירותי Shape, F5 ו-Volterra רבים שונו ל-F5 Distributed Cloud Services, כולל F5 Distributed Cloud Bot Defense, F5 Distributed Cloud DDoS Mitigation, F5 Distributed Cloud WAF ו-F5 Distributed Cloud API Security.

פתרון F5 Distributed Cloud WAAP

הפתרון הראשון בהכרזה,F5 Distributed Cloud WAAP– מפשט את אבטחת היישומים, מאפשר אוטומציה של תהליכים, ומאפשר לצוותי היישומים להתמקד בהפקת יכולות ופונקציונליות שישפרו את חווית הלקוחות שלהם ויניעו את עסקיהם קדימה.

ההצעה מבוססת ה-SaaS מאפשרת קונסולידציה של ה-WAF המוביל של F5, פתרונות האבטחה כנגד בוטים ופתרונות ההגנה כנגד התקפות ה-DDoS וה-API לכדי פתרון יחיד וקל לפריסה. הדבר מאפשר לצוותי SecOps ו-DevOps לאכוף מדיניות אבטחה עקבית בכל סביבה בה הם נדרשים לפרוס יישומים.

הפתרון החדש מאחד את מיטב טכנולוגיות אבטחת היישומים של F5, כולל F5 Advanced WAF, המאבטח בצורה יעילה מפני התקפות היישומים הנפוצות ביותר; פתרונות אבטחת ה-API של Volterra לגילוי וזיהוי חריגות, המבוססים על למידת מכונה; פתרונות אבטחה מפני בוטים, המבוססים על טכנולוגיית ה-AI של F5 Shape; ופתרונות ההגנה מפני התקפות DDoS גלובליות מבוזרות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI