דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים האטרקציות שמשגעות את המדינה
האטרקציות שמשגעות את המדינה
joosland 20/12/09 |  צפיות: 2046

בתחום האירועים וההפעלות יש חידושים רבים. זהו תחום דינמי שמשתנה בלי הרף. קהל היעד של התחום, הילדים בעיקר, מחפשים כל הזמן את האטרקציה הבאה שתדהים את כולם ואת החידושים הכי חמים שישאירו את חותמם על באי האירוע.

אנו במג'יקלנד גאים ונרגשים להציג שלוש אטרקציות ייחודיות ובלעדיות, שכמוהן לא ראיתם עד כה. מג'יקלנד רואה את עצמה כחברה המובילה בתחומה, חברה חדשנית שחותרת כל הזמן להשגת אטרקציות ייחודיות, חדשות ומקוריות.

וידאו פליפ בוק - זוכרים איך פעם היו יוצרים אנימציה מתנועה מהירה של המון תמונות אחת אחרי השניה? זוכרים את הספרונים הקטנים האלו שברגע שהיינו מדפדפים בהם במהירות הייתה נוצרת תנועה של הדמויות בספרון? כעת אנו מציעים אטרקציה מקורית שמדמה את כל זה. צרו לכם ועבור האנשים היקרים לכם זיכרון מדליק. ספרון אנימציה קלאסית. וידאו פליפ. בתחילה אנו מצלמים אתכם בוידאו. סרטון הוידאו נערך וכל שניה שבו הופכת לפריים ולתמונה מודפסת. התמונות הקטנות שמודפסות, מסודרות לפי סדר כרונולוגי והופכות לספרון קטן בו תוכלו לדפדף במהירות ולראות את האנימציה והתנועה הנוצרות. הוידאו פליפ יישאר כזיכרון משעשע ומהנה לתמיד.

משיכת החבל האלקטרונית - זוהי אטרקציה בלעדית וייחודית שפותחה בעבור מג'יקלנד. כולנו אוהבים לשחק כקבוצה אחת כנגד קבוצה שניה. יש משהו מאוד מאתגר ומאחד ב"ביחד" הזה. כעת אנו יכולים לחזור לאחד המשחקים הכי נוסטלגיים וכיפיים מילדותינו וגם ילדינו יכולים לחוות את המשחק בצורה שונה, מקורית וחדשנית: משיכת חבל. האטרקציה הייחודית שפותחה עבורנו מציבה בעבור כל ילד עמדה באמצעותה הוא משחק. המטרה של כל אחד היא להכניס את הדסקית לחור הנמצא בקצה העמדה. בינתיים מוקרן על מסך גדול משחק משיכת החבל. כל פעם שאחד המשתתפים מצליח להכניס את הדסקית בעמדה, החבל המוקרן "נמשך" לצדה של הקבוצה אליה הוא משתייך. במאמץ קבוצתי יכולים הילדים לנצח את הקבוצה המתחרה. זהו משחק מהנה של "ראש בראש" המשלב בין איכות וקדמה טכנולוגית לבין פעילות משחק אתגרית, פיזית וכיפית.

ההיפודרום - ההיפודרום דומה בעיקרו למשיכת החבל האלקטרונית. כללי המשחק הם זהים. ההבדל הוא שכאן מוקרן על המסך מרוץ סוסים. לכל עמדה סוס משלה וכך כאשר מצליחים להכניס את הדסקית לעמדה, מגביר הסוס המוקרן שמקושר לאותה עמדה את מהירותו וכך יכולים אתם לנצח במירוץ.

האטרקציות החדשות הללו מבטיחות לכם אירוע מקורי וחדשני, חוויה שתזכרו לעתיד. חוויה שגם נהניתם ממנה. אלו אטרקציות ייחודיות רק לנו, כחברה שחרטה על דגלה להוביל את מהפכת האטרקציות לאירועים, חברה שייחודה הוא במקוריות שלה ובחדשנות וברצון להמשיך ולהמציא בעבור לקוחותיה עוד ועוד אטרקציות מקוריות ומהנות.

נכתב על ידי צוות מג'יקלנד 2009


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 joosland

אטרקציות לאירועים | השכרת מתנפחים | הפקות אירועים | בר בת מצווה | גימיקים לאירועים

החברה המובילה בתחום המתקנים המתנפחים, אטרקציות אלקטרוניות, הפקות בר מצווה, בת מצווה



 


מאמרים נוספים מאת joosland
 
בר מצווה? אני "אול אין"
מי מאיתנו המבוגרים לא אוהב מדי פעם במהלך חופשה בחו"ל להמר בקזינו? מי מאיתנו לא אוהב את ההתרגשות ואת המתח, את הציפייה לזכייה המיוחלת, את ההרגשה שהמזל עומד לצדנו כאשר ניצחנו במשחק רולטה או במשחק קלפים? נכון, כולנו אוהבים.

אטרקציות לבריכה ולמים
אנחנו נמצאים במדינה שבה ברוב ימות השנה מזג האוויר נוח וחם. בקיץ חם בחוץ, אך גם בחורף, ברובו לא קר מדי – לכן, במדינה שלנו ברוב ימות השנה ניתן ללכת לים ולבריכה, בחופשות החגים, בסופי השבוע ובתקופת החופש הגדול – כמעט כל השנה כולה מתאימה לפעילות רטובה בבריכה ובים.

בת מצווה, גם לבנות מגיעה חגיגה גדולה
בגיל המצוות מקבלים על עצמם בני ובנות ישראל את "עול המצוות" ובעצם זהו מן ציון דרך שכזה בו מקבלים הילדים על עצמם חובות וזכויות ומתקבלים לעולם המבוגרים. אצל הבנים נעשה טקס בר המצווה בבית הכנסת לרוב ובחגיגת המצווה שלאחר מכן, באולם או במקום אחר. אצל הבנות לא נהוג לעשות דבר. עם זאת נהוג לציין גם אצל הבנות את המאורע בחגיגה לקרובים ולחברים.

יום הולדת חגיגה נחמדת ומתנפלת
מזל טוב! יום ההולדת הגיע ואתם עורכים מסיבת יום הולדת גדולה לילדכם. אתם מזמינים את כל ילדי הגן או הכיתה, מארגנים מקום לאירוע, כיבוד... אבל זה לא זה... זה בדיוק מה שעשיתם בשנה הקודמת ובשנה שלפניה ובשנה שלפניה. השנה אתם רוצים שהאירוע של ילדכם יהיה אירוע אחר, שונה, מקורי ושכולם ידברו עליו, אירוע ש"יפיל את כולם מהרגליים"... אבל מה עושים? מה אתם כבר יכולים לשנות ולעשות על מנת שיום ההולדת הזה יהיה אירוע בלתי נשכח? הרבה! המון!

מג'יקלנד זה לא מקום, זה פשוט מגיע אליכם
מדי פעם מתקשרים אלינו אנשים ושואלים כיצד ניתן להגיע עם הילדים אלינו. זו אכן אשמתנו שבחרנו שם לחברה שדומה לשם של מקום כמו דיסנילנד או הסופרלנד, מקומות שבהם חוויית ההנאה עומדת בראש סדר העדיפויות והמטרה היא ליצור לילדים ולמשפחה כולה כיף, שמחה ואושר. מג'יקלנד אינה מקום כי אם חברה שמשקיעה בדומה למקומות הללו, את כל מרצה במטרה אחת: ליצור לכם תחושה של כיף וחוויה שלא תשכחו לעולם.

האטרקציות שמשגעות את המדינה
בתחום האירועים וההפעלות יש חידושים רבים. זהו תחום דינמי שמשתנה בלי הרף. קהל היעד של התחום, הילדים בעיקר, מחפשים כל הזמן את האטרקציה הבאה שתדהים את כולם ואת החידושים הכי חמים שישאירו את חותמם על באי האירוע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI