דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים בוטוקס ותופעות הלוואי שלו
בוטוקס ותופעות הלוואי שלו
alonlevi 16/03/10 |  צפיות: 2795

פעם  רק מפורסמים היו עוברים טיפולי בוטוקס על מנתלהישאר צעירים ורעננים, כחלק מהתדמית והיופי שהם מוכרים. בוטוקס היה חלקמהמקצוע מדרישותיו. היום לא רק מפורסמים עושים בוטוקס, אלה גם אנשים רגיליםמהשורה, שרוצים לשמור על יופיים ועל ממראה צעיר ורענן. הטיפול הוא כל כךפשוט וקל שכל אחד יכול לעבור טיפול כזה בקלות ובמהירות. התוצאות הןמיידיות, והטיפול עורך רק מספר דקות, קופצים למרפאה יוצאים כעבור מספר דקותחלקים וללא קמטים. אז מה הפלא שהזרקת בוטוקס הפך להיות כה פשוט ופופולארי.

כמו כל טיפול עור, ומוצרי טיפוח בכלל, גם לטיפולי בוטוקס חשוב להכיר את תופעותהלוואי שיכולות להיות. חשוב להבין את הסיכוי והתוצאה הסופית אל מול הסיכוןבמקרה שמשהוא ישתבש. כמו ההבטחה לעור חלק ללא קמטים, צעיר וחלק, כך גםחשוב להבין את ההשלכות למטופלי בוטוקס שהולכים לטיפול ראשון.

דבר ראשון חשוב להקפיד לעשות טיפולים אלו במקום מוסמךעם הרבה שנות ניסיון בטיפולי בוטוקס ועם ביטוח למקרה שמשהו ישתבש.

חשוב מאד להקפיד לציין בפני הרופא המטפל על העברהרפואי שלך והאם אתה סובל מבעיות כרוניות או מרגישות לחומרים מסוימים. ישנםמספר תופעות לוואי שיכולות להתרחש בטיפולי בוטוקס. הרגשה פיזית לא טובהכגון בחילה, עייפות, נמלול של אזור ההזרקה, כאב ראש, ותסמיני שפעת קלה.חשוב מאד להתייעץ עם רופא במקרים בו מרגישים אי נוחות על מנת שהרופא יסתכלויבדוק ואם צריך, אף ייתן מרשם להקל על התסמינים. בכל מקרה חשוב לא ללחוץאו לעסות את האזור בו נעשה טיפול הבוטוקס. בדרך כלל עיסוי המקום רק מחריףאת הכאב ואת התסמינים. כיוון שעל ידי עיסוי המקום אתה בעצם עוזר לפזרולהטמיע את החומר עוד יותר לתוך הגוף. במקרה של אדמימות או נפיחות אפשרלשים מעט קרח על מנת לשכך את הכאב.

חשוב לפני הטיפול להיפגש עם הרופא ולהבין טוב יותר אתתופעות הלוואי האפשריות, ולבחון אם הזרקתבוטוקס מתאים לך.

עוד מידע ניתן למצוא כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 alonlevi


 


מאמרים נוספים מאת alonlevi
 
רכישת ביטוח רכב באינטרנט חוסכת זמן וכסף
23/03/10 | ביטוח רכב
רכישת ביטוח רכב באינטרנט חוסכת זמן וכסף

בוטוקס ותופעות הלוואי שלו
בוטוקס ותופעות הלוואי שלו
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI