דף הבית עסקים שיווק ופרסום הדפסה בפורמט רחב עבור תערוכות מקצועיות
הדפסה בפורמט רחב עבור תערוכות מקצועיות
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 25/06/08 |  צפיות: 2727

הדפסה בפורמט רחב הינה חלק אינטגרלי של כל חברה המציגה בתערוכה מקצועית. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהאלמנט הקריטי ביותר בכל ביתן הוא הגרפיקה הנתמכת על ידי מבנה התצוגה. הגרפיקה כוללת את צבעי החברה, הלוגו שלה והודעות חשובות למשתתפים, ועליה להיות המוקד העיקרי במבנה התצוגה שלך. אי לכך, הדפסה בפורמט רחב, היוצרת את כל ההבדל, כה קריטית.

הדפסה בפורמט רחב היא תהליך שבו הגרפיקה עוברת מקבצי המחשב לתוך דפוסים מסיבים. דפוסים אלה עוברים מיד למינציה כדי להפוך אותם לקשיחים ועמידים יותר. לאחר שעברו הליך למינציה וחיתוך לגדלים מדוייקים, יש לתלות אותם בעזרת ציוד מכני על מתקן פופ אפ.

פוסטרים, באנרים ומדבקות , עוברים הליך של הדפסה בפורמט רחב. המדפסת של קמפוס היא מבין המתקדמות בתעשייה ומדפיסה ברזולוצית dpi גבוהה. מכאן נובע שההדפסות שלך תהיינה חדות ונקיות כמו התמונות שעל מסך המחשב שלך.

ההדפסה בפורמט רחב מתייחסת  ל שמשוניות  פוסטרים  מדבקות  קנווס   בדים  ושקפים.

כדי ללמוד יותר על פעולת הדפסה בפורמט רחב מומלץ לקרוא על קבצים וקטורים לעומת קבצי רשת, מונחים גרפיים, ופלטים נקיים של קבצים גרפיים. מידע זה יבטיח שכל אימת שתיצור קשר עם חברה לביצוע הדפסות בפורמט רחב, הקבצים יגיעו בדיוק כפי שהם מופיעים על מסך המחשב שלך. אף אחד לא מעוניין בהדפסה בפורמט רחב שנראית מפוקסלת ודהוייה, לכן, לפני שאתה מתקשר עם חברה לביצוע העבודה נסה להבין את התהליך במלואו.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI