דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר הליכי הבדיקות הנדרשים בבדק בית
הליכי הבדיקות הנדרשים בבדק בית
קידום אתרים - SEO Israel 10/05/10 |  צפיות: 2292

בדק בית הינו הליך בדיקה הכרחי עבור כל אדם המתעתד לרכוש נכס או דירה. בדיקת דירה מאגדת בתוכה את כל ההליך הנדרש לבדיקה פנימית ומהותית של מצב הדירה או הנכס אשר בכוונתנו לרכוש. השירות שמציעה חברת בדק בית ממוצעת מתאים לכל דירה, אם מיד ראשונה או שנייה וגם כאשר קיימת כוונה לשפץ.

בדיקת דירה מחייבת שירות אמין, מקצועי ומנוסה, אשר תברר עבורך את כל הבדיקות המקיפות: בדיקות הנדסיות, בדק בית ושמאות מקרקעין, בדיקת קרינה, בדיקת רטיבות, בדיקה תרמית וביקורת מבנים. לשם כך, אתם זקוקים לחברה מקצועית ביותר, כדי להבטיח שתיהנו מהנכס ולא תעמדו חלילה בפני ליקויים ותקלות.

הליכי הבדיקות הנדרשים בבדק בית

הבדיקות המבוצעות על ידי חברת בדק בית הן רבות וכוללות אספקטים נרחבים: החל מביקורת המבנה לפני הרכישה, בדיקת אקוסטיקה, בדיקה של ליקויי בנייה וכדומה. בדיקות נוספות של שלד המבנה, בדיקת ליקויי בנייה ברכוש המשותף, ליווי הנדסי של הבנייה וכן בדיקת רטיבות, בדיקת אחריות הקבלן ועמידות בנושא של רעידות אדמה.

מכלול הבדיקות הנדרשות, כאמור, הינו ארוך ומפורט. מדובר כמובן בבדיקות ובלחצים מול קבלנים, מול מנהלי עבודה בשטח, מהנדסים ואדריכלים. הבדיקות חייבות להיות מקצועיות ולמנוע התנהלות מול 'חאפרים'. חברה שמעניקה בדק בית מקצועי מעסיקה מומחים מן השורה הראשונה. אלו מספקים דו"חות מפורטים ובוחנים כל היבט ולו הקטן ביותר.

מה קורה אם חברת בדק בית מגלה ליקויי בנייה?

כאשר מתגלים ליקויים על ידי חברת בדק בית, נוצר לפעמים הצורך להשתמש בהליך משפטי. הליך משפטי כזה מלווה ומצריך חוות דעת הנדסיות אשר מהוות בסיס ראייתי. בדיקות הנדסיות נכונות ומקצועיות יכולות להוות גורם מכריע בפתרון ליקויים שהתגלו בנכס.

לצורך כך, קיימות חברות בדק בית מקצועיות: אלו יחסכו את עוגמת הנפש הנוצרת כאשר הנושאים הללו מגיעים להתדיינות משפטיות או להליכי בוררות. ואיך? חברות המבצעות בדיקת דירה מוסמכות למעשה להעניק דו"חות שיהוו מסמך משפטי לכל דבר ואפילו כראייה במשפט. מסמך של חברה לבדק בית נחשב אמין ומקצועי תמיד.

חברת בדק בית תבדוק גם מי ביצע את השיפוץ

אנשי חברת בדק בית בוחנים גם את כל הגורמים העוסקים בעבודות השיפוץ. יש לזכור שעל פי חוק, רשאי לעסוק בשיפוצים רק מי שברשותו רישיון מתאים לכך מרשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון. בנוסף, ישנם סיווגים לעבודות השיפוצים האפשריות בהתאם להיקפם הכספי. בחלק מן המקרים מחויבת גם פיקוחו של מהנדס בניין. את כל אלו חברה מקצועית תוודא.

האם יש צורך בשירותי חברת בדק בית ברכישה של דירת יד שנייה?

בעת רכישה של נכס ישן, קיים סיכון שקיימים פגמים, שחלקם אפילו אינן נראים. קל וחומר בעיני אנשים שאינם מומחים בשטח הבנייה. בדיקה כזאת, המבוצעת על ידי חברות בדק בית מומחיות, מונעת אי נעימויות ובעיות עתידיות של פגמים אשר עשויים להתגלות בהמשך.

דו"חות של בדיקות הנדסיות, המביאים בחשבון את עלות תיקון הפגמים יימסרו למזמין הבדיקה. האחרון יוכל כך להביא בחשבון את כל העלויות הכלכליות הנדרשות לצורך ביצוע ומימוש הרכישה של הנכס. יש לזכור כי בהליך הרכישה גם מלוות הוצאות ועלויות כלכליות נוספות כגון שכר טרחת עורך דין, דמי תיווך ומס רכישה. עם חברת בדק בית הכל ייראה לכם קל יותר וברור.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI