דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים ד"ר יניב מצטרף ל"קליקה" (Qliqa)
ד"ר יניב מצטרף ל"קליקה" (Qliqa)
Michael Q. Lindner 06/01/10 |  צפיות: 3194

חברת הסטארט אפ קליקה המפתחת פתרונות לשיתוף תכנים ברשת מדווחת על הצטרפותו של ד"ר אייל יניב כחבר ב-Advisory Board של החברה. בתפקידו כיועץ יסייע ד"ר יניב לחברה באסטרטגיות ניהול וחדירה לשוק. בנוסף, קשריו של ד"ר יניב בתעשיית האינטרנט יסייעו לחברה בהפצת המוצר.

ד"ר אייל יניב הוא חבר פקולטה בבית הספר ללימודי תואר שני במנהל עסקים של אוניברסיטת בר אילן. הוא משמש כיושב ראש תוכנית ה-EMBA של האוניברסיטה. בנוסף לפעלו האקדמי, שימש ד"ר יניב כמנהל וכדירקטור במספר חברות. בין היתר, הקים וניהל את חברת Israel Online, Nonstop Internet ו-Nonstop Ventures. כיום הוא מכהן כדירקטור בחברת בזק. במחקריו, מתמקד ד"ר יניב בשלושה תחומים: יזמות, ניהול אסטרטגי וחדשנות בשיווק.

אודות Qliqa

חברת Qliqa היא סטארט אפ בשלבי ה-Pre Seed, המפתחת פתרונות לשיתוף תכנים ברשת. החברה הוקמה ומנוהלת על ידי מייק לינדנר (Michael Q. Lindner). החברה ממוקמת בפתח תקווה ומונה בשלב זה ארבעה עובדים. בימים אלו נמצאת החברה במגעים להרצת פיילוט גרסאות ביתא סגורות של המוצר. פרטים נוספים אודות Qliqa ניתן למצוא באתר - www.qliqa.com וכן במעקב אחר חשבון הטוויטר, @qliqa.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Michael Q. Lindner


 


מאמרים נוספים מאת Michael Q. Lindner
 
חברת "קליקה" (Qliqa) עולה ל-Mini Seedcamp
חברת "קליקה" (Qliqa) נבחרה להשתתף בכנס המנטורינג האירופאי Mini Seedcamp הקרוב בת"א

מר יהודה דוייטש מצטרף לחברת קליקה (Qliqa)
מר יהודה דוייטש, מומחה לפיתוח באינטרנט וחבר בקהילת הקוד הפתוח בישראל, מצטרף לחברת קליקה (Qliqa) על מנת להוביל את הפיתוח בצד השרת

ד"ר יניב מצטרף ל"קליקה" (Qliqa)
ד"ר אייל יניב, מומחה לניהול ובעל נסיון בתחום האינטרנט, מצטרף כיועץ לחברת הסטארט-אפ קליקה (Qliqa)
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI