דף הבית קניות וצרכנות רהיטים הזול עולה ביוקר - ריהוט משרדי תוצרת ישראל או ייבוא?
הזול עולה ביוקר - ריהוט משרדי תוצרת ישראל או ייבוא?
קובי נאמן 05/12/09 |  צפיות: 2949

בחיים כמו בחיים הרבה פעמים אנו מגלים שהזול עולה ביוקר ושאין מתנות חינם.

נכון, יש יגידו זו קלישאה, אך הנסיון שלי כצרכן וכייצרן מלמד שהקלישאה נכונה.

כחברה המייצרת ריהוט משרדי - כורסאות מנהלים, כסאות מזכירה, פינות המתנה, שולחנות ושאר פריטים הנחוצים לריהוט המשרד.

תוצרתנו הינה תוצרת ישראלית כחול לבן. חומרי הגלם כמו הבדים, הספוגים, הברגים, שלדי המתכת ועוד מיוצרים בארץ. אנו יודעים את טיב החומרים , כיצד וממה הם מיוצרים וכמובן אנו מקפידים על בקרת איכות המבטיחה איכות בלתי מתפשרת.

בשנים האחרונות הוצף שוק רהיטי המשרד ביבוא זול שרובו המכריע מגיע מסין או תורכיה.

ריהוט משרדי הזהה כמעט לריהוט המשרדי המיוצר בארץ. אך עין מקצועית יכולה להבחין בשינויים ובהבדלי החומר ממנו מיוצר הריהוט המיובא.

אין אני מדבר כאן על כל הריהוט המיובא- הכל שאלה של מה מייבאים, אך לצערי המייבא הישראלי הרוצה להרוויח עוד כמה עשרות שקלים "מזייף" את המוצר האיכותי וחוסך בעלויות הייצור, אביא כמה דוגמאות ואח"כ אסביר את משמעותם.

אצלנו במפעל כל הכסאות והכורסאות מרופדים בספוג איכותי ותקני - ספוג כחול בעגה המקצועית - בייבוא הרבה פעמים אנו מגלים כי הספוג אינו איכותי, דק מידי ואורך החיים שלו קצר ביותר.

דוגמא נוספת- שלדי המתכת לכסאות אורח והמתנה המיוצרים בארץ הינם בעלי צינורות מתכת בעובי וקוטר אותם התקן הבנלאומי מחייב, היבואן הרוצה לחסוך כמה שקלים מבקש מהייצרן בחו"ל לעשות את אותם שלדים רק מצינורות מתכת דקים יותר.

לעיתים אנו קונים כסא מחשב או כסא מזכירה והידיות שלו נראות זהות לידיות של כסאות אחרים, אך עין בלתי מקצועית שוב לא תוכל להבחין כי ידיות אלא מיוצרות מפלסטיק בעוד שידיות איכותיות מיוצרות מניילון או פוליארוטן....

כך גם קורה עם בסיס הכסא - בסיס ניילון או אלומיניום הינם הבסיסים החזקים והיציבים ביותר.

אז היבואן חסך עשרות שקלים בייצור - הוא מביא את הכסא ומוכר אותו במחיר זול במיוחד.... ומסתבר שאחרי חודשים מועטים מתחילות הצרות.....

ידיות הפלסטיק נשברות או נופלות - דבר הנובע מחסכון בברגים, במקום הרכבה חזקה המתבססת על מספר ברגים לידית הייבואן שחסך שקל נוסף על כל בורג שם רק בורג אחד.

בסיס הכסא נשבר - בסיס הכסא באופן טבעי מקבל מכות מבלי משים, אנו מזיזים את הכסא הוא נתקל בשולחן או בקיר והבסיס שאינו חזק דיו נסדק ונשבר.

אחת הדוגמאות העצובות ביותר היא נושא הספוג. כל כסא משמש אותנו לישיבה וכסא משרדי מיועד לישיבה ממושכת. כשהספוג אינו איכותי ותקני מהר מאד נגלה שהוא שוקע ומאבד את צורתו המקורית ובנוסף מהר מאד נרגיש שאנו יושבים על הפלסטיק או העץ.

הדבר אינו רק לא נעים אלא גם אינו בריא. כאבי גב נגרמים מישיבה לא נכונה - וספוג איכותי יגרום לנו לשבת נכון. הוא לא ישקע, הוא לא יאבד את צורתו.

דבר אחרון- לאחרונה התחילו להשתמש במושג עור תעשייתי - בולשיט!!! הרי עור תעשייתי איננו עור כלל וכלל זהו דמוי עור. היבואנים מרשים לעצמם פעמים רבות להגדיר כסא כמרופד בעור - הצרכן רוכש כסא מעור במחיר מגוחך ומגלה אחרי כחצי שנה שהעור מתפורר ומתקלף.

לסיכום: כשאנו באים לרכוש כסא משרדי למחשב, למזכירה, למנהל או לאורח המחיר הזול עולה בסופו של דבר ביוקר.

כשאתם קונים כסא איכותי לא תצטרכו להחליפו כל כחצי שנה. כסא איכותי יכול להחזיק שנים רבות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קובי נאמן

 א.צ.בניטה בע"מ ייצור שיווק וחידוש ריהוט משרדי. www.azbenita.com  ישראל קונה כחול לבן



 


מאמרים נוספים מאת קובי נאמן
 
ריהוט חדר ההמתנה במשרד
19/12/09 | רהיטים
חדר ההמתנה / פינת ההמתנה הינה הראי של העסק.
המקום הראשון בו נתקל הלקוח בבואו לעסק הוא פינת ההמתנה. במאמר זה נקבל טיפים לריהוט ועיצוב פינת/חד ההמתנה במשרד.


מהו ריהוט מוסדי
17/12/09 | רהיטים
עוד ועוד מוסדות ואירגונים מבינים את חשיבות הריהוט בסביבת העבודה - מה ההבדל בין ריהוט משרדי לריהוט מסדי?

הזול עולה ביוקר - ריהוט משרדי תוצרת ישראל או ייבוא?
05/12/09 | רהיטים
בבואנו לרכוש ריהוט משרדי האם נרכוש ריהוט איכותי שיחזיק לאורך זמן או נעדיף לרכוש ריהוט זול... האם אנו קונים איכות או מחיר?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI