דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
חיים נוי 17/04/24 |  צפיות: 169

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים

פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

טולסה, אוקלה ווינה, אוסטריה, 17 באפריל 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

TokenEx, ספקית הטוקניזציה באמצעות מחשוב ענן המובילה, ו-IXOPAY, פלטפורמת תזמון התשלומים העצמאית המובילה, מכריזות על הסכם מיזוג סופי. שתי החברות ייצרו יחדיו מובילה חדשה למיטוב תשלומים גלובלי. החברה המשולבת תיקרא IXOPAY, a TokenEx Company, ומארק אולסן (Marc Olesen) יוביל את הארגון המשולב כמנכ"ל. הלקוחות ייהנו מפלטפורמה מקיפה המאפשרת שיעורי הרשאה מוגברים והפחתת עמלות חילופין עבור הסוחרים, יחד עם נתוני תשלום מאובטחים עם אישור PCI.

מיזוג זה משלב את נקודות החוזק של המומחיות של TokenEx בטוקניזציה של נתוני תשלום, ויכולות תזמון התשלומים ברמה העולמית של IXOPAY, כולל יכולות ניתוב והתאמה של עסקאות.

"מיזוג זה מסמן ציון דרך משמעותי בתעשיית התשלומים", אמר המנכ"ל מארק אולסן. "באמצעות איחוד הכוחות הזה, IXOPAY, a TokenEx Company ממוקמת באופן ייחודי לעזור לסוחרים לפתח אסטרטגיית תשלומים המייעלת את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים כדי לשפר את התוצאות בשורה העליונה וגם בשורה התחתונה".

המיזוג של TokenEx עם IXOPAY מסמן צעד מרכזי בהמרה של תעשיית התשלומים לקראת תמיכה בגישה מרובת תהליכי עיבוד תשלומים, והוא מספק פלטפורמת תשלומים מאוחדת שלמה הכוללת:

*טוקניזציה בריבוי ערוצים - אסימונים אוניברסליים מאפשרים לסוחרים להשתמש באסימון תשלום אחד עבור עסקאות בפגישה אישית ומקוונות כאחד, ועבור לכל תהליכי עיבוד התשלומים. זה מבטל את הצורך בעלויות אחסון נתוני התשלום במספר מערכות, מפחית את מורכבות המערכת ומספק נתוני לקוחות אחודים.

*תזמון תשלומים - פלטפורמת תזמון תשלומים ניתנת להרחבה עבור סוחרים מספקת פונקציות ניתוב, מדרוג וניהול סיכונים מתקדמות ביותר, כמו גם התאמה והסדרים מרכזיים יחד עם אינטגרציה מבוססת תוספים של למעלה מ-200 רוכשים, שיטות תשלום חלופיות, וספקיות שירותי תשלום.

*ניהול מחזור חיים של כרטיסים - מערך שלם של יכולות לניהול כל מחזור חיי העסקה גם בקנה מידה גדול, כולל עדכון כרטיסים שפג תוקפם, מינוף היעילות של אסימוני רשת, ניתוב יעיל יותר עם BIN Lookup ואימות עסקאות עם 3D Secure.

"על ידי מיזוג עם TokenEx אנו לא רק משלבים את היכולות הייחודיות שלנו כדי להפוך לפלטפורמת התשלומים המקיפה ביותר עבור סוחרים גלובליים, אלא אנו יכולים גם לנצל את המומחיות של צוות TokenEx כדי לספק שירות מהשורה הראשונה ללקוחות האירופיים שלנו בעיקר בשוק האמריקאי", אמר רנה סיגל (Rene Siegl), מייסד ויו"ר בפועל של IXOPAY. "עבור סוחרים שמעריכים את היתרון התחרותי שמגיע עם התייחסות לתשלומים כאסטרטגיים, IXOPAY, a TokenEx Company תספק בסופו של דבר פלטפורמת אופטימיזציה מלאה של תשלומים רב-ערוציים עם טוקניזציה הטובה מסוגה וניתוב עסקאות חכם - ותעניק לסוחרים שליטה חסרת תקדים על הכנסותיהם ויתרון תחרותי לשגשג במסחר גלובלי". גם רנה סיגל, מייסד וגם נטלי סיגל (Nathalie Siegl), מנכ"לית יישארו ב- IXOPAY, a TokenEx Company כמנהלים.


אודות TokenEx

TokenEx היא ספקית טוקניזציה ומיטוב של תשלומים בענן המחויבת לסייע לארגונים לעבד ולהעביר נתונים רגישים בבטחה ובתאימות. הפתרון המוביל בתעשייה שלה להגנה על נתונים יכול לאבטח ולהפחית את הרגישות של כל רכיב נתונים מובנה כדי להפחית סיכונים, לייעל את התפעול ולאפשר תהליכים עסקיים קריטיים.

אודות IXOPAY

IXOPAY היא פלטפורמת תיאום תשלומים הטובה מסוגה המציעה אפשרויות עיבוד תשלומים גלובליות גמישות ועצמאיות. IXOPAY מספקת ניתוב עסקאות חכם עם ניהול סיכונים והונאות מדורג ומתקדם, עיבוד אוטומטי לחלוטין של התאמות והסדרים, דיווח מקיף וגישה למאות סולקים, ספקי שירותי תשלום ושיטות תשלום חלופיות.

למידע נוסף – מדיה:


Nicholas Mueller

[email protected]

510-289-2001

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/27147864-91b0-4683-aa19-d4c4690d323a

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EB5 Capital תובעת את USCIS בגין העלאת עמלת הגשת EB-5 שבוצעה לאחרונה
EB5 Capital, יחד עם Invest in the USA (IIUSA), איגוד הסחר הלאומי EB-5 המשרת את רוב המרכזים האזוריים הפעילים, ועשרה מרכזים אזוריים נוספים, הגישה ב-22 באפריל 2024 תביעה נגד שירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית (USCIS). התביעה, Civitas Capital Group ואח' נגד USCIS ואח' (Civitas Capital Group et al. vs. USCIS et al. ), הוגשה לבית המשפט המחוזי במחוז הצפוני של טקסס, והיא קוראת תיגר על "החוק הסופי" שנקבע על ידי המחלקה לביטחון המולדת (DHS) הנוגע לעמלות הגשה שגובה הממשלה עבור עתירות הקשורות ל-EB-5

קונגרס EAACI 2024: חדשנות והתקדמות בטיפול באלרגיה
*במהלך הקונגרס יוצגו למעלה מ-150 מושבים מדעיים, שיתמקדו בין היתר בהתקדמות במדעי הסביבה, אלרגיות למזון, חידושים באימונותרפיה ואלרגיות ילדים.

Joby מקימה אקוסיסטמה של מוניות אוויר חשמליות באבו דאבי
*הסכם רב צדדי נחתם עם שלושה משרדי שלטון באבו דאבי לציון תמיכה בהקמה ובמדרוג של שירות מוניות האוויר של Joby באבו דאבי ומעבר לה *ההסכם מכסה פוטנציאל לפיתוח של אקוסיסטמה מלאה למוניות אוויר הכוללת הכשרה, פיתוח תשתית ותפעול טיסות, וכן נוכחות ייצור באבו דאבי

Arqit מכריזה על שיתוף פעולה לאספקת פתרונות קריפטוגרפים פוסט-קוונטיים מחוץ לקופסה
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, הודיעה על יצירת מוצרי 1.89 Tb IPsec בטוחים לשימוש קוונטי הראשונים בעולם, בשיתוף פעולה עם Intel.

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI