דף הבית עסקים עסקים - אחר בר רפאלי משלמת על מחסן פרטי - ואתה ?
בר רפאלי משלמת על מחסן פרטי - ואתה ?
01/12/09 |  צפיות: 3339

<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0in; margin-bottom:.0001pt; text-align:right; mso-pagination:widow-orphan; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:12.0pt; Times New Roman"; mso-fareast-Times New Roman";} a:link, span.MsoHyperlink {color:#00000 text-decoration:underline; text-underline:single;} a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {color:#00000 text-decoration:underline; text-underline:single;} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:.5in 19.3pt 27.0pt 27.0pt; mso-header-margin:.5in; mso-footer-margin:.5in; mso-paper-source:0; mso-gutter-direction:rtl;} div.Section1 {page:Section1;} -->

לאחרונה עברה הדוגמנית בר רפאלי להתגורר במגדלי YOUהיוקרתיים. בר תשתמש במחסן הפרטי שלה ותשלם עבור שטח האיחסון כחלק מהשכירות בכל חודש.

כמובן שהמחיר היחסי של המחסן, עלות האחזקה החודשית והמיסים על שטח המחסן במקומות יוקרתיים אלו ובמקומות נוספים ע"פ חישוב פשוט עלו לא מעט, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו מחסן פרטי בבנין, אבל כל אחד צריך מחסן !

אל דאגה, כמו שהולכים לקאנטרי במקום להשתכשך בבריכה פרטית: מאחסנים במחסנים פרטיים בחברת איחסון !!

מי צריך בכלל מחסן פרטי ומה אפשר לאחסן בחברה להשכרת מחסנים ? אלו חלק מהשאלות שנתקלים בהם יום יום בחברת איחסון כל למעשה להרבה אנשים יש חפצים בבית שאינם בשימוש יומי אשר תופסים הרבה מקום בבית "ומחכים" ליום שיצטרכו אותם: לדוגמא: ציוד דיג או מחנאות, מוטות של סוכה מתקפלת וסכך נצח עד לפסח הבא, רדיאטור ותנור חימום עד החורף, אופניים עד שהילד יגדל, אוספים שונים וירושות, מכונת כביסה ששומרים לילדה שעוד מעט מתחתנת וכו'..

בדרך כלל אין מספיק מקום בבית, החפצים מפריעים וצוברים אבק מה שמצריך ניקוי מתמיד, המחסן מלא בדברים, אין סדר ואין מקום לדברים נוספים, ושטח המחסן מונע מאיתנו להשתמש במקום למטרות אחרות.

רק שמוציאים את כל החפצים המיותרים מבינים כמה פתאום יש מקום וכמה מקום הם תפסו לנו.

במחסני איחסון כל למשל אחת החברות הותיקות בארץ הלקוח מקבל חדר אישי שבו הוא מאחסן את כל חפציו במקום שמור ונקי ומקבל לידיו מפתחות ורק לו יש גישה לחדרו.

בחברה להשכרת מחסנים תמצאו מגוון לקוחות: בעלי עסקים קטנים שמאחסנים את המלאי שלהם, אנשים שנוסעים לחו"ל לצורך טיול או עבודה ומשאירים במחסן את מטלטליהם, משפחות שעוברות דירה ויש מרווח זמן בין מסירת הדירה הישנה ובין קבלת הדירה החדשה ועוד...

בחברת איחסון יש גישה יומיומית למחסנים ומחסן פרטי ודיסקרטי לכל לקוח, המחסנים מוגנים ע"י מערכות גילוי אש ונפח עם התראה מוקדמת למרכזי השמירה והביטחון כך שלאדם המאחסן את חפציו יהיה ראש שקט. חברות האיחסון דואגות להדברה, לנקיון ולתחזוקה שוטפת והלקוח יכל לשים את דבריו במחסן אישי בביטחה.

ישנה סיטואציה בעיקר בקרב צעירים של אנשים שעוזבים את ביתם ומעתיקים את מגוריהם באופן זמני ל שנתיים או שלושה בעקבות לימודים עד לקבלת תואר אקדמי או עבודה בעיר אחרת עד להתבססות כלכלית, בזמן זה אותו הסטודנט למשל, לא רוצה להשאיר את חפציו בבית הוריו כי זה יפריע להם אבל לא יכול לקחת איתו כי אין לו מספיק מקום בדירה קטנה או עם שותפים, וכאן מגיע הפתרון לשים את כל החפצים שאינם בשימוש יום יומי כמו גלשן רוח, אלבומי תמונות מהטיול בחו"ל, המדים של המילואים או מערכת התופים ולאחסן אותם במחסן פרטי בדיוק בגודל שהוא צריך.

כיום יש מודעות רבה לאפשרויות האיחסון לצורך בהם ולמענה שרות השכרת מחסנים פרטיים ללקוח ובעקבות הדרישה גם חברות האיחסון מציעות ארסנל גדול של חדרים לאיחסון חפצים ופתרונות רבים ומגוונים לכל מצב,

יש לבחור במחסן שקרוב אליכים ומספק שעות ביקור נוחות,

כמו כן הביקור במחסן והמפגש עם אנשי שרות הלקוות במקום גם ישרה אוירה נינוחה ומהימנה וגם תוכלו להעזר בידע המקצועי ובנסיון על מנת לקבל מחסן מתאים.

מחסן להשכרה תמצאו באיחסון כל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 


 


מאמרים נוספים מאת
 
ביטוח הובלות
08/08/10 | מעבר דירה
מעבר של דירה או משרד אינו תהליך פשוט. מעבר למקום חדש דורש השקעת זמן מאמצים וכסף. במקרים רבים , הובלות של תכולת הבית או העסק כרוכה בהובלה של חפצים וציוד רב ערך. אנשים רבים שעוברים דירה יכולים לספר לכם על ציוד יקר שנשבר, חפצים יקרים שניזוקו או הלכו לאיבוד במהלך הובלות.

הובלות – טיפים שימושיים להובלה חלקה ויעילה
04/08/10 | מעבר דירה
הובלות משרדים או הובלות דירה אינו עניין פשוט ודורש הכנות מרובות והשקעת זמן ומאמצים. חברת הובלות יכולה לעשות את תהליך המעבר לקל יותר או חלילה לאסון של ממש. כדי להתחיל ברגל ימין את המעבר שלכם למקום חדש, להלן כמה טיפים שימושיים למעבר חלק.

חומרי אריזה – כיצד לעבור מבלי לשבור?
27/07/10 | מעבר דירה
מעבר לדירה חדשה כרוך בהעברת תכולת הדירה למקום חדש. תכולת דירה בדרך כלל כוללת חפצים אישיים רבים, ניירת, מוצרי חשמל, חומרים שבירים, ריהוט וציוד עדין. חשוב מאד בתהליך המעבר לארוז את תכולת הדירה באופן נכון כדי למנוע נזקים לרכוש העלולים לגרום לנזק כספי ולמפח נפש. כדי להוריד את דרגת הסיכון למינימום, בתהליך האריזה חשוב להשתמש חומרי אריזה איכותיים.

בריכות שחיה
בריכות שחיה, שהיו פעם בגדר מותרות לאלפיון העליון בלבד, הן דבר נגיש ליותר ויותר אנשים בימינו. בעבר, עלות הקמה והחזקה של בריכת שחיה היתה בהישג ידם של מעטים בלבד ולכן בריכות שחיה פרטיות לא היו נפוצות כלל. כיום אפשר להבחין בשינוי במגמה כאשר יותר ויותר אנשים יכולים להרשות לעצמם בריכת שחיה פרטית בחצר הבית. אין יותר צורך בחצר גדולה מאוד או בחשבון בנק אסטרונומי כדי להקים בריכת שחיה בחצר הבית

ג'קוזי בבית – בריאות בבית
21/05/10 | גינון
ג'קוזי בבית נשמע עבור רבים מאיתנו כמו חלום אשר לעולם לא יתגשם, ונקשר עם וילות ענקיות או דירות יוקרה. השינוי שמביא איתו ג'קוזי לדירת מגורים הוא משמעותי ביותר ויכול להפוך חדר רחצה סטנדרטי לספא ביתי - קומפלקס של ניקיון ובריאות על כל יתרונותיו הידועים של ג'קוזי. ג'קוזי בבית עשוי להביא מרגוע ובריאות לבעלי הבית ותחושה טובה הבאה יחד עם העלייה ברמת החיים שמגיעה עם הכנסת ג'קוזי לבית. למרות שכיום התקנת ג'קוזי בבית אינה נחלתן של וילות יוקרה בלבד, ג'קוזי עדיין מסמל עבור רבים את תמצית החיים הטובים.

בר רפאלי משלמת על מחסן פרטי - ואתה ?
לאחרונה עברה הדוגמנית בר רפאלי להתגורר במגדלי YOUהיוקרתיים. בר תשתמש במחסן הפרטי שלה ותשלם עבור שטח האיחסון כחלק מהשכירות בכל חודש. גם אתה יכול...

לשמור על הכדור עם לימודי הנדסת סביבה
לימודי הנדסת סביבה מהווים תת-תחום חדש יחסית של הנדסה אזרחית. בשנים האחרונות עולה נושא השמירה על איכות הסביבה לכותרות ולמודעות הציבורית. יותר ויותר אנשים מבינים את הנזק שחברת בני האדם עושה לכדור הארץ בזיהומו ובריקונו ממשאבים חיוניים. לכן, היה זה רק עניין של זמן עד שיתפתח תחום חדש, שיעסוק בהגנה על העולם שלנו במקביל להמשך תהליכי המודרניזציה שעובר המין האנושי. תחום זה הוא הנדסת סביבה.

כל מה שצריך לדעת על הנדסה אזרחית
הנדסה אזרחית היא השם שניתן למקצוע העוסק בתכנון ופיקוח על בנייתם של מבני תעשייה, מבנים ציבוריים ומבנים פרטים. מקור השם "הנדסה אזרחית" נוצר על מנת להבדיל מהמושג הידוע "הנדסה צבאית" העוסק בתכנון ופיתוח כלי נשק, הגנות וביצורים. הנדסה אזרחית היא תחום רחב הנוגע כמעט בכל פן בחיינו המודרניים. בוגר לימודי הנדסה אזרחית יעסוק לאחר לימודיו בתכנון, בביצוע ובפיקוח על בנייתם של בניינים רבי קומות, גשרים, סכרים, כבישים, תשתיות מים וביוב, מפעלים ועוד.

הנדסת תעשייה וניהול – גם מהנדס וגם מנהל
תחום הנדסת תעשייה וניהול הוא תחום אשר עוסק בשיטות לייעול הייצור במפעלים תוך הפחתת העלויות הכרוכות בכך. כיוון שהשיטות של הנדסת תעשייה וניהול מבוססות על מודלים מתמטיים ומדעיים, מדובר בתחום הנדסי לכל דבר ולימודי הנדסת תעשייה וניהול מספקים תואר B.Sc. מדעי לכל דבר.

צימר במרכז
22/11/09 | צימרים
צימרים במרכז הארץ הם צימרים הנמצאים במקומות נגישים במרכז הארץ ומאפשרים ספונטניות, גישה מהירה ומענה לצרכים כמו נופש וחופשה לאילה שאינם אוהבים נסיעות ארוכות, לימי הולדת, למספר ימים של סידורים במרכז, או סתם כך מנוחה בצימר במרכז ללא סיבה מיוחדת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI