דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים חברת האנליסטים GigaOm מכירה ב-Infinidat כמובילה בהגנה מפני כופרות באחסון בלוק
חברת האנליסטים GigaOm מכירה ב-Infinidat כמובילה בהגנה מפני כופרות באחסון בלוק
איריס וינשטיין 03/11/22 |  צפיות: 670

חברת Infinidat, ספקית מובילה של פתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, הוכרה על ידי חברת האנליסטים GigaOm כמובילה בהגנה מפני כופרות באחסון מבוסס בלוק. על פי הניתוח העצמאי של GigaOm, שפורסם בדוח "GigaOm Sonar Report for Block-based Primary Storage Ransomware Protection", חברת Infinidat ייחודית בזכות ארכיטקטורת אחסון מודרנית ומבוססת תוכנה, המבטיחה אחסון נתונים עם גישה אסטרטגית, ארוכת טווח, פונקציונליות רחבה ועמוקה וחדשנות ברמה גבוהה.

"Infinidat מציעה פתרון מלא ומאוזן להגנה מפני כופרות", נכתב בדוח GigaOm Sonar, המדגיש את טכנולוגיית ההתאוששות החדשנית, InfiniSafe, המוטמעת בכל הפלטפורמות של החברה: InfiniBox®, InfiniBox™ SSA ו-InfiniGuard® . טכנולוגיה זאת עונה על דרישות היסוד לשחזור מידע מקיף וכמעט מידי של גיבויים בכל סדר גודל, עם סנאפשוטים בלתי ניתנים לשינוי, logical air-gapping ורשתות מגודרות".

"Infinidat לקחה לשלב הבא את יתרונות ההגנה מפני כופרות באחסון בלוק, כולל שחזור מובטח של סנאפשוטים תוך דקה אחת או פחות, קלות שימוש רבה יותר וגמישות סייבר מקיפה", אמר אריק הרצוג, סמנכ"ל שיווק ב-Infinidat. "ההכרה כמובילה במאבק בכופרות לא רק מעניקה לנו מומנטום עצום קדימה כספקית פתרונות שרידות סייבר ואבטחת מידע מודרנית, אלא גם מאפשרת לנו לדבר עם ארגונים גדולים וספקי שירותים על מה אנחנו יכולים לעשות כדי לחסל את איום הכופרות עבורם".

Infinidat מאפשרת התאוששות כמעט מידית מהתקפות סייבר, דבר שמסייע לארגונים להימנע מתשלום כופר, אך עדיין לשחזר את הנתונים היקרים בשלמותם, ללא פשרות. חברת Infinidat מספקת את אחריות הסייבר הראשונה בתעשייה לשחזור של אחסון מרכזי - אחריות InfiniSafe® Cyber ​​Storage. החברה הרחיבה לאחרונה את שרידות הסייבר לפלטפורמות האחסון שלה, InfiniBox ו-InfiniBox SSA II עם ארכיטקטורת InfiniSafe Reference Architecture, המספקת אחריות להתאוששות של סנאפשוטים בלתי ניתנים לשינוי, תוך דקה אחת או פחות. InfiniSafe הוכרזה בפלטפורמת InfiniGuard המודרנית להגנה על נתונים ושרידות סייבר בפברואר השנה.

בנוסף, GigaOm הכירה ב-Infinidat כ"Fast Mover", והיא אחד משני הספקים היחידים שזכו לציון לשבח זה. ארגונים מסוג זה צפויים לספק את הפתרונות והטכנולוגיות שלהם מהר יותר ועם יותר תכונות ופונקציונליות לעומת ספקים אחרים הידועים בשם "Forward Movers". Infinidat סיפקה במהירות טכנולוגיה חדשה, מספר סוגי אחריות ויכולות חדשות במהלך 18 החודשים האחרונים, כולל הרחבה של תכונות ופונקציות חדשות ל-InfiniSafe.

"נתונים הנמצאים באחסון מרכזי הם נקודת ההתקפה הראשונה של מתקפות כופר, ולכן קריטי לארגונים ליישם פתרונות אחסון מרכזיים המשלבים הגנת מפני כופרות, כמו פתרונות שרידות הסייבר של Infinidat", אמר מקס מורטילארו, אנליסט ב-GigaOm. "דוח GigaOm Sonar החדש שלנו על הגנה מפני כופרות עבור אחסון בלוק מגיע בזמן שבו התקפות כופר הפכו לנפוצות ולאיום מתמשך עבור כל הארגונים בכל התעשיות. דרך הניתוח שלנו ראינו כיצד כופרות עלולות לגרום נזק משמעותי לחברות ולמוסדות ממשלתיים".

דוח GigaOm Sonar מדגיש את האטרקטיביות של פתרונות האחסון של Infinidat בעיני סמנכ"לי מערכות מידע, אבטחת מידע וטכנולוגיה. הדוח מזהה את היכולות והפונקציונליות של טכנולוגיית שרידות הסייבר של חברה: "InfiniGuard מספקת יכולות אבטחת סייבר חזקות ללא עלות נוספת, ומאפשרת ללקוחות לשחזר נתונים במהירות ובאופן מאובטח במקרה של תקיפה, אפילו בקנה מידה גדול".

להורדת דוח האנליסטים המלא, הקליקו כאן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI