דף הבית קניות וצרכנות רהיטים ריהוט חדר ההמתנה במשרד
ריהוט חדר ההמתנה במשרד
קובי נאמן 19/12/09 |  צפיות: 3293

רבים אינם מודעים לכך שחדר ההמתנה במשרד הוא חלון הראווה של העסק.

חדר ההמתנה משמש את הלקוח להמתנה לפגישה או לקבלת שירות וחשיבות עיצוב חדר ההמתנה/פינת ההמתנה תקבע פעמים רבות את דעתו של הלקוח עלינו.

כשאנו באים לתכנן את חדר ההמתנה / פינת ההמתנה עלינו להתחשב ראשית בנתוני גודל החדר, איננו רוצים ליצור חדר המתנה עמוס ודחוק ולכן חשיבות גודלו של החדר תקבע את הריהוט המתאים עבורו.

לפני שנחליט איזה ריהוט נרכוש לפינת ההמתנה עלינו לחשוב היטב מהי האווירה אותה אנו רוצים להעניק ללקוח בזמן ההמתנה.

ישנם עסקים הדורשים שהלקוח ימתין וייכנס לאווירה רגועה (ספא, קליניקות וכו,) ישנם עסקים דינמיים יותר שחשוב להם שהלקוח ייכנס לקצב המקום ויכנס לאווירה הדינמית והצעירה אותה המקום משדר. (מספרות, חנויות סלולר וכו) וישנם עסקים שחשוב להם שהאווירה בחדר ההמתנה תהיה רגועה ונוחה מצד אחד ומצד שני שתשדר יוקרה ומכובדות. (משרדי עו"ד, רואי חשבון, חברות ביטוח וכו)

לאחר שאנו מודעים לגודלה של פינת ההמתנה ולאווירה אותה העסק רוצה לשדר נתחיל לתכנן את עיצוב החדר.

ראשית חשוב שחדר ההמתנה/ פינת ההמתנה יהיו בקו עיצובי אחיד עם שאר המשרד.

לא נעצב חדר המתנה תוסס ודינמי עם כורסאות צבעוניות ווילונות צבעוניים למשרד הרוצה לשדר אווירה יוקרתית ושמעוצב כולו בריהוט משרדי מעוצב בקו קלאסי ובגווני דובדבן או קוניאק.

חשוב להתאים את הקו העיצובי בחדר ההמתנה לריהוט המשרדי הקיים בשאר המשרד.

אם גודלו של חדר הממתנה מאפשר זאת נשקול להכניס ספה דו/תלת מושבית ולצידה עוד כורסא או יותר. ניתן לרכוש שטיח בגוונים התואמים את הצבעים בחדר, ניתן להוסיף וילונות וכמובן חשוב שיהיה בחדר ההמתנה שולחן עליו נוכל להניח כוסות שתייה לרווחת האורחים.

ייתכן שנרצה שבחדר ההמתנה יונחו מספר מגזינים שישמשו את האורחים בזמן ההמתנה. ניתן להניחם על השולחן או שניתן לרכוש מעמד עיתונים מעוצב לשם כך, אפשרות נוספת לרכוש שידה קטנה ולהניחה בצידי הכורסא/ ספה ועליה להניח את העיתונים.

לדעתי האישית צמחייה מוסיפה רבות לחדר ההמתנה, היא מוסיפה חיים ומשדרת רוגע. לא כל מקום מואר מספיק בכדיי שתגדל בו צמחייה ובמידה והמקום אינו מואר ניתן להכניס סידור פרחים שיעמוד על השולחן, הדבר מקנה אווירה נעימה וכפי שציינתי משדר רוגע.

אין ספק שהתאורה בחדר ההמתנה חשובה ביותר. התאורה משפיעה רבות על האדם, אור חזק מידי אינו מומלץ\ רצוי להאיר את החדר באור טבעי ולהוסיף תאורה רכה ונעימה שתשדר רוגע ושלווה.

לקוח הממתין לפגישה בחדר המתנה רגוע יגיע לפגישה נינוח ורגוע יותר ואין ספק כי הדבר יתרום לשתי הצדדים שהפגישה תהיה פורייה ומוצלחת יותר.

עד לפני מספר שנים מרבית חדרי ההמתנה נראו ורוהטו בערך אותו הדבר.

מספר כסאות מרופדים ושולחן רשת עליו הונחו מגזינים.

כיום עם התפתחות שוק רהיטי המשרד ניתן דגש רב על עיצוב פינות המתנה שיהיו נוחות מצד אחד ומעוצבות מצד שני.

בשוק קיימים עשרות דגמים של כורסאות המתנה, ספות המתנה וכסאות אורח וכיום ניתן למצוא בקלות יתרה ריהוט לחדר ההמתנה.

גם חומרי הגלם מהם מיוצרים הרהיטים לפינות וחדרי ההמתנה מגוון, כיום ניתן למצוא ריהוט משרדי לפפינות ההמתנה העשוי עץ מלא, פלסטיק, מתכת, מלמין, שולחנות מתכת בשילוב זכוכית, שולחנות אבן בשילוב מתכת וזכוכית ועוד ועוד.

רבים מהמשרדים כיום שוכרים מעצב או ארכיטקט שיעזור להם בתכנונו ועיצוב של המשרד ופינת ההמתנה, הדבר מבורך, אך לא כל משרד יכול להקציב לשם כך את הסכום הדרוש. אז גם אם ידכם אינה משגת לשכור את שירותיו של מעצב , הקדישו מחשבה, חישבו מה ברצונכם שחדר ההמתנה ישדר וכמובן התייעצו במוכרים בחנויות הם ישמחו להעניק לכם טיפים וייעוץ וכמובן דעה מקצועית של מוכר אף פעם לא הזיקה ולעיתים אף הועילה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קובי נאמן

 א.צ.בניטה בע"מ ייצור שיווק וחידוש ריהוט משרדי. www.azbenita.com  ישראל קונה כחול לבן



 


מאמרים נוספים מאת קובי נאמן
 
ריהוט חדר ההמתנה במשרד
19/12/09 | רהיטים
חדר ההמתנה / פינת ההמתנה הינה הראי של העסק.
המקום הראשון בו נתקל הלקוח בבואו לעסק הוא פינת ההמתנה. במאמר זה נקבל טיפים לריהוט ועיצוב פינת/חד ההמתנה במשרד.


מהו ריהוט מוסדי
17/12/09 | רהיטים
עוד ועוד מוסדות ואירגונים מבינים את חשיבות הריהוט בסביבת העבודה - מה ההבדל בין ריהוט משרדי לריהוט מסדי?

הזול עולה ביוקר - ריהוט משרדי תוצרת ישראל או ייבוא?
05/12/09 | רהיטים
בבואנו לרכוש ריהוט משרדי האם נרכוש ריהוט איכותי שיחזיק לאורך זמן או נעדיף לרכוש ריהוט זול... האם אנו קונים איכות או מחיר?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI