דף הבית ביטוח ביטוח רכב רכישת ביטוח רכב באינטרנט חוסכת זמן וכסף
רכישת ביטוח רכב באינטרנט חוסכת זמן וכסף
alonlevi 23/03/10 |  צפיות: 2666

מספר האנשים הרוכשים ביטוח רכב באינטרנט עלה באופן דרמטי בשנים האחרונות. בעזרת מספר קליקים על העכבר, באפשרותכם להשיג הצעות מחיר ולהשוות בינהם במקביל לקבלת הפרטים שכל פוליסה מציעה. אפשרות זו מקלה ומאוד יעילה ומכאן מושך אליו יותר ויותר לקוחות שיבטחו את רכבם בחברה.

רכישת ביטוח לרכב דרך האינטרנט זו פעולה מאוד נוחה. אתם יכולים להשוות מחירים, לקרוא על פוליסות שונות ולהזין את פרטיכם בכל שעות היממה. אין צורך לתאם פגישה עם סוכן ביטוח ולשמוע מפיו תעמולות שיווק. אם אתם ממלאים טפסים באתר של חברת הביטוח, לאחר מילואם חברת הביטוח תשלח אליכם את הטפסים לחתימה בדואר או בפקס.

לפני שאתם רוכשים ביטוח, בין אם זה דרך האינטרנט או דרך סוכן ביטוח, אתם חייבים לעשות מחקר מעמיק. מחירי הפוליסות משתנים באופן משמעותי בין חברות ולכן רצוי מאוד לבדוק מספר חברות לפני הרכישה. פרמיות ביטוח משתנות מחברה לחברה לגבי דגמי רכב שונים ושנת יצורם. אתם גם יכולים לתור אחר הנחות של חברות שונות, כיסויים גבוהים, שירותים נילווים וכן הלאה.

ישנם לא מעט אתרים המאפשרים לכם להשוות בין החברות השונות. חלק מהאתרים יאפשרו לכם למלא אינפורציה בנוגע לכם, למשפחתכם ולרכבכם. רצוי שתזינו כמה שיותר מידע על הביטוח שאתם מחפשים וכך חברות הביטוח ישלחו לכם הצעות רלוונטיות ביין אם זה באימייל או בטלפון. במידה ואינכם רוצים להזין את פרטיכם האישיים, אתם יכולים להשתמש במחשבונים בהנמצאים באתרים השונים ובחון איזו חברה מספקת את הפוליסה במחיר הטוב ביותר, לעומת ביטוח מקיף בהם הפערים הם גדולים, בביטוח חובה הם קטנים אבל עדיין מצדיקים סקר שוק.

לרכוש פוליסה האינטרנט זה תהליך פשוט ביותר. זה חוסך הן זמן והן סכום משמעותי. כל שעליכם לעשות הוא להתרווח על כיסא, להדליק את המחשב ולצאת לקניות לביטוח רכב

עוד מידע על ביטוח רכב


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 alonlevi


 


מאמרים נוספים מאת alonlevi
 
רכישת ביטוח רכב באינטרנט חוסכת זמן וכסף
23/03/10 | ביטוח רכב
רכישת ביטוח רכב באינטרנט חוסכת זמן וכסף

בוטוקס ותופעות הלוואי שלו
בוטוקס ותופעות הלוואי שלו
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI