דף הבית תחבורה ורכב רכב קניית חלקי חילוף לרכב באינטרנט
קניית חלקי חילוף לרכב באינטרנט
שמחה ברקוביץ 07/03/10 |  צפיות: 3348

עם התפתחות האינטרנט חלו שינויים רבים בדרכי הצריכה והקניות של אנשים.
יותר ויותר אנשים נוהגים לבצע את הקניות שלהם דרך הרשת.
עובדה זו נכונה גם לגבי חלפים וציוד לרכב. אם עד כה אנשים נהגו להגיע למרכזי השירות לרכב, מוסכים או חנויות מסוג AUTO DEPOT , יותר ויותר מגלים אלטרנטיבות לרכישת חלקי חילוף, כלי עבודה ושיפורים לרכב דרך הרשת.

ישנם אתרים שניתן לעשות את הקנייה און ליין על ידי עגלת קניות וירטואלית ויש חברות עם אתרים שניתן להשאיר פרטים ליצירת קשר או ישירות להתקשר לייבואן על מנת לבצע הזמנה.
אני אישית תמיד מעדיף את האופציה השניה. זה נותן לך אינדיקציה מול מי אתה עומד ואת הרצינות של אותה חברה שאתה עומד לבצע קניה גדולה דרכה.
מה גם שחשוב לבדוק את המלאי והמוצרים שהאתר מציע ואת מדיניות החזרת מוצרים וביטוחים. ככל שהאתר מציע יותר מוצרים וממגוון רחב של יצרנים הוא עדיף על פני אחרים.

כאשר מדובר על חלקי חילוף לרכב , שיפורים לרכב, כלי עבודה שמנים ושלל תוספים לרכב תמיד תבקשו רשימת לקוחות קבועים של אותו ייבואן. ככל שמספר הלקוחות גדול יותר כך הייבואן יותר אמין ומתעסק עם חומרים וציוד איכותיים. אל תחששו להתקשר ללקוחות ולבקש המלצות.

רשת האינטרנט לא רק גרמה לגלובליזציה אלא גם לשינויים בהרגלי הצריכה שלנו. אם רק לפני 10 שנים היינו מתרוצצים מחנות לחנות כיום ניתן לבצע קניות גם ממדינות זרות. שינוי זה גם גרם להורדת מחירים דרסטית. עד לא מזמן חלפים לרכב וכלי עבודה היו מנת חלקם של מוסכים וייבואני רכב שהיו יכולים להרשות לעצמם ציוד זה בשביל עבודה שוטפת, כיום כל אחד יכול לפתוח מוסך ביתי קטן בחצר ביתו בעזרת כמה קליקים קלים על העכבר וקצת ידע במכונאות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שמחה ברקוביץ

שמחה ברקוביץ, בעלים ומנהלת בקומפיובר שירותי אינטרנט המתמחה בבניית אתרים, אחסון אתרים, קידום אתרים, עיצוב אתרים ושירותי מחשוב לעסקים ופרטיים כאחד.



 


מאמרים נוספים מאת שמחה ברקוביץ
 
אביזרי אמבטיה
נהוג לחשוב שהמקלחת, הכיור או האסלה הם האביזרים העיצוביים הכי חשובים בחדר האמבטיה אבל למעשה מה שמעניק מראה ייחודי לחדר האמבטיה הם כמובן לא אחר מאשר אביזרי אמבטיה. אביזרי אמבטיה יש מכל הסוגים בצבעים שונים ובעיצובים שונים וכמובן עשויים מחומרים שונים. הסוגים של אביזרים אלו הם למשל: קולבים למגבות, מתלה לנייר טואלט, מתלה למברשת אסלה, פחי אשפה לשירותים, כוס למברשות שיניים והרשימה עוד ארוכה, אבל חשוב שתיהיה אחידות בין הדגמים ולבין העיצוב הכללי של חדר האמבטיה.

שרותי ניקיון
כאשר מדובר על שירותי ניקיון בתשלום מדובר על מספר סוגים שונים. לכל סוג ניקיון מספר עובדים, זמנים וצרכים שונים, וכמובן התשלום שונה.

משאבת דלק
14/03/10 | רכב
כמו בגוף האדם שיש מערכת מסועפת של כלי דם והלב שדוחף ומעביר את הדם בגוף כך ברכבים קיימת מערכות דלק משוכללות המזרימים דלק אל המנוע בשיטות שונות.

קניית חלקי חילוף לרכב באינטרנט
07/03/10 | רכב
עם התפתחות האינטרנט חלו שינויים רבים בדרכי הצריכה והקניות של אנשים.
יותר ויותר אנשים נוהגים לבצע את הקניות שלהם דרך הרשת.
כיום ניתן לרכוש חלקי חילוף לרכב וכלי עבודה שהיו מנת חלקים של מוסכים גם באינטרנט עם נגישות לכל אחד.


לימוד נגינה אצל ילדים
הילדות היא תקופה מצויינת ללמוד לנגן על כלי נגינה. לילדים יש יכולת עצומה ומהירה לספוג ידע ויכולות חדשות, היכולת הלמידה של האדם בשיאה היא בתקופת הילדות.
כאשר הורה צריך לבחור על איזה כלי נגינה ראשון הילד ילמד לנגן עליו לקחת בחשבון את גיל הילד, זריזות ומיומנות אצבעות הילד, גודל כף היד, אורך הזרועות וחוזקו של הילד ביחד עם היכולת שלו לשאת כלי נגינה. קיימים כלי נגינה מסויימים שילד לא יוכל פיסית לשאת עקב המשקל או הגודל ויש כאלו שהילד לא יצליח להפיק צליל ניגון.


הלבשה תחתונה לנשים
26/01/10 | נשים - אחר
מרכיבי ההצלחה ורמת הסקסיות של הלבשה תחתונה לנשים מתחלקים לשניים, מראה והרגשה. ישנם סוגים ועיצובים שונים של הלבשה תחתונה, חלקם נוחים יותר וחלקם נוחים פחות, הרבה מכך מושפע גם מצורת גופך. פריט לבוש זה יכול ללוות אותך במשך כל היום וברוב המקרים, למרות שאת היחידה שתראי אותו , הלבשה תחתונה סקסית היא זרז רציני להגברת הביטחון העצמי אצל נשים. כשפריט לבוש או תכשיט אופנתי סקסי עוטף את גופך זה משרה עליך הרגשה נעימה, סקסית ונחשקת עם קורטוב של שובבות.

חלקי חילוף לרכב, חלפים מקוריים, תואמים או תחליפיים?
21/01/10 | רכב
להיות מעורב בתאונה, כשהרכב משמיע רעשים, הרכב לא נוסע והתקלה אינה במסגרת האחריות הדרך אל המוסך קצרה מאוד. אז נשאלת השאלה באילו חלקי חילוף לרכב כדאי לרכוש. חלפים מקוריים, חלפים תואמים או חלקי חילוף תחליפיים ובמקרים מסויימים אפילו משומשים? בחירה נכונה יכולה לחסוך לכיסכם כסף רב וגם כאבי ראש ודאגות לעתיד.

מתנות מיוחדות לאישה
כיום לגברים, משימת קניית מתנות לאישה, הפכה מסובכת מאי פעם. מתנות שנחשבו רומנטיות בעבר כגון פרחים, חבילת שוקולדים או תכשיט לצוואר כל כך נפוצות שהנשים של ימינו לוקחות אותן כמובן מאליהן. בנות הזוג מצפות מהגברים ליצירתיות במתנות.
לפניכם מספר רעיונות למתנות לא שגרתיות ומיוחדות שיגרמו לבנות זוגכן להרגיש ייחודיות בליבכם.


בניית אתרים, מדריך שאלות נפוצות, חלק 1
זה כבר לא סוד שאתרי אינטרנט הפכו לסימן היכר של כל עסק.
אתר אינטרנט בימינו הוא דבר הכרחי וצעד חשוב על מנת לדחוף את העסק קדימה ולהשיג עוד לקוחות. עסק ללא אתר אינטרנט זה כמו עסק ללא טלפון.
בימים שמחשב וגישה לאינטרנט הם בהישג יד של כלל הציבור בניית אתרים לעסקים היא צעד חשוב בהשגת דרך התקשרות רבת עוצמה עם לקוחות פוטנציאלים.
ריכזתי לפניכם שאלות ותשובות נפוצות בקרב לקוחות המחפשים שירות בניית אתרים.


מתנות לגבר
קניית מתנות לגבר תמיד איתגרו אותנו הנשים. גבר לא הורגל לקבל מתנות אלא יותר להעניק מתנות לאישה, אך עם השנים, הקידמה ושיוויון הזכויות בין גברים לנשים המשימה של בחירת מתנות לגבר נעשית קשה ומאתגרת יותר עבורנו הנשים.
כל יומהולדת של בעלי שואלת את עצמי, איזו מתנה אעניק לבעלי שהוא גם יאהב וגם ירגיש מיוחד ויעריך אותי על כך?

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI