דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים ייעוץ מקצועי לבחירת השיש למטבח
ייעוץ מקצועי לבחירת השיש למטבח
איריס כ. 31/12/09 |  צפיות: 1718

שלב בחירת השיש למטבח הינו אחד השלבים האחרונים בקניית דירה או שיפוץ לחילופין.

כידוע כאשר מגיעים לשלב זה התקציב אוזל וגם הסבלנות, לכן לקוחות נוטים להתפשר בבחירת השיש והמפעל המבצע את העבודה. חשוב לציין כי השיש במטבח נותן את המראה הסופי של המטבח, לכן קיימת חשיבות רבה בבחירת האבן והיצרן.

כיום קיימים מספר סוגים של שיש למטבח והם: אבנים סינטטיות(אבן קיסר, סיליסטון וכו'), אבן מסוג גרניט שמגיע בהמון גוונים, שיש טבעי מסוג חברון, קרמה ועוד סוגים למיניהם.

ראשית צריך להתאים את האבן לצבע הארון במטבח, לקרמיקה ולריצוף, לאחר מכן יש להחליט את סוג האבן סינטטית או טבעית. רצוי לציין כי מרבית האוכלוסייה מעדיפה אבן סינטטית מסוג אבן קיסר בגלל התכונות הנהדרות שלה ומבחר הצבעים. לאבן קיסר מספר תכונות מובילות על פני שאר סוגי האבנים והם- עמידות בפני חום, שריטות, לא סופגת כתמים, קלה לניקוי ותחזוק וכמובן המחיר יותר זול בהשוואה לאבן גרניט.

לאחר בחירת הצבע והאבן צריך לבחור את המפעל שמייצר את השיש במטבח.

כיום קיימים בישראל כ- 900 מפעלים לייצור שיש למטבחים, לכן לפני קנייה רצוי לבדוק לפחות שני יצרנים ולקבל הצעת מחיר. לא בהכרח שהיצרן הזול הוא היצרן שתבחרו כיוון שקיימים המון מפעלים חדשים ללא מוניטין אשר מציעים מחירים זולים ולכן העבודה בהתאם לכך. חשוב להגיע למפעל ולראות את בית המלאכה, התצוגה, רמה ואיכות העבודה.במידה מדובר באבן קיסר יש לבדוק כי המפעל הינו משווק מורשה, אשר מקנה אחריות מטעם החברה ל-3 שנים.

לכן אני חוזרת ומציינת שהמחיר אינו הפרמטר העיקרי בבחירת שיש למטבח.

חברים יקרים כפי שהזכרתי השיש במטבח נותן את המראה והגימור הסופי של המטבח לכן אל תתייאשו ובידקו היטב ממי את קונים את השיש, בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס כ.


 


מאמרים נוספים מאת איריס כ.
 
ייעוץ מקצועי לבחירת השיש למטבח
31/12/09 | שיפוצים
שלב בחירת השיש למטבח הינו אחד השלבים האחרונים בקניית דירה או שיפוץ. השיש במטבח נותן את המראה הסופי של המטבח, לכן קיימת חשיבות רבה בבחירת האבן והיצרן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI