דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים מר יהודה דוייטש מצטרף לחברת קליקה (Qliqa)
מר יהודה דוייטש מצטרף לחברת קליקה (Qliqa)
Michael Q. Lindner 15/03/10 |  צפיות: 3230

חברת הסטארט אפ קליקה המפתחת פתרונות לשיתוף תכנים ברשת מדווחת על הצטרפותו של יהודה דויטש לתפקיד פיתוח בחברה. בתפקידו יהיה דויטש אחראי להובלת הפיתוח בצד השרת. בנוסף לנסיונו בתחום הפיתוח לאינטרנט, תסייע היכרותו עם הפרוטוקולים השונים וציוד הקצה, להיערכותה של קליקה לקראת האתגרים הצפויים לה בתחום המשאבים.

יהודה דויטש הוא חבר איגוד האינטרנט הישראלי. לאחרונה הוא מוביל את פרוייקט "רייט-נט" (RateNet) כחלק מגישת האיגוד להנגשת הרשת לאוכלוסיות שונות. כמו כן, מוביל דויטש בישראל את פרוייקט הקוד הפתוח Jaws, המיועד להקמה מהירה של אתרי אינטרנט מורכבים למפתחים ולמשתמשים ללא ידע טכני כאחד. לפני כן, שימש כמפתח בחברת "אינטרנט רימון", המספקת שירותי אינטרנט מסוננים לציבור הדתי והחרדי.

אודות Qliqa

חברת Qliqa היא סטארט אפ בשלבי ה-Pre Seed, המפתחת פתרונות לשיתוף תכנים ברשת. החברה הוקמה ומנוהלת על ידי מייק לינדנר (Michael Q. Lindner). החברה ממוקמת בפתח תקווה ומונה בשלב זה ארבעה עובדים. לפני מספר שבועות הצטרף ד"ר אייל יניב, ראש החוג ל-EMBA באונ' בר-אילן, לצוות היועצים של החברה. בימים אלו נמצאת החברה במגעים להרצת פיילוט גרסאות ביתא סגורות של המוצר. פרטים נוספים אודות Qliqa ניתן למצוא באתר - www.qliqa.com וכן במעקב אחר חשבון הטוויטר, @qliqa.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Michael Q. Lindner


 


מאמרים נוספים מאת Michael Q. Lindner
 
חברת "קליקה" (Qliqa) עולה ל-Mini Seedcamp
חברת "קליקה" (Qliqa) נבחרה להשתתף בכנס המנטורינג האירופאי Mini Seedcamp הקרוב בת"א

מר יהודה דוייטש מצטרף לחברת קליקה (Qliqa)
מר יהודה דוייטש, מומחה לפיתוח באינטרנט וחבר בקהילת הקוד הפתוח בישראל, מצטרף לחברת קליקה (Qliqa) על מנת להוביל את הפיתוח בצד השרת

ד"ר יניב מצטרף ל"קליקה" (Qliqa)
ד"ר אייל יניב, מומחה לניהול ובעל נסיון בתחום האינטרנט, מצטרף כיועץ לחברת הסטארט-אפ קליקה (Qliqa)
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI