דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים יום הולדת חגיגה נחמדת ומתנפלת
יום הולדת חגיגה נחמדת ומתנפלת
joosland 24/01/10 |  צפיות: 1903

מזל טוב! יום ההולדת הגיע ואתם עורכים מסיבת יום הולדת גדולה לילדכם. אתם מזמינים את כל ילדי הגן או הכיתה, מארגנים מקום לאירוע, כיבוד... אבל זה לא זה... זה בדיוק מה שעשיתם בשנה הקודמת ובשנה שלפניה ובשנה שלפניה. השנה אתם רוצים שהאירוע של ילדכם יהיה אירוע אחר, שונה, מקורי ושכולם ידברו עליו, אירוע ש"יפיל את כולם מהרגליים"... אבל מה עושים? מה אתם כבר יכולים לשנות ולעשות על מנת שיום ההולדת הזה יהיה אירוע בלתי נשכח? הרבה! המון!

ביום ההולדת הזה מגיע לכם את הטוב ביותר, מגיע לכם חברה שתספק שירות מעולה, הפקת אירועים יוצאי דופן, עובדים מקצועיים, הנותנים את מלוא תשומת הלב, חייכנים, והכי חשוב אחראיים! מגיע לכם מתקנים מתנפחים ואטרקציות אלקטרוניות לאירועים גדולים... ענקיים, ורעיונות מקוריים שעוד לא נראו בישראל, להפקת אירוע בלתי נשכח.

הטרנד החדש בתחום ימי ההולדת – מתקנים מתנפחים בהם יוכלו הילדים לקפץ, להשתולל, ליהנות ולכייף.

ביום ההולדת הזה תוכלו לשלב בין אטרקציות שונות אותן אנו מציעים. תוכלו למשל לערוך יום הולדת נושאי. במידה והילד שלכם אוהב ספורט ואקסטרים, תוכלו ליצור ביום הולדתו חבילה של מתקנים ואטרקציות העוסקים כולם בספורט ובחוויה אתגרית. כך תוכלו לשלב בין מתק הרולר קוסטר בו הילדים יתגלשו במגלשות, יעלו על קרוניות מסע על מסילות, יעברו סללומים ומבוכים. לאחר מכן יוכלו הילדים לשחק צ'מפיונס ליג בו יוכלו להתחרות בהבקעת כדורים לשער או להיאבק בזירת האיגרוף (כמובן ברוח טובה וללא פגיעה פיזית) או לחוות התגוששות סומו על ידי לבישת חליפת סומו מדומה. להשלמת חווית הספורט והאתגר ביום ההולדת תוכלו לצרף גם שולחנות משחק כמו פינג פונג או שולחן כדורגל או להוסיף משחקים אלקטרוניים כמו אגרוף אלקטרוני. כך למעשה בנינו חבילת דוגמא ליום הולדת שהנושא העיקרי בו הוא ספורט ואתגר. אתם יכולים ליצור חבילות כראות עיניכם בכל נושא שהוא, בהתאם לרצונו של הילד. אנחנו נוכל לעזור ולייעץ ולתת מניסיוננו הרב.

בנוסף למתקנים המתנפחים, האטרקציות והמשחקים, תוכלו לשלב באירוע גם מפעיל. קוסם או ליצן שינחה את הערב ויפעיל את הילדים בין כל המתקנים, יערוך תחרויות ויחלק פרסים לזוכים.

יום הולדת זהו יום מיוחד שמגיע רק פעם בשנה. הילדים שלכם, יזכרו את החוויה הנפלאה הזו לכל חייהם. אצלנו תוכלו להגשים להם חלום וליצור להם יום הולדת על פי טעמם האישי. יום הולדת אתגרי, יום הולדת מהאגדות, יום הולדת בבריכה או במים, יום הולדת של משחקים אלקטרוניים, יום הולדת לגיל הרך עם מתקנים מתנפחים מותאמים לגילאים הללו – לנו יש את הכל! יש לנו מבחר רב של סוגי מתקנים מתנפחים, משחקים, אטרקציות ותוספות לאירועים – ניתן מענה בשמחה ובחיוך לכל נושא ולכל רעיון.

ליום הולדת נפלא ומקורי מגיע לכם הטוב ביותר.

נכתב על ידי צוות מג'יקלנד2009 - השכרת מתנפחים ואטרקציות לאירועים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 joosland

אטרקציות לאירועים | השכרת מתנפחים | הפקות אירועים | בר בת מצווה | גימיקים לאירועים

החברה המובילה בתחום המתקנים המתנפחים, אטרקציות אלקטרוניות, הפקות בר מצווה, בת מצווה



 


מאמרים נוספים מאת joosland
 
בר מצווה? אני "אול אין"
מי מאיתנו המבוגרים לא אוהב מדי פעם במהלך חופשה בחו"ל להמר בקזינו? מי מאיתנו לא אוהב את ההתרגשות ואת המתח, את הציפייה לזכייה המיוחלת, את ההרגשה שהמזל עומד לצדנו כאשר ניצחנו במשחק רולטה או במשחק קלפים? נכון, כולנו אוהבים.

אטרקציות לבריכה ולמים
אנחנו נמצאים במדינה שבה ברוב ימות השנה מזג האוויר נוח וחם. בקיץ חם בחוץ, אך גם בחורף, ברובו לא קר מדי – לכן, במדינה שלנו ברוב ימות השנה ניתן ללכת לים ולבריכה, בחופשות החגים, בסופי השבוע ובתקופת החופש הגדול – כמעט כל השנה כולה מתאימה לפעילות רטובה בבריכה ובים.

בת מצווה, גם לבנות מגיעה חגיגה גדולה
בגיל המצוות מקבלים על עצמם בני ובנות ישראל את "עול המצוות" ובעצם זהו מן ציון דרך שכזה בו מקבלים הילדים על עצמם חובות וזכויות ומתקבלים לעולם המבוגרים. אצל הבנים נעשה טקס בר המצווה בבית הכנסת לרוב ובחגיגת המצווה שלאחר מכן, באולם או במקום אחר. אצל הבנות לא נהוג לעשות דבר. עם זאת נהוג לציין גם אצל הבנות את המאורע בחגיגה לקרובים ולחברים.

יום הולדת חגיגה נחמדת ומתנפלת
מזל טוב! יום ההולדת הגיע ואתם עורכים מסיבת יום הולדת גדולה לילדכם. אתם מזמינים את כל ילדי הגן או הכיתה, מארגנים מקום לאירוע, כיבוד... אבל זה לא זה... זה בדיוק מה שעשיתם בשנה הקודמת ובשנה שלפניה ובשנה שלפניה. השנה אתם רוצים שהאירוע של ילדכם יהיה אירוע אחר, שונה, מקורי ושכולם ידברו עליו, אירוע ש"יפיל את כולם מהרגליים"... אבל מה עושים? מה אתם כבר יכולים לשנות ולעשות על מנת שיום ההולדת הזה יהיה אירוע בלתי נשכח? הרבה! המון!

מג'יקלנד זה לא מקום, זה פשוט מגיע אליכם
מדי פעם מתקשרים אלינו אנשים ושואלים כיצד ניתן להגיע עם הילדים אלינו. זו אכן אשמתנו שבחרנו שם לחברה שדומה לשם של מקום כמו דיסנילנד או הסופרלנד, מקומות שבהם חוויית ההנאה עומדת בראש סדר העדיפויות והמטרה היא ליצור לילדים ולמשפחה כולה כיף, שמחה ואושר. מג'יקלנד אינה מקום כי אם חברה שמשקיעה בדומה למקומות הללו, את כל מרצה במטרה אחת: ליצור לכם תחושה של כיף וחוויה שלא תשכחו לעולם.

האטרקציות שמשגעות את המדינה
בתחום האירועים וההפעלות יש חידושים רבים. זהו תחום דינמי שמשתנה בלי הרף. קהל היעד של התחום, הילדים בעיקר, מחפשים כל הזמן את האטרקציה הבאה שתדהים את כולם ואת החידושים הכי חמים שישאירו את חותמם על באי האירוע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI