דף הבית נשים נשים - אחר הלבשה תחתונה לנשים
הלבשה תחתונה לנשים
שמחה ברקוביץ 26/01/10 |  צפיות: 3822

כמה לא דובר כבר על הלבשה תחתונה לנשים.
הלבשה תחתונה לנשים הם סמל ליופי וסקס.
מרכיבי ההצלחה ורמת הסקסיות של הלבשה תחתונה לנשים מתחלקים לשניים, מראה והרגשה.
ישנם סוגים ועיצובים שונים של הלבשה תחתונה, חלקם נוחים יותר וחלקם נוחים פחות, הרבה מכך מושפע גם מצורת גופך. פריט לבוש זה יכול ללוות אותך במשך כל היום וברוב המקרים, למרות שאת היחידה שתראי אותו , הלבשה תחתונה סקסית היא זרז רציני להגברת הביטחון העצמי אצל נשים.

נשאלת השאלה, איזו הלבשה תחתונה לנשים מדליקה את הגברים?
חוטיני, ביריות, חזיות, בייבי דולס או אולי תכשיט אינטימי כשרשראות לטבור או למותניים?
המעצבים של ימינו השקיעו רבות במחשבה זו וכיום קיימים בשוק מבחר ענק של הלבשה תחתונה סקסית לנשים. חלקם בייצור מסחרי וחלקם בייצור של עבודת יד שהאחרון הוא היוקרתי מבין השניים. על הנשים לזכור כי "אם את מרגישה סקסית את ניראת כך" ולכן החשיבות של בחירת הלבשה תחתונה סקסית חשוב מאוד במקרה זה.
לא רק שאת תרגישי סקסית ונחשקת הגבר שלך ירגיש אותו דבר כלפייך וכשייראה אותך לובשת משהו סקסי זה בכלל יטריף את חושיו. אל תשכחי את כל המבטים של הגברים שמסתובבים סביבך במשך היום כאשר את מקרינה, משהו שכל אישה אוהבת, קצת טיזינג.

עד כה היינו מודעים להלבשה תחתונה מסורתית, אמנם סקסית אך עדיין אלו פריטי לבוש מוכרים כתחתוני תחרה, גרביוני רשת, חזיות תחרה, כותנות סילק סקסיות ואפילו הלבשה תחתונה פטישיסטיתכאשר האחרון עדיין לא מוכר לכולם.
כיום נפתחה חזית חדשה בעולם ההלבשה תחתונה לנשים ואלו אביזרי אופנה ומגוון רחב של תכשיטים עבודת יד המעטרים ומקשטים את גופה של האישה ללא צורך בבגדים. המראה האקסלוסיבי ביחד עם ההבלטה של המקומות הנכונים בגופה של האישה נותנים לתכשיטים אלו יתרון גדול על פני תחתון וחזייה או כותונת לילה. תוסיפו על זה את ההנאה המינית שניתן לקבל בעזרת אביזרי אופנה מיוחדים אלו וקיבלתם מתכון מנצח ורעיון מעולה כאשר מדובר על מתנות יום הולדת לאישה.

זה לא נעצר כאן, תפעילו את הדימיון הפורה והראש השובב ותוכלו לרענן את המנהג של תכשיטים לכלה במסיבת רווקות או לחילופין ביום החתונה נהוג כי הכלה עונדת בירית לכלה ועל החתן או השושבין להוריד ממנה את הבירית עם הפה בלבד ולזרוק זאת לרווקים האחרים שיתפסו,
משהו בסגנון הפרחים שהכלה זורקת לתפיסה בקרב הרווקות. אז למה להסתפק בביריות לבנות כשלג אם אפשר לרענן ולהדליק את הקהל עם ביריות סקסיות עבודת יד בעיצוב חושני וסקסי?

המיוחד בתכשיטים אלו הם העובדה שהם ללא פירסינג. אין צורך בניקוב הבשר, סוף לכאב.
תארו לכם אישה מעוטרת עם תכשיטים מכסף או תכשיטים מזהב אשר עוצבו על ידי מעצב תכשיטים ונעשו בעבודת יד בהזמנה. אישה זו לבטח תחוש ותרגיש סקסית עם ביטחון עצמי גבוה והגברים כמובן לעולם יפזלו לכיוונה.
בל נשכח גם כי הלבשה תחתונה הוא מרכיב חשוב בכל מלתחה של אישה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שמחה ברקוביץ

שמחה ברקוביץ, בעלים ומנהלת בקומפיובר שירותי אינטרנט המתמחה בבניית אתרים, אחסון אתרים, קידום אתרים, עיצוב אתרים ושירותי מחשוב לעסקים ופרטיים כאחד.



 


מאמרים נוספים מאת שמחה ברקוביץ
 
אביזרי אמבטיה
נהוג לחשוב שהמקלחת, הכיור או האסלה הם האביזרים העיצוביים הכי חשובים בחדר האמבטיה אבל למעשה מה שמעניק מראה ייחודי לחדר האמבטיה הם כמובן לא אחר מאשר אביזרי אמבטיה. אביזרי אמבטיה יש מכל הסוגים בצבעים שונים ובעיצובים שונים וכמובן עשויים מחומרים שונים. הסוגים של אביזרים אלו הם למשל: קולבים למגבות, מתלה לנייר טואלט, מתלה למברשת אסלה, פחי אשפה לשירותים, כוס למברשות שיניים והרשימה עוד ארוכה, אבל חשוב שתיהיה אחידות בין הדגמים ולבין העיצוב הכללי של חדר האמבטיה.

שרותי ניקיון
כאשר מדובר על שירותי ניקיון בתשלום מדובר על מספר סוגים שונים. לכל סוג ניקיון מספר עובדים, זמנים וצרכים שונים, וכמובן התשלום שונה.

משאבת דלק
14/03/10 | רכב
כמו בגוף האדם שיש מערכת מסועפת של כלי דם והלב שדוחף ומעביר את הדם בגוף כך ברכבים קיימת מערכות דלק משוכללות המזרימים דלק אל המנוע בשיטות שונות.

קניית חלקי חילוף לרכב באינטרנט
07/03/10 | רכב
עם התפתחות האינטרנט חלו שינויים רבים בדרכי הצריכה והקניות של אנשים.
יותר ויותר אנשים נוהגים לבצע את הקניות שלהם דרך הרשת.
כיום ניתן לרכוש חלקי חילוף לרכב וכלי עבודה שהיו מנת חלקים של מוסכים גם באינטרנט עם נגישות לכל אחד.


לימוד נגינה אצל ילדים
הילדות היא תקופה מצויינת ללמוד לנגן על כלי נגינה. לילדים יש יכולת עצומה ומהירה לספוג ידע ויכולות חדשות, היכולת הלמידה של האדם בשיאה היא בתקופת הילדות.
כאשר הורה צריך לבחור על איזה כלי נגינה ראשון הילד ילמד לנגן עליו לקחת בחשבון את גיל הילד, זריזות ומיומנות אצבעות הילד, גודל כף היד, אורך הזרועות וחוזקו של הילד ביחד עם היכולת שלו לשאת כלי נגינה. קיימים כלי נגינה מסויימים שילד לא יוכל פיסית לשאת עקב המשקל או הגודל ויש כאלו שהילד לא יצליח להפיק צליל ניגון.


הלבשה תחתונה לנשים
26/01/10 | נשים - אחר
מרכיבי ההצלחה ורמת הסקסיות של הלבשה תחתונה לנשים מתחלקים לשניים, מראה והרגשה. ישנם סוגים ועיצובים שונים של הלבשה תחתונה, חלקם נוחים יותר וחלקם נוחים פחות, הרבה מכך מושפע גם מצורת גופך. פריט לבוש זה יכול ללוות אותך במשך כל היום וברוב המקרים, למרות שאת היחידה שתראי אותו , הלבשה תחתונה סקסית היא זרז רציני להגברת הביטחון העצמי אצל נשים. כשפריט לבוש או תכשיט אופנתי סקסי עוטף את גופך זה משרה עליך הרגשה נעימה, סקסית ונחשקת עם קורטוב של שובבות.

חלקי חילוף לרכב, חלפים מקוריים, תואמים או תחליפיים?
21/01/10 | רכב
להיות מעורב בתאונה, כשהרכב משמיע רעשים, הרכב לא נוסע והתקלה אינה במסגרת האחריות הדרך אל המוסך קצרה מאוד. אז נשאלת השאלה באילו חלקי חילוף לרכב כדאי לרכוש. חלפים מקוריים, חלפים תואמים או חלקי חילוף תחליפיים ובמקרים מסויימים אפילו משומשים? בחירה נכונה יכולה לחסוך לכיסכם כסף רב וגם כאבי ראש ודאגות לעתיד.

מתנות מיוחדות לאישה
כיום לגברים, משימת קניית מתנות לאישה, הפכה מסובכת מאי פעם. מתנות שנחשבו רומנטיות בעבר כגון פרחים, חבילת שוקולדים או תכשיט לצוואר כל כך נפוצות שהנשים של ימינו לוקחות אותן כמובן מאליהן. בנות הזוג מצפות מהגברים ליצירתיות במתנות.
לפניכם מספר רעיונות למתנות לא שגרתיות ומיוחדות שיגרמו לבנות זוגכן להרגיש ייחודיות בליבכם.


בניית אתרים, מדריך שאלות נפוצות, חלק 1
זה כבר לא סוד שאתרי אינטרנט הפכו לסימן היכר של כל עסק.
אתר אינטרנט בימינו הוא דבר הכרחי וצעד חשוב על מנת לדחוף את העסק קדימה ולהשיג עוד לקוחות. עסק ללא אתר אינטרנט זה כמו עסק ללא טלפון.
בימים שמחשב וגישה לאינטרנט הם בהישג יד של כלל הציבור בניית אתרים לעסקים היא צעד חשוב בהשגת דרך התקשרות רבת עוצמה עם לקוחות פוטנציאלים.
ריכזתי לפניכם שאלות ותשובות נפוצות בקרב לקוחות המחפשים שירות בניית אתרים.


מתנות לגבר
קניית מתנות לגבר תמיד איתגרו אותנו הנשים. גבר לא הורגל לקבל מתנות אלא יותר להעניק מתנות לאישה, אך עם השנים, הקידמה ושיוויון הזכויות בין גברים לנשים המשימה של בחירת מתנות לגבר נעשית קשה ומאתגרת יותר עבורנו הנשים.
כל יומהולדת של בעלי שואלת את עצמי, איזו מתנה אעניק לבעלי שהוא גם יאהב וגם ירגיש מיוחד ויעריך אותי על כך?

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI