דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח רפואה אסתטית לשיפור מראה הפנים והעור
רפואה אסתטית לשיפור מראה הפנים והעור
לריסה ברק 12/11/09 |  צפיות: 2943

רפואה אסתטית מחייבת מקצועיות רבה, נסיון, טכניקה, חשיבה, עיצוב, פיסול, אבחון נכון ותיקון הא-סימטריה בפנים. פנים אי אפשר להסתיר לאחר הטיפול, שלא כמו בטיפולי גוף, לכן התוצאה חייבת להיות מושלמת, כשהקו המנחה בעבודתו הוא השבת המראה הטיבעי. חשיבות רבה יש לכישרון הטבעי והחוש האסתטי של הרופא המטפלהיות וזה משפיע על התוצאה הסופית. השינויים החלים בעור גורמים לו להראות דהוי ואפרורי ובעל מראה רפוי ,מדולדל ועייף.
תופעה נוספת הינה הופעת כתמי פיגמנטציה עקב שינויים הורמונאליים, גנטיקה וחשיפה לגורמים סביבתיים.
הכמיהה ליופי ולשימור הנעורים היו והינם נחלת של רבים. הרצון לשימור היופי לשדרוגו כמו גם הרצון להיראות ולהישאר צעירים, גרמו לפיתוח ענף הרפואה האסתטית והדרמטולוגיה הקוסמטית.
מה החל במרחצאות חלב ומעינות חמים בימי המצרים הקדמוניים ועבר דרך שפשוף ומירוק העור במלחים, הפך לתורה שלמה של הצערה ושיפור מראה הפנים והעור.
מראה צעיר ויפה הינו כרטיס הביקור הראשוני שלנו.
מראה צעיר ויפה מקנה תחושת ביטחון.
מראה צעיר ויפה מסייע ביצירת קשרים חברתיים וקשרי עבודה הן עם קולגות והן עם לקוחות.

במרפאות לאסתטיקה מתקדמות שקיימות במקומות רבים בעולם בהם שוקדים על פיתוח שיטות חדשות לשיפור מראה הפנים והעור טיפולי בוטוקס, עיצוב שפתיים, טיפולי לייזר, הסרת כתמי שמש, מילוי קמטים, פילינג קל , פילינג בינוני,טיפול בצלוליטיס, המסת שומן מילוי שקעים מתחת לעיניים מתיחת פנים, טיפול בכתמים בפנים, הסרת כתמי עור, עיגולים שחורים סביב העיניים, הסרת חטטים, אקנה, חטטי אקנה, צלקות, פיגמנטציה של עור הפנים, פילינג, פילינג עמוק, פילינג בינוני, דייספורט, בוטוקס, הזרקת סיליקון לשם מילוי קמטים. תיקון אף, טיפולי דיאטה, המסת שומן, צלוליט, טיפולים נגד הזעת יתר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לריסה ברק


 


מאמרים נוספים מאת לריסה ברק
 
דיאטה ותזונה
דיאטה ותזונה נכונה והסכנה בדיאטה דרסטית

רפואה אסתטית לשיפור מראה הפנים והעור
רפואה אסתטית לשיפור מראה הפנים והעור, כוללת טיפולים מתקדמים והצערה של עור הפנים עיבוי מילוי שפתיים החלקת או העלמת קמטים הסרת כתמי עור טיפול במקרים של חטטים אקנה צלקות פיגמנטציה של עור הפנים באמצעות שיטות מתקדמות של פילינג, דייספורט, בוטוקס, הזרקת סיליקון למטרת מילוי קמטים. עיצוב עצמות לחיים, תיקון אף וכן גם טיפולים מתקדמים למטרת המסת שומן וטיפולים נגד הזעת יתר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI