דף הבית עסקים עסקים - אחר עוברים דירה בכיף – הובלת דירה בקלות
עוברים דירה בכיף – הובלת דירה בקלות
שגיב 12/04/10 |  צפיות: 2345

לעבור דירה זה לפתוח דף חדש בחיים. לגברים שביננו הרפתקאה חדשה אפילו מעט מרימה את לחץ הדם (בצורה טובה), ולכן חשוב מאוד להתחיל ברגל ימין. אין כמו הרגשת רווחה בסביבה חדשה כדי להוביל לחיוך גדול וחיוך כולנו יודעים מוביל להרגשה טובה גם מהאנשים סביבנו. למרות שזה עשוי להיות מרתיע הובלת דירה או אפילו בתים גדולים לא חייב להיות הליך מסובך ממנו יש לחשוש. מעט הכנה והרבה סדר ותוכלו לצאת לדרך חדשה בכיף.

האדם הממוצע יכול לעבור דירה כעשרות פעמים לאורך חייו. נכון, היינו מצפים שלאורך הזמן ועם הנסיון יהפוך המעבר דירה לקל ופשוט יותר ולחלקנו זה כך אך לרובנו אובדת הסבלנות וכבר אין לנו חשק להגרר עם קרטונים בחדרי מדרגות צרים...

מעבר דירה יכול להיות עסק לא פשוט. עוד לפני שאנו בכלל פונים אל חברת הובלות עלינו לעבור מרתון חיפושים אחר דירת חלומותינו והדבר קשה שבעתיים בערי המרכז כמו תל אביב, רמת גן ובכלל בגוש דן. אל תשכחו שלצערי (חובב עיתונים) עבור ימי העיתונים מבחינת מודעות של דירות להשכרה וכדאי לחסוך זמן ולחפש באינטרנט. הדבר אינו נכון לגבי ערים קטנות כמו דימונה ואילת בהן העיתון משחק עדיין תפקיד חשוב.

אז איך עוברים דירה בקלות?
זה יכול להיות פשוט מאוד, במידה ותפעלו בצורה חכמה.

הצעד הראשון הוא (לאחר שמצאתם דירה) לבחור בחברת הובלות מעולה.. ולכן במאמר זה מספר טיפים ועצות חשובות היישר מהמומחה (כלומר אני – 20 שנה בחברת הובלות!!)

עשו לפחות 5 שיחות טלפון.. זה עשוי לקחת 20 דקות עד חצי שעה אבל בסופן תבינו מהם הקריטריונים בהם מתחשבים חברות ההובלות בתמחור ההובלה שלכם. קבלו מושג על טווח המחירים ועל סוג השירותים המוצעים.

הקפידו לחתום על חוזה הובלות מסודר ורציני שכולל את הסכום הסופי המחייב של ההובלה. מחיר כזה תקבלו רק לאחר שיבקר בביתכם נציג של חברת הובלות אשר יכול בעינו המיומנת למדוד את כמות העבודה לפי התכולה בביתכם. הקפידו כי החוזה יכלול סעיף אשר מצהיר על ביטוח, יום ההובלה והשעה בה מגיעים צוות המובילים. אל תקטינו ראש, חוזה זה הוא הסכם עבודה לכל דבר ויגן עליכם במקרים בהם חוק מרפי מחליט להתערב.

תוכלו לבחור עם להזמין הובלה עם אריזה או לחילופין לארוז בעצמכם. לרוב אני ממליץ ללקוחות לארוז לבדם למעט במקרים בהם מדובר בהובלת עסק מצד שני את יכולים לארוז את הבגדים שלכם והחפצים האישיים שלכם לבד ולבקש מחברת ההובלות לארוז את כלי המטבח והריהוט.. בחירה שלכם. מבחינת המחיר יש כמובן תוספת מחיר על אריזה על ידי חברת ההובלות וזה כמובן תלוי בכמה אתם מוכנים להוציא והאם זה מתאים לכם...

כדאי לנצל את המעבר לדירה חדשה בכדי להיפטר מריהוט עודף, קרטונים במחסן, בגדים ישנים. זה הזמן, אל תהיו אוגרי רכוש.. יש לכם צעצועים מהתקופה שהילדים היו קטנים יותר? פרגנו למשפחה. פרגנו לחבר עם רהיט שאתם רוצים להחליף וצמצמו את הריהוט הקיים ככל האפשר.

חשוב מאוד לרשום על כל קרטון מה הוא מכיל ואפילו לסמן אותם לפי חדר לדוגמא לסמן קרטונים של כלי מטבח ברישום גדול של המילה "מטבח" . בצורה כזאת חברת ההובלות תוכל לפרוק קרטונים עם כיתוב מטבח ישירות למטבח ולחסוך לכם המון עבודה.

נסו להיות מאורגנים כל האפשר.. קחו דפדפן וכתבו לכם בשלב ההשראה את כל הדברים שתצטרכו לעשות בעת המעבר.. זה יעזור לכם מאוד לנקות את הראש מאלפי פרטים קטנים ופשוט להיות נוכחים ביום ההובלה.

אכן מעבר דירה יכול להיות מסובך אבל אין סיבה שתהיו כבולים להגדרה זאת ועם מעט סדר והכנות גם אתם תוכלו להנות מהובלת דירה קלה ומהירה..

המון בהצלחה, מומחה הובלות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שגיב

שגיב SEO ~ קידום אתרים, פרסום בגוגל, בניית אתרים שמנועי חיפוש אוהבים ועוד!



 


מאמרים נוספים מאת שגיב
 
מילוי לשיער דליל – מתאים גם לגברים וגם לנשים
התקרחות היא תופעה נפוצה ביותר אצל גברים, אך לעיתים היא מתרחשת גם אצל נשים. מדובר בתופעה אשר גורמת אי נוחות ואנשים רבים מחפשים פתרון עבורה. מדי פעם אנו שומעים על קמפיין להצמחת שיער, מניעת התקרחות וכדומה. העובדה היא שלא ניתן להלחם בהתקרחות, אך בהחלט ניתן לשפר את מראה השיער באמצעים שונים.

מאלף כלבים מקצועי - חברו של הכלב
09/04/12 | חיות מחמד
כלבים הם חיה מדהימה. הם יודעים להעניק הרבה אהבה וחיבה. כאשר אנחנו מאמצים כלב למשפחה שלנו אנחנו מכניסים רבה שמחה ואור לבית. לפעמים לכלב קשה להסתגל לחיים בתוך הבית והוא משתולל ועושה לנו הרבה בעיות. במקרים שבהם הכלב שלנו מתפרע חשוב שנזכור שהוא צריך מסגרת וסמכות. כאשר קשה לנו להעניק לכלב שלנו את הסמכות הנדרשת מומלץ שנפנה למאלף כלבים.

חברת סיעוד- הבחירה הנכונה עבורכם
אנשים רבים נמצאים במצב בו מישהו מיקיריהם נזקק לטיפול סיעודי. לרוב מדובר בהורים קשישים, אשר תפקודיהם מוגבלים, ובשל כך מתגייסים בני המשפחה לעזרת היקרים להם...

איך לשפר את חיי האהבה שלכם בקלות?
איך להחזיר עטרה ליושנה? איך לחזור להיות אותו הזוג שהיינו פעם? במאמר זה תגלו!

הובלת דירות בתל אביב
11/07/11 | מעבר דירה
רגע אחרי שאני מבין שאני עומד לעבור דירה יוצאת לי באופן אוטומטי אנחה של איזה עצבים... ממש אין לי כוח לעבור דירה ובכול זאת, ממש לא מזמן (3 חודשים) עברתי דירה אל דירה שממש פנטזתי עליה בלב תל אביב ברחוב הפופולארי רוטשילד!

טבעות אירוסין, תכשיטי יוקרה - ואתם!
24/03/11 | נישואין
במאמר זה נדבר על מגוון של נושאים - טבעות אירוסין, תכשיטי יוקרה ועוד

קידום אתרים אורגני מול פרסום ממומן
בעידן המודרני בו קידום אתרי אורגני הוא מילה מורכבת אשר משמעותה יותר ממרדף אחר מילות מפתח והיא הפכה למעשה לפרסום אתרים מודרני באינטרנט ואל מול התחרות הגוברת וגם נוכח העובדה שלא כולם יכולים לככב במילת הפתח הרצויה בעמוד הראשון קיימות שיטות פרסום נוספות

הובלת עסקים
גם בתי עסק זקוקים להובלות, באינטרנט אפשר למצוא חברת הובלות המתמחית בתחום ההובלות העסקיות על ידי הקלקת המילים "הובלת עסקים", שם תמצאו מגוון אתרים העוסקים בתחומי ההובלות של בתי עסק.

טבעות אירוסין- מעגל ההצלחה
אוקיי, החלטת להתחתן, מה נגיד ומה נדבר? מזל טוב! עכשיו רק נותר לבחור את טבער האירוסין וטבעת הנישואין המושלמות. קרא, תחכים ובחר בחוכמה!

ייעוץ זוגי משפרים את חיי הזוגיות שלכם
ייעוץ זוגי יכול לשפר את חיי הזוגיות שלכם ולקחת אותם בחזרה לימים עברו... במאמר זה נשוחח מעט על הנושא
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI