דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים צובעים את הבית לקיץ הקרוב
צובעים את הבית לקיץ הקרוב
eli goldman 26/04/10 |  צפיות: 4165

צבע זה דינאמי, כל עונה יש צבע אחר אשר שולט בתחום ומי שחשוב לו להיות עם היד על הדופק ישים לב כיצד הוא יכול להיות הכי מעודכן בכמה שפחות עובדה ובמהירות הכי גבוהה אשר קיימת. כאשר רוצים לשפץ, אך אין את הכסף הנדרש, הכוח או את הזמן, לפעמים מספיקה רק שכבה של צבע בשביל לרענן את השטח ולשנות את האווירה. כמו הכמות העצומה של צבעים כך גם קיימים המון אנשי מקצוע אשר עובדים בתחום של צבעות. צבעים בקריית אונו, צבעים בהרצליה וכן צבעים באור יהודה יכולים להכין לכם צבעים לבקשתכם לצביעה עצמית או לבוא לצבוע בשבילכם.

אם החלטתם לצבוע לבד- צבעים בקריית אונו, צבעים בהרצליה וכן צבעים באור יהודה נותנים לכם מספר טיפים אשר כדאי לעבוד על פיהם. יש לקרוא את כל ההוראות על מיכלי הצבע ולבצע את כל ההכנות הנדרשות לפני תחילת הצביעה. יש לשים לב לבחוש את הצבע לפני ובזמן העבודה. חשוב לשמור על סדר צביעה מלמעלה ועד למטה. כלומר, תקרה, קירות, דלתות, משקופים ולבסוף רהיטים. על כל מברשת, חדשה או ישנה, חשוב להעביר את האצבעות בין סיבי המברשת בכדי להיפטר משערות רופפות. את המברשת יש לטבול עד שליש מהגובה ולאחוז בה כמו עט. ליצירת אחידות לא כדאי להעמיס יותר מידי צבע. אם החלטתם להשתמש ברולר יש לעבוד בצורת זיגזג בכדי לקבל כיסוי אחיד על פני כל השטח. בכל הפסקה, קצרה או ארוכה, מן הצביעה יש להשאיר את המברשת או הרולר במים או בשקית ניילון סגורה. הפסקה קצרה מצביעה עם צבע על הסיס שמן יש להשאיר את המברשת או הרולר בטרפנטין.

אם כל זה גדול עליכם ואתם מעדיפים להשאיר את העבודה למקצוענים, מומלץ לפנות אל צבעים בקריית אונו, צבעים בהרצליה או צבעים באור יהודה. צבעים אלו יעשו את העבודה כראות עיניכם לאחר ביקור בשטח הצביעה הרצוי ופגישת ייעוץ עימכם בה תגידו מהי מטרת החדר, למי הוא מיועד, העדפות מסוימות וצבעים אשר אתם לא מוכנים בכלל לחשוב עליהם.

כאשר צובעים חדר ניתן לייחד אותו בעזרת צבע שונה משאר חללי הבית, אך חשוב לשמור על קו אשר מאחד את כל הבית תחת אותו רעיון בכדי לשמור על זרימה. לצבעים יש כוח אדיר אשר יכול להשפיע על המצב רוח שלנו, לטובה או לרעה, ולכן יש לחשוב היטב לפני שמתחילים לצבוע. אך אין מה לדאוג. אם בזמן הצביעה או בסופה התחרטתם, פשוט קחו מברשת עם הצבע הרצוי ותעלימו את הצבע הקיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 eli goldman

נופר דולברג  - כתבת מאמרי פורטל תל אביב



 


מאמרים נוספים מאת eli goldman
 
שיקולים בתכנון עיצוב פנים
עיצוב פנים הינו תחום מאוד רחב אשר פונה לבעלי מקצוע לצד אנשים אשר מעוניינים לעצב בעצמם. עיצוב פנים הינו תחום מאוד רחב אשר כולל בחובו מאגר בלתי נדלה של מוצרים וטכניקות עיצוב. מה שמיוחד בתחום העיצוב הוא הדינאמיות שבו. כלומר, התחום כל הזמן נמצא בתהליכי שינוי, התפתחות והשתכללות של התחומים הכלולים בו.

צובעים את הבית לקיץ הקרוב
26/04/10 | שיפוצים
צבע זה דינאמי, כל עונה יש צבע אחר אשר שולט בתחום ומי שחשוב לו להיות עם היד על הדופק ישים לב כיצד הוא יכול להיות הכי מעודכן בכמה שפחות עובדה ובמהירות הכי גבוהה אשר קיימת. כאשר רוצים לשפץ, אך אין את הכסף הנדרש, הכוח או את הזמן, לפעמים מספיקה רק שכבה של צבע בשביל לרענן את השטח ולשנות את האווירה.

הכנת אינסטלציה לקראת החורף
26/04/10 | שיפוצים
החורף כבר מאחורינו ואולי הוא לא נמשך הרבה חודשים, אך כמות הגשמים אשר ירדה בשנה הנוכחית הייתה טובה מן הצפוי והעלתה את מפלס המים בכנרת וגם בים המלח. אז למרות שלמעלה יוקדת השמש ואולי עוד נרגיש רק מספר טפטופים עד החודש הבא, אף פעם לא מוקדם מידי להכין את הבית לעונת החורף הבאה.

שיפוצים בחיפה - לרענן את הבית בעיר הנמל
26/04/10 | שיפוצים
שיפוץ הבית או המשרד לפעמים דורש רק שכבה של צבע והשטח נראה חדש ורענן. למי שמעוניין בשינוי יותר משמעותי מבלי לשבור קירות ולשנות חללים יכול לשנות לקנות מספר פריטים אשר ירעננו את השטח ויכניסו משב רוח רענן לחיים.

טורונטו - היעג הקנדי הנכסף
טורונטו היא בירת מחוז אונטריו והעיר הגדולה ביותר בקנדה, עם למעלה מחמישה מיליון תושבים. העיר טורונטו נחשבת לאחת הערים היפות, הירוקות והמתקדמות בעולם והיא מספקת אינספור חוויות מרתקות ועוצרות נשימה למטיילים בה.

יופי וטיפוח בתל אביב ובמרכז
תחום היופי והטיפוח כולל מגון תחומים ואלפי בעלי מקצוע אשר עובדים במגזר הפרטי. כלומר אנשים אשר באים לעבור טיפול כלשהו וכן במגזר העסקי- תחום האופנה והתקשורת. אחד מן התחומים המרכזיים הוא עיצוב שיער.

עובדות קשה בשביל להיראות טוב
תמיד אומרים שבשביל להיראות טוב צריך לעבוד, אבל לא אומרים שצריך לעבוד הרבה וכל העבודה הזו עולה הרבה כסף. מכוני שיזוף, הרזיה, ניתוחים פלסטיים, מכון כושר, טיפולי פנים, הסרת שיער, עיצוב שיער, מניקור, פדיקור ואלו רק קצה המזלג של עולם היופי.

חולמת להיות דוגמנית? - תתחילי להשקיע
בתור דוגמנית עלייך תמיד להיראות טוב, גם מחוץ לצילומים ולכן חשוב לגשת כל תקופה אל מעצבי שיער בתל אביב ובמרכז בכדי שיסדרו לך את השיער בצורה אשר הכי מתאימה לך בהתאמה לטרנדים עכשוויים. לבסוף יש ללכת לקוסמטיקאית.

תל אביב היא עיר ללא הפסקה - אירועים, מסעדות ועוד
העיר תל אביב מלאה בחוויות מדהימות ומגוונות ומי שרוצה לחוות את העיר כמו שצריך לא צריך לעשות הרבה. פשוט צריך לצאת אל הרחוב ולהסתובב בכל שעות היממה במהלך השבוע והסוף שבוע בבוקר, בצהריים ובערב, כי אפילו אם הייתם כבר במקום כלשהו עוד כמה שעות הוא יכול להיות אחר לגמרי.

חיי לילה סוערים בעיר תל אביב
28/03/10 | אנימציה
כבר ממזמן עברנו את התקופה שיוצאים לבלות רק בסוף שבוע. בשנים האחרונות יש המון ליינים בתל אביב אשר עושים מסיבות בכל מיני מועדונים בתל אביב בכוונה באמצע השבוע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI