דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה דיאטה ותזונה
דיאטה ותזונה
לריסה ברק 13/11/09 |  צפיות: 2485

ירידה דרסטית במשקל בזמן קצר לא מומלצת כלל ועיקר ועלולה לגרום לבעיות בריאותיות שונות. לעיתים ההתלהבות והרצון להפחית במשקל כה רבה עד שאדם שמן מפחית במשקלו עשרות קילוגרמים בתקופת זמן קצרה מדי . מהמחקרים שרוב האנשים שעברו "קסח" להורדת משקל מהירה חזרו למשקלם הקודם ואף עלו במשקל.

אנו חושבים שפעילות גופנית תסייע בהורדה במשקל אבל מכיוון שחסרים רכיבי תזונה הכרחיים שחשובים לתהליכי הבנייה מחדש ושיפור היכולת הגופנית של אותו אדם - הדבר לא יסייע בתהליך.

בנוסף, כתוצאה מדיאטה דרסטית, קיימות סכנות בריאותיות כגון:

בעיות מנטאליות: עצבנות, חוסר יכולת להיות מרוכז, דיכאון ומחשבה אובססיבית על מזון. בהמשך עלולות להתפתח מחלות נפש כגון אנורקסיה ובולמיה ופגיעה במערכת החיסונית, הפסקת מחזור אצל נשים, אוסטיאופורוזיס.

פגיעה פיזיולוגית בתפקוד אברי הגוף: עקב מחסור בפחמימות הגוף מתחיל לפרק שומנים  הפגיעה עלולה להתבטא בירידה בתפקוד האיברים כגון: הלב, הכליות, הכבד והמוח שזקוקים להספקה קבועה של גלוקוז על מנת לתפקד באופן תקין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לריסה ברק


 


מאמרים נוספים מאת לריסה ברק
 
דיאטה ותזונה
דיאטה ותזונה נכונה והסכנה בדיאטה דרסטית

רפואה אסתטית לשיפור מראה הפנים והעור
רפואה אסתטית לשיפור מראה הפנים והעור, כוללת טיפולים מתקדמים והצערה של עור הפנים עיבוי מילוי שפתיים החלקת או העלמת קמטים הסרת כתמי עור טיפול במקרים של חטטים אקנה צלקות פיגמנטציה של עור הפנים באמצעות שיטות מתקדמות של פילינג, דייספורט, בוטוקס, הזרקת סיליקון למטרת מילוי קמטים. עיצוב עצמות לחיים, תיקון אף וכן גם טיפולים מתקדמים למטרת המסת שומן וטיפולים נגד הזעת יתר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI