דף הבית עסקים ייעוץ עסקי פיתוח עסקי
פיתוח עסקי
בועז גרינר 21/01/10 |  צפיות: 2579

פיתוח עסקי, בשונה מבניית תוכנית עסקית או אסטרטגייה, כרוך בביצוע והוצעה לפועל של תוכנית הפעולה של חברת ההיטק / המיזם. המטרה בפיתוח העסקי היא להקים תשתית של ערוצי שיווק ומכירה, שותפים אסטרטגים ולקוחות ראשונים על מנת לאפשר לחברה לחדור לשווקים חדשים בהצלחה ובזמן קצר. בעידן המשבר הכלכלי הנוכחי, במיוחד אצל חברות הזנק, נדרשות חברות רבות להתייעל ולשמור על מאזן חיובי והוצאות שיווק ומכירה סבירים. הייטק אסטרטגיות מציעה לחברות הייטק לשכור שירותי פיתוח עסקי במיקור חוץ - שימוש בצוות חיצוני של אנשי פיתוח עסקי ומכירות מנוסים ומקושרים היטב בתעשייה, בעבור חלק קטן מהעלות של עובדים שכירים בחברה. על ידי כך תוכלנה חברות אלו לצמצם את הוצאות המכירה והשיווק שלהן תוך הגדלת כמות האנשים בשטח והמגע עם לקוחות והזדמנויות בשווקים.

במסגרת הפיתוח העסקי שאנו מציעים, כלולים השרותים הבאים:

  1. איתור ויצירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים (לידים למכירות) והגעה לעסקאות עם לקוחות ראשונים בטריטוריה
  2. איתור ובחירה של ערוצי שיווק והפצה, או רשת שותפים מתאימים
  3. בנייה של רשת מכירות והפצה
  4. בדיקת כדאיות של כניסה לשוק חדש, טריטוריה חדשה או למיזם חדש
  5. מחקר וניתוח לצורך בחירת השווקים והטריטוריות בהם כדאי לחברה להתמקד וסיכויי ההצלחה הם מיטביים
  6. בחינה ובחירה של המודל העסקי האופטימלי
  7. בניית אסטרטגייה ותשתית שיווקית עבור המכירות

מדוע לבחור בהייטק אסטרטגיות?

  • הצוות של הייטק אסטרטגיות כולל אנשי הייטק ותיקים בעלי נסיון מעשי בפיתוח עסקי, שיווק ומכירות בין לאומיות.
  • רוב הסיכויים שהבעיות והמצבים שאתם נתקלים בהם, אנחנו כבר עברנו בהצלחה – כך שתוכלו להעזר בנסיון שלנו לקצר זמנים ולהמנע מטעויות.
  • הרולודקס שלנו כולל רשת רחבה של קשרים בין לאומיים כולל לקוחות, מפיצים ושותפים.
  • על ידי הוצאת חלק מפעילות הפיתוח העסקי מידי החברה למיקור חוץ מאפשרת לכם להתמקד ביכולות הליבה שלכם ולצמצם הוצאות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בועז גרינר

הכותב, בועז גרינר, הינו מייסד ומנכ"ל חברת הייטק אסטרטגיות, המספקת שרותי ייעוץ אסטרטגיפיתוח עסקיבניית תוכנית עסקית, גיוס הון ושירותים נוספים עבור יזמים וחברות סטארט-אפ. בועז  הינו בעל נסיון של כ-18 שנה בתעשיית ההי-טק והאינטרנט. בועז הינו יזם בעצמו וגם משקיע במספר מיזמים. בעבר ביצע בועז תפקידי ניהול בכירים בהובלת מחלקות שיווק, פיתוח מוצרים ופיתוח עסקי בחברות הייטק ציבוריות ובסטארטאפים. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל: [email protected].



 


מאמרים נוספים מאת בועז גרינר
 
פיתוח עסקי
פיתוח עסקי, בשונה מבניית תוכנית עסקית או אסטרטגייה, כרוך בביצוע והוצעה לפועל של תוכנית הפעולה של חברת ההיטק / המיזם. המטרה בפיתוח העסקי היא להקים תשתית של ערוצי שיווק ומכירה, שותפים אסטרטגים ולקוחות ראשונים על מנת לאפשר לחברה לחדור לשווקים חדשים בהצלחה ובזמן קצר.
בעידן המשבר הכלכלי הנוכחי, במיוחד אצל חברות הזנק, נדרשות חברות רבות להתייעל ולשמור על מאזן חיובי והוצאות שיווק ומכירה סבירים. הייטק אסטרטגיות מציעה לחברות הייטק לשכור שירותי פיתוח עסקי במיקור חוץ - שימוש בצוות חיצוני של אנשי פיתוח עסקי


תוכניות עסקיות
מדוע יש צורך בבניית תוכנית עסקית?

חברות סטארט-אפ ויזמים אשר מבקשים לגייס השקעה, נדרשים להכין למשקיעים תוכנית עסקית. בעידן המשבר הפיננסי הנוכחי, כאשר משקיעים נזהרים שבעתיים, לא ניתן לגייס כסף ללא תוכנית עסקית מקצועית, מפורטת ומשכנעת. על התוכנית להציג את הטכנולוגיה שבבסיס המיזם, גודל השוק וההזדמנות, יתרונות על פני התחרות, המודל העסקי, תוכנית הפעולה של היזמים, ולא פחות חשוב ניתוח פיננסי המראה החזר השקעה גבוה למשקיעים.


מה מחפשים משקיעים וקרנות בסטארטאפ חדש?
שאלה:
את/ה מנסה לגייס מימון עבור חברת הסטארטאפ החדשה שלך, בימים אלו, זו לא מלאכה קלה כלל ועיקר. מה הם קריטריוני ההחלטה החשובים והמקובלים ביותר אצל קרנות הון סיכון, חממות ומשקיעים, אליהם את/ה פונה?

תשובה:
אם אני יכול להסיק מאינספור פגישות עם משקיעים, התשובה היא:MT2 (בעברית "י.ש.ט.") - כלומר, יזמים (Team), שוק (Market) וטכנולוגיה (Technology). אלו שלושת הדברים שכדאי להדגיש במצגת למשקיעים וכמובן גם כחלק מהתוכנית העסקית.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI