דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר אמרתם גן עדן, אמרתם תורכיה
אמרתם גן עדן, אמרתם תורכיה
דני גל 04/05/10 |  צפיות: 2412

תורכיה היא גן עדן של ממש. כל מה שרק יכולתם לדמיין בעצימת עיניים נמצא במרחק של דקות טיסה ספורות מכאן. נופים עוצרי נשימה, ים, שמש, הרים מרהיבים וחופים קסומים. בתורכיה תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות נופש לכל המשפחה, לזוגות וליחידים.

זהו בדיוק המקום לקחת פסק זמן, לשאוב כוחות מחודשים, להתרפק ולהתענג בשלווה ורוגע. בתורכיה ניתן למצוא מרכזי ספא, הפלגות, ספורט ימי, אתרי סקי, אתרי עתיקות, תרבות, חיי לילה, מרכזי קניות, שווקים ומבחר אינסופי של בתי מלון וקלאבים בתורכיה אשר יהפכו את החופשה שלכם לחלומית.

תורכיה זו מדינה שכיף ונעים לבקר בה. התורכים המקומיים הם ידידותיים ביותר, המטבח הטורקי מעולה, הנוף מהמם והמגוון העצום של אתרי התיירות השונים, הפעילויות ותחושת החופש האדירה, מלווים בקסם שתרצו לארוז איתכם חזרה הביתה. חופיה הפופולאריים של תורכיה: אנטליה, קמר, בודרום, קושדאסי ומרמריס.

אנטליה היא יעד תיירותי נפלא עבור מי שמחפש חופשה ים תיכונית קלאסית בתורכיה. האטרקציות שלה הם חופיה, אינספור פסטיבלים, מרכזי קניות גדולים, פארקים ענקיים וספורט ימי.

קמר היא עיר נמל תיירותית ובה תוכלו ליהנות מהמרינה השופעת מסעדות, מחוף נעים, שופינג וחיי לילה. היא מוקפת בטבע משגע ומומלץ מאוד לטייל בסביבה.

בודרום היא עיר נמל עתיקה ופופולארית שנמצאת דרומית לאיזמיר על מפרץ שמחבר בין הים האגאי לים התיכון. תמצאו בה טיילת עם מסעדות, חנויות וחיי לילה סוערים לצעירים ועוד אטרקציות מהנות.

קושדאסי היא "אי הציפורים" שנמצאת על החוף המערבי כמעט מאה ק"מ מאיזמיר- תמצאו בה חופי זהב עם ספורט ימי, טיילת עם מסעדות וחנויות, חיי לילה, עתיקות וארכיטקטורה.

מרמריס היא אחת מערי הנופש האטרקטיביות הנמצאת על חלקו הדרומי של הים האגאי- תמצאו בה מרינה עם חנויות ומסעדות, שוק, פסטיבל יאכטות, שיט לרודוס, טיולי ג'יפים ועוד.

וכמובן, אי אפשר שלא להזכיר את איסטנבול  הלא היא העיר התיירותית ביותר בתורכיה, והיא יעד נפלא עבור מי שאוהב תרבות, אמנות ושווקים. תוכלו לטייל רגלית בין אתריה ההיסטוריים המרתקים, לאכול טוב, לשמוע מוזיקה, לעשות שופינג בשווקיה, להתפנק בחמאם תורכי, לשוט על נהר הבוספורוס שחוצה אותה וליהנות מאווירה מערבית- ערבית.

אז מה היה לנו פה?

מדינה יפהפייה ועשירה בנופים מגוונים- הרים, נהרות, יערות ועוד. אפשרויות חוויה תרמילאית מופלאה- לבקר בכפרים אותנטיים, לצאת לטרקים בהרים שבצפון מזרח המדינה, לעשות סקי, ליהנות מספורט אתגרי כמו רפטינג, צלילה, טיולי ג'יפים, אופניים ועוד. מסעדות ובהם מאכלי ים טריים, בישולים עסיסיים, מאזטים, קינוחים ומהראקי- המשקה האלכוהולי הלאומי. וכמובן - שופינג בשווקים הצבעוניים והתוססים של תורכיה, עם מוצרים מקומיים מעולים: עור, קרמיקה, זכוכית, שטיחים באריגת יד, מנורות, תכשיטי כסף וזהב ואפילו מותגים בינ"ל. את כל זה תוכלו למצוא ודילים לתורכיה במחירים שווים לכל נפש וברמה בינלאומית יוצאת דופן.

ואם כל זה לא יוצר גן עדן עלי אדמות, אז מה כן?!

הדני - כל הנסיעות מבית אחד


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דני גל

בתי מלון, חופשות, נופש וטיסות בארץ ובעולם



 


מאמרים נוספים מאת דני גל
 
תאילנד – הוצאה קטנה, תמורה גדולה
אנחנו הישראלים ידועים בחיבה שלנו לדיל טוב ומשתלם. אין סיפוק גדול יותר עבורנו מלקבל תמורה גדולה מההוצאה, וכשאנחנו נופשים, אנחנו אוהבים לקבל פינוקים כיד המלך תמורת כמה שפחות שקלים.

טורינו הציורית
עיר ציורית השופעת קסם אירופאי, השוכנת על גדת נהר הפו, המהווה מרכז תרבותי רווי אירועי תרבות, אטרקציות וחיי לילה תוססים.

מילאנו בירת האופנה
חגיגה של אופנה, מבנים ארכיטקטוניים מרשימים, אירועי תרבות, ארוחות גורמה, חיי לילה סואנים וכל מה שיכולתם לבקש בעבור חופשה קסומה.

סקי בדולומיטים בין ירוק ללבן
הרי הדולומיטים הם יעד פופולארי ומבוקש המעניקים חווית גלישה איכותית ומקצועית. המפגש בין הרים שחורים המכוסים לבן לבין הטבע הפראי הירוק מסביב הופך את היעד רלוונטי לכל עונה ולכל מטייל.

באילת חם גם בחורף
22/11/10 | בתי מלון
אילת הינה עיר נופש ידועה, מהבולטות ביותר במדינת ישראל. ניתן למצוא בה הכל מהכל עבור כל נופש, בכל גיל ובכל זמן. מחופשה שקטה ועד לנופש רווי אטרקציות ופעילויות.

באנסקו ובורובץ מכוסות לבן
10/11/10 | אטרקציות
באנסקו ובורובץ, אתרי הסקי המפורסמים והאיכותיים הנמצאים דרומית לסופיה, עיר הבירה של בולגריה מעניקים אוירה פסטורלית אותנטית.

סופיה בזהב
תרבות עתיקה בתוך מרכז מערבי תוסס. אווירה אירופאית קסומה, רחובות מוזהבים, אוכל מסורתי, מקומות בילוי ומקומות היסטוריים קסומים.

ים המלח – כמה נמוך, ככה גבוה
02/11/10 | בתי מלון
בנקודה הנמוכה ביותר בעולם, נמצא אחד מבין שבעת פלאי תבל, בעל סגולות בריאותיות וקרני שמש רפואיות, אשר מוקף במקומות היסטוריים בעלי חשיבות עצומה.

סנוובורד באנדורה, בין הרים ונהרות
סנוובורד באנדורה אל מול נופים מושלגים עוצרי נשימה, בין נהרות ועמקים, הינה חוויה מושלמת בעלת ניחוח מערפל חושים וטעם של עוד.

הו ברצלונה, ברצלונה
העיר ברצלונה מציעה שפע של הנאות בעלות נינוח קלאסי, בשילוב של מזג אויר ים תיכוני ומראות עוצרי נשימה. העיר הינה מהיפות והמתויירות ביותר באירופה. ארכיטקטורה יפהפייה, תרבות מקומית מקסימה ואינסוף של אטרקציות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI