דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אולמות אירועים מהמדהימים
אולמות אירועים מהמדהימים
יורי פוחצ'בסקי 28/03/10 |  צפיות: 2225

מארגנים אירוע גדול כחתונה או אפילו בר מצווה בפעם הראשונה בחיים? כל אחד יכול להיעזר בכמה עצות מועילות כאשר הוא יוצא לבחור את מקום האירוע, וכדי לברר פרטים צריך לשאול שאלות. איך תדעו מה לשאול? להלן מספר שאלות חשובות שיקלו עליכם את המשימה, תוכלו להיעזר בה כרשימת תיוג (צ'קליסט) כאשר יושבים להכריע בין מספר אולמות אירועים או גנים.

 

* באילו תאריכים המקום פנוי לאירועים ובאילו שעות?

* האם יש מגבלה על שעת הסיום של האירוע, או שתוכלו לחגוג עד אור הבוקר?

* מהו מספר המוזמנים המינימלי והמקסימלי שהמקום יכול להכיל?

* האם יש למקום רשיון עסק בתוקף ואת האישורים ההכרחיים לפעול בתור אולם אירועים?

* מתי בפעם האחרונה עבר המקום ביקורת תברואה, וביקורת של קצין בטיחות?

* מהו מחיר המנה? האם הוא מושפע מהעונה שבה נערך האירוע? האם קיימת הנחה כאשר מזמינים מספר רב של מנות? ועד מתי ניתן להודיע על מספר המוזמנים הסופי שצפוי להגיע לאירוע?

* האם זהו אולם חתונה כשר? כשר למהדרין? האם ניתן לראות תעודת כשרות בתוקף?

* האם צוות ההגשה והבר מגיע מטעם המקום או שעליכם לשכור שירות זה מבחוץ?

* מה כולל התשלום? האם שירותים כגון עיצוב חופה וקישוט המקום דורשים מכם תשלום נוסף?

* במקרה של גני אירועים - האם קיימים במקום מזגני חוץ, פטריות חימום ומאווררים למקרה שמזג האוויר אינו נוח? האם קיים במקום גם אולם שאליו ניתן לעבור במקרה של גשם?

* האם תשלום מקדמה מכסה אתכם מבחינת ביטוח למקרה שהמקום ששכרתם נסגר בשל סיבה כלשהי?

 

איתור והזמנת גן אירועים צריכים להיעשות באופן מושכל במטרה למנוע אי וודאויות ותקלות שעלולות לצוץ בהמשך הדרך. לכן בררו הכל מבעוד מועד וחתמו את הפרטים בחוזה מסודר, כדי שתוכלו לדעת שאתם מכוסים לכל מקרה שלא יהיה.

מחפשים אולם אירועים במרכז לעריכת האירוע המושלם? היכנסו לאתר: http://www.ganhavradim.co.il/


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יורי פוחצ'בסקי


 


מאמרים נוספים מאת יורי פוחצ'בסקי
 
מסיבת רווקות עם ובלי סקסולוגית
מה יותר כיף מהחתונה של החברה הכי טובה? מסיבת הרווקות שלה, כמובן! כי אם בערב הגדול כל הפוקוס הוא על הכלה המצודדת והחתן המסוקס בשמלה והחליפה הלבנות, במסיבת הרווקות הפוקוס הוא כולו עליכן, הבנות!

השלמת בגרויות - סיבוב שני
בערך חמישים אחוז מבין תלמידי התיכון מסיימים את לימודיהם ללא תעודת בגרות. חלק גדול מביניהם בוחרים בסופו של דבר להשלים את בחינות הבגרות ולהרוויח את התעודה בהזדמנות מאוחרת יותר, בין אם מהרצון למצוא עבודה טובה, או להתקבל ללימודים במוסד להשכלה גבוהה

שאלון פסיכומטרי כמותי בקלות
הרבה מאוד פעמים אנחנו חוששים ממה שאנו לא מכירים, וגם אם 700 בפסיכומטרי נשמע לכם כמו חלום רחוק נסו ותגלו שזה לא כל כך מסובך כמו שזה נראה בתחילה. איך מוציאים במבחן פסיכומטרי 700 לפחות?

פסיכומטרי - רק עובר
לפני שאפשר להתחיל לחשוב בכלל על לימודים גבוהים, צריך קודם כל להתקבל למוסד להשכלה גבוהה, ובשביל זה, צריך ציון פסיכומטרי טוב. מתחילים לתכנן לעתיד? מעולם לא למדתם לפסיכומטרי? להלן כמה דברים שחשוב לדעת לפני שניגשים לבחינה

קורס לימוד אנגלית מתקדמת
במהלך חמישים השנים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת באחוז אנשי העסקים דוברי האנגלית ואלה אשר בוחרים להירשם לתכנית לימוד אנגלית במטרה לשפר את שליטתם בשפה ואיתה, את מעמדם בחברה שבה הם עובדים.

לימוד אנגלית פרטי ומקצועי
בין אם הבחירה היא לשיפור בתחום המקצועי, הלימודי או האישי, כולם נוכחים לדעת שלימוד אנגלית הוא צעד אשר מועיל בהמשך – כי אין דבר שמשתווה ליכולתנו לתקשר עם אנשים מכל העולם, להבין ולהיות מובנים באופן אוניברסלי.

קייטרינג ואוכל באירועים
12/04/10 | חתונות
כמו בחגים, גם אירועים תמיד מתקשרים אצלנו לאוכל – איך היה האוכל? האם היה הרבה מבחר או שהיה דל ביחס לאירועים אחרים? ולא אחת עולה לנו גם המחשבה הזדונית אך המקובלת, האם זה היה שווה את הצ'ק שנתנו בתחילת הערב?

עיצוב אירועים - מגדול לקטן
בשנים האחרונות אנו עדים למגמה של מעבר תחום עיצוב האירועים מחוץ לעשירונים העליונים וכניסתו כשירות מקובל ואף בסיסי במרבית האירועים הגדולים. מהם השירותים הנפוצים ביותר שעבורם אנשים שוכרים מעצבי אירועים?

תקליטן לחתונה - מבצעי 2010
12/04/10 | חתונות
כאשר שוכרים תקליטן לחתונה או לכל אירוע אחר, מרבית ההחלטות מתבצעות כבר במהלך הפגישה הראשונה איתו. למה עליכם לצפות? מה לבקש? באילו נושאים להתייעץ איתו? ועל מה אסור לוותר?

רואה חשבון - לעשות זאת חכם
הקמת עסק היא תהליך מורכב אשר דורש מכם להיות מחושבים ולדעת היטב כיצד השוק מתנהל. רואה חשבון יכול לשמש לכם כיועץ מומחה שילווה אתכם לכל אורך הדרך, משלב פיתוח הרעיון ועד לשלב הכניסה לשוק עצמו, ולתרום לכם מנסיונו המקצועי כדי שתוכלו לצאת לדרך עם כל הכלים המתאימים לה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI