דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי פסיכומטרי - אימון מושלם
פסיכומטרי - אימון מושלם
יורי פוחצ'בסקי 28/03/10 |  צפיות: 2719

סימולציית פסיכומטרי- קשה באימונים? נקווה לטוב בקרב!

סימולציית הפסיכומטרי היא דוגמית אמיתית לכל דבר של מבחן הפסיכומטרי. השאיפה בסימולציה היא להעניק את התחושה המלחיצה של מבחן הפסיכומטרי. אנו ננסה להגדיר מה היא בדיוק סימולציית פסיכומטרי טובה באמצעות 3 פרמטרים (או "משתנים" לאלו שעדיין לא עברו על החלק המילולי של המבחן).

  1. אווירה.
  2. רמתהשאלות.
  3. זמנים.

אווירה- כי קורס פסיכומטרי אמיתי תמיד מגיע בעטיפה ורודה של לחץ

אין ספק כי רובנו לא נישן בלילה שלפני מבחן הפסיכומטרי- האווירה הכללית היא תחושת קבס, תחושה של לחץ כבד באזור החזה...התחושה הזו הרבה פעמים משתקת, ובמבחנים הנעשים בלחץ של זמן - תחושה משתקת שכזו לא ממש עושה לנו טוב. סימולציית פסיכומטרי טובה תעניק לכם את המתנה הורדרדה של הלחץ והפאניקה. אם אתם לא בלחץ, כנראה שהסימולציה לא ממש טובה (יותר נכון- ההפחדות של המתרגלים לא מספיק טובות).

רמת השאלות- קשה יש רק בלחם, ואם עברת פסיכומטרי, גם אותו תאכל!

השאלות במבחן הפסיכומטרי הן שאלות קשות, מסובכות, מורכבות והרבה פעמים- מבלבלות בכוונה.

אם אתם רוצים שהסימולציה באמת תביא לתוצאות, באמת תראה את המיקום האמיתי שלכם ביחס לאחרים ותראה לכם בדיוק מה אתם שווים ומה יש לשפר- אתם חייבים סימולציה קשה!

סימולציה קשה, עם שאלות מורכבות ומסובכות פשוט תביא לתוצאות אובייקטיביות ולתוצאות הקרובות באמת לאמת.

מצד שני, סימולציה קלה מידי- פשוט מעוותת את המציאות.

זמנים - כי בתירגול פסיכומטרי, פיפי עושים רק בתחתונים!

אם הכותרת נראית לכם לא רצינית ואולי קצת מצחיקה- אז אתם טועים!

ניהול זמנים בפסיכומטרי הוא משהו שלא יסולא בפז, ממש ככה!

ניהול זמנים נכון בפסיכומטרי יכול להוות את ההבדל בין ציון של 700 לציון של 300, תאמינו או לא, רובנו יכולים להגיע לציונים גבוהים מאוד- 700 זה לא מילה גסה, וכל מי שחושב כך צריך לשאול את עצמו שאלה פשוטה - איך יכול להיות שאלו שניגשים 10 פעמים לפסיכומטרי, מגיעים בפעמים האחרונות גם לציונים גבוהים מאוד?

הכל עניין של לדעת לנהל נכון את הזמנים!

סימולציה איכותית תעניק לכם את היכולת להתמודד עם הלחץ של הזמנים- כך שבמבחן האמיתי, יהיה לכם מספיק זמן פנוי לפיפי וגם לק...

 

רוצים לדעת עוד על שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי לחיילים בקרו ב http://www.psico.co.il/


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יורי פוחצ'בסקי


 


מאמרים נוספים מאת יורי פוחצ'בסקי
 
מסיבת רווקות עם ובלי סקסולוגית
מה יותר כיף מהחתונה של החברה הכי טובה? מסיבת הרווקות שלה, כמובן! כי אם בערב הגדול כל הפוקוס הוא על הכלה המצודדת והחתן המסוקס בשמלה והחליפה הלבנות, במסיבת הרווקות הפוקוס הוא כולו עליכן, הבנות!

השלמת בגרויות - סיבוב שני
בערך חמישים אחוז מבין תלמידי התיכון מסיימים את לימודיהם ללא תעודת בגרות. חלק גדול מביניהם בוחרים בסופו של דבר להשלים את בחינות הבגרות ולהרוויח את התעודה בהזדמנות מאוחרת יותר, בין אם מהרצון למצוא עבודה טובה, או להתקבל ללימודים במוסד להשכלה גבוהה

שאלון פסיכומטרי כמותי בקלות
הרבה מאוד פעמים אנחנו חוששים ממה שאנו לא מכירים, וגם אם 700 בפסיכומטרי נשמע לכם כמו חלום רחוק נסו ותגלו שזה לא כל כך מסובך כמו שזה נראה בתחילה. איך מוציאים במבחן פסיכומטרי 700 לפחות?

פסיכומטרי - רק עובר
לפני שאפשר להתחיל לחשוב בכלל על לימודים גבוהים, צריך קודם כל להתקבל למוסד להשכלה גבוהה, ובשביל זה, צריך ציון פסיכומטרי טוב. מתחילים לתכנן לעתיד? מעולם לא למדתם לפסיכומטרי? להלן כמה דברים שחשוב לדעת לפני שניגשים לבחינה

קורס לימוד אנגלית מתקדמת
במהלך חמישים השנים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת באחוז אנשי העסקים דוברי האנגלית ואלה אשר בוחרים להירשם לתכנית לימוד אנגלית במטרה לשפר את שליטתם בשפה ואיתה, את מעמדם בחברה שבה הם עובדים.

לימוד אנגלית פרטי ומקצועי
בין אם הבחירה היא לשיפור בתחום המקצועי, הלימודי או האישי, כולם נוכחים לדעת שלימוד אנגלית הוא צעד אשר מועיל בהמשך – כי אין דבר שמשתווה ליכולתנו לתקשר עם אנשים מכל העולם, להבין ולהיות מובנים באופן אוניברסלי.

קייטרינג ואוכל באירועים
12/04/10 | חתונות
כמו בחגים, גם אירועים תמיד מתקשרים אצלנו לאוכל – איך היה האוכל? האם היה הרבה מבחר או שהיה דל ביחס לאירועים אחרים? ולא אחת עולה לנו גם המחשבה הזדונית אך המקובלת, האם זה היה שווה את הצ'ק שנתנו בתחילת הערב?

עיצוב אירועים - מגדול לקטן
בשנים האחרונות אנו עדים למגמה של מעבר תחום עיצוב האירועים מחוץ לעשירונים העליונים וכניסתו כשירות מקובל ואף בסיסי במרבית האירועים הגדולים. מהם השירותים הנפוצים ביותר שעבורם אנשים שוכרים מעצבי אירועים?

תקליטן לחתונה - מבצעי 2010
12/04/10 | חתונות
כאשר שוכרים תקליטן לחתונה או לכל אירוע אחר, מרבית ההחלטות מתבצעות כבר במהלך הפגישה הראשונה איתו. למה עליכם לצפות? מה לבקש? באילו נושאים להתייעץ איתו? ועל מה אסור לוותר?

רואה חשבון - לעשות זאת חכם
הקמת עסק היא תהליך מורכב אשר דורש מכם להיות מחושבים ולדעת היטב כיצד השוק מתנהל. רואה חשבון יכול לשמש לכם כיועץ מומחה שילווה אתכם לכל אורך הדרך, משלב פיתוח הרעיון ועד לשלב הכניסה לשוק עצמו, ולתרום לכם מנסיונו המקצועי כדי שתוכלו לצאת לדרך עם כל הכלים המתאימים לה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI