דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק רשתי הבסיס לתזונה תאית
הבסיס לתזונה תאית
איילה נקש 04/07/08 |  צפיות: 3880

בכל יום, הגוף שלנו מתמודד עם גורמים ששודדים מהתאים שלו חומרים מזינים יקרי ערך, בריאותנו נפגעת, השמירה על המשקל הופכת למאבק והעור שלנו מזדקן באופן בלתי הפיך. גורמים אלה כוללים זיהום סביבתי, מתח, הרגלי אכילה לקויים, מחסור בשינה ואפילו אכילת מזונות שגדלו באדמה מחוסרת חומרים מזינים.
כדי להילחם בבעיה הזו, הרבלייף יצרה את התזונה התאית – היסוד לכל תכנית תזונתית של הרבלייף. תזונה תאית מכילה מוצרים שמספקים לגוף את כל הדברים שהוא צריך באופן יום יומי כדי לשמור על בריאות תקינה. שלישיית המוצרים הזו מספקת חומצות אמינו, ויטמינים, מינרלים ורכיבים בוטנים לתאי הגוף, כדי לסייע לתפקוד האופטימלי של כל אברי ומערכות הגוף.
מוצרי התזונה התאית של הרבלייף כוללים את פורמולה 1, שייק טעים ומרענן שיכול להוות תחליף לארוחה; פורמולה 2, תוסף ויטמינים ומינרלים מאוזן; ומפעיל תא – שילוב בוטני התומך בייצור האנרגיה בתא ומגביר ספיגה והטמעה של חומרים תזונתיים.* בין אם אתם מעוניינים להוריד במשקל, להגדיל את מסת השריר או פשוט להיראות ולהרגיש מצוין, תכנית הרבלייף האישית שלכם תמיד תתחיל בתזונה תאית. לבסיס הזה מוסיף כל לקוח את התוספים התזונתיים המסוימים המתאימים למטרה שלו, ומוצרי תזונה חיצונית®, שמתאימים בצורה האופטימלית לצרכים שלו.
בין אם אתם מעוניינים להוריד במשקל, להגדיל את מסת השריר או פשוט להיראות ולהרגיש מצוין, תכנית הרבלייף האישית שלכם תמיד תתחיל בתזונה תאית.

נכנסים לכושר
שייפוורקס™היא תכנית מבוססת מדעית לשמירה על המשקל של הרבלייף, המשלבת תזונה תאית עם ניצול הכוח של החלבונים. מטרתה לעזור ללקוחות להשיג את המשקל הרצוי ולשמור על הגיזרה האידאלית כל חייהם, ובאותו זמן לקדם את רעיון השמירה על הבריאות. תוך שהיא משתמשת בחומרי תזונה וחומרים בוטניים בסיסיים, שייפוורקס מתמודדת עם מכשולי דיאטה שכיחים, כמו תיאבון מוגבר, חילוף חומרים איטי וחוסר אנרגיה, ועוזרת ללקוחות להשיג תוצאות ולשמור עליהן בקלות.
כוחו של החלבון
המפתח להצלחה של תכנית שייפוורקס היא לוודא שהלקוחות צורכים מספיק חלבונים באופן יום יומי, כדי לענות לצרכים הייחודיים של הגוף שלהם. הרבה אנשים שעושים דיאטה ומקצצים קלוריות, מגבילים גם את ספיגת החלבונים, והופכים את השמירה על המשקל לאתגר יותר קשה. כשלגוף חסרים חלבונים, הוא עלול להתחיל להשתמש ברקמת השריר כ‘דלק‘. כשזה קורה, מסת הגוף (משקל הגוף פחות השומן) יורדת, דבר שמאט את חילוף החומרים, ולפיכך מאט את הקצב שבו הגוף שורף שומן. מוצרי שייפוורקס עוזרים להבטיח שלגוף יש מספיק חלבונים באופן יום יומי, על מנת לשמור על מסת הגוף ועל קצב בריא של חילוף חומרים. החלבונים במוצרי שייפוורקס עוזרים גם להרגיע את התיאבון, כיוון שמזונות עשירים בחלבונים מעוכלים יחסית לאט, וגורמים לקיבה להרגיש מלאה למשך יותר זמן. בנוסף, מולקולות מעיכול חלבונים שולחות סימנים למוח ומורות לו לשדר לגוף שהוא מלא ומרוצה.
ערכות שייפוורקס כוללות את קוויקסטארט (quickstart), אדוואנסד (advanced) ואולטימט (ultimate), ובנוסף את התכנית המקבילה ‘‘פרוטאין פלוס‘‘ (protein plus) עבור כל רמה, הכוללת את פורמולה 3 – אבקת חלבונים מותאמת אישית שמאפשרת יותר שליטה על הרעב. ערכת קוויקסטארט הבסיסית מכילה את שלישיית התזונה התאית, עם שייקים לבחירה בחמישה טעמים מפתים, ובנוסף תרכיז צמחי – תה בוטני קסום שאפשר לשתות חם או קר, כדי לסייע לתהליך הירידה במשקל.

‘המאיצים‘, בשביל עוד קצת עזרה
אנשים שעושים דיאטה לרוב מתמודדים עם משוכות רבות בדרך להצלחה. זה יכול להיות חילוף חומרים איטי או עיכול בעייתי, חשק בלתי נלאה לנשנושים, צלוליטיס או קלקולי קיבה. מאיצי שייפוורקס, שרובם כלולים בערכות האדוואנסד או האולטימט, נועדו לסייע במאבק, ולעזור ללקוחות להשיג את מטרותיהם יותר בקלות. שליטה מוחלטת® (total control), למשל, כולל שילוב של תה ירוק, ירבה מטה וקקאו, שמעודדים את חילוף החומרים והפקת האנרגיה.* סנאק דיפנס™ (snack defence) מכיל גרסיניה קמפוגיה, גימנמה סילווסטרה וכרום מינרלי כדי להפחית את החשק לנשנש.* אקטיב פייבר (active fiber) הוא תחליף סיבים נמס דמוי אבקה ללא תוספת טעם, שניתן להוסיף לכל משקה על מנת ליצור תחושה של שובע ולעזור לסדירות הגוף. סל-יו-לוס® (cell-u-loss) הוא מיקרורכיב תזונתי ותערובת צמחית שמטרתם לשפר את צורתו של העור.* לאלה שסובלים מנפיחוּת כדאי להשתמש באמינוגן® (aminogen), שכולל אנזימים מעכלי-חלבונים המסייעים לעיכול בריא.* ולאלה שאוהבים לנשנש, שייפוורקס כוללת גם מגוון רחב של חטיפים טעימים שהם דלים בקלוריות אבל עשירים בחלבונים ובחומרים מזינים אחרים, כדי להשביע את הטעם ואת הרעב - חטיפי חלבונים בטעמי שוקולד-חמאת-בוטנים, או אגוזי סויה קלויים במלח של קרדיה® (cardia) – חלופה טעימה ובריאה לצ‘יפס או בייגלה.

ישר ולעניין
המוצרים של הרבלייף מתמקדים בתזונה נכונה, בנויים על עקרונות התזונה התאית, ופונים לצרכים הקשורים בסגנון החיים האישי של כל לקוח והשלב המסוים שבו הוא נמצא בחייו. המוצרים מחולקים לקטגוריות, ביניהן פתרונות לגברים, בריאות העיכול, פתרונות לנשים, אנרגיה וכושר, בריאות הלב, בריאות הילד, שליטה במתחים, חיסון והזדקנות בריאה, כדי לסייע ללקוחות לזהות במהירות את המוצרים המתאימים ביותר לצרכים שלהם.

כוח החלבון
שייקים, ארוחות וחטיפים עשירים בחלבונים עוזרים לשלוט ברעב, כיוון שחלבון מתעכל לאט, ושולח מסר למוח שהגוף שבע ומרוצה. הקפדה על כמות חלבונים נכונה מדי יום עוזרת לשמור על מסת הגוף בעודכם מורידים במשקל, דבר שמסייע להגביר את חילוף החומרים, כך שאתם ממשיכים לשרוף שומנים ולבנות את גופכם.

7 ביום
הארגון העולמי למלחמה בסרטן ממליץ לגברים לאכול 9 מנות יומיות של פירות וירקות, ולנשים לפחות 7 מנות, אך הישראלי הממוצע אוכל רק בין מנה אחת לשלוש. מחקרים מראים שבפירות ובירקות בצבעים שונים ישנם רכיבים שהם חשובים לשמירה והגנה על הבריאות, והם החומרים התזונתיים מן הצומח (phytonutrients). כדי לעזור ללקוחות להגביר את הספיגה של החומרים החיוניים האלה ללא מאמץ, הרבלייף יצרה את גרדן 7™ (garden 7) – חפיסה יומית שמכילה 7 חומרים תזונתיים מן הצומח משבע קבוצות צבע של פירות וירקות, כדי לשמור על בריאות לטווח ארוך.

הארגון העולמי למלחמה בסרטן ממליץ לגברים לאכול 9 מנות יומיות של פירות וירקות, ולנשים לפחות 7 מנות, אך הישראלי הממוצע אוכל רק בין אחת לשלוש

המדענים שמאחורי המדע
כדי ליצור את קו המוצרים הטוב ביותר, בהרבלייף פועל ועד מנהל לייעוץ מדעי (sab), וועד מנהל לעניינים רפואיים (mab). בוועדים אלה יושבים רופאים בעלי שם ומדענים זוכי פרסים אשר מנחים את המחקר, הפיתוח והחדשנות של המוצרים, ועוזרים להרבלייף להציב סטנדרטים של מצוינות המעוררים קנאה בקרב חברות תזונה והרזיה בכל רחבי העולם.

ד‘‘ר סטיב הניג הוא אחד מהמנהלים המדעיים הבכירים בהרבלייף. במסגרת תפקידו הוא אחראי למחקר ופיתוח המוצרים של החברה, תפקיד הכולל הכוונה והתוויה של תהליכים; חדשנות ופיתוח מוצרים; עניינים מדעיים ורפואיים; בטיחות ויעילות המוצר; והנהגה של הועד המנהל לייעוץ מדעי. הניג שימש לאחרונה כסגן נשיא בכיר לטכנולוגיה וחידושים בחברת אושן דפריי קראנבריז (ocean spray cranberries, inc.), שם הכניס חיים חדשים בתכנית המוצרים והמחקר הרפואי של החברה. כמו כן הוא ערך ייעוץ עם מספר חברות מובילות, כולל חברת pom wonderful.
ד‘‘ר דיוויד האבר הוא יושב ראש שני הוועדים המנהלים של הרבלייף. ד‘‘ר האבר הוא המנהל של המרכז לתזונה אנושית באוניברסיטת קליפורניה שבלוס אנג‘לס. מחקרו העיקרי עוסק בטיפול בהשמנת יתר, ובתזונה לטיפול ולמניעת מחלת הסרטן.
מצטרף אליו בוועד לייעוץ מדעי הד‘‘ר לואיס איגנרו. ד‘‘ר איגנרו תרם באופן משמעותי לקידמה המדעית, וזה כולל זכייה בפרס נובל בפסיכולוגיה או רפואה בשנת 1998 על מחקרו בנושא ההשפעה המהפכנית של תחמוצת החנקן. עבודתו של ד‘‘ר איגנרו סיפקה את הבסיס לפיתוח הויאגרה. חתן פרס הנובל מאמין שמחקרו המתמשך יניב תוצאות משמעותיות במלחמה נגד סוכרת ומחלות הלב וכלי הדם.
ד‘‘ר מריו רוזנברג יושב בוועד הרפואי של הרבלייף. הגסטרואנטרולוג בעל המרפאה הפרטית בקליפורניה ייסד את המוסד האמריקאי למחקר ונסיונות טיפול קליניים במחלות קיבה ומעיים והשמנת יתר. מצטרף אליו לוועדים השונים ד‘‘ר לואיג‘י גרטון (m.p.h), סגן נשיא הארגון לעניינים וחינוך רפואיים. ד‘‘ר גרטון זכה לתואר דיפלומט של הועד האמריקאי לרפואת משפחה והועד האמריקאי לרופאים מומחים בתזונה.

חברים נוספים בוועד המנהל לעניינים רפואיים:
ד‘‘ר מריון פלטצ‘ר-מורס, ראש יחידת המחקר התזונתי הקליני וקבוצת המחקר להשמנת יתר במלחקת גסטראנטרולוגיה, אנדוקרינולוגיה, תזונה וחילוף חומרים באוניברסיטת אולם, גרמניה. היא מתמחה בתזונה בריאה ובקשר שבין השמנת יתר והפרעות בחילוף החומרים.
ד‘‘ר נתנאל ויוניסקי, רופא ילדים ומומחה לתזונה, שתחומי ההתמחות שלו הם שמירה על משקל והשמנת יתר בילדים. הוא משמש כיועץ למשרד הממשלתי לבריאות וחינוך להשמנת יתר בילדים בברזיל, והוא המתאם של תכניות בריאות בית ספריות במחלקת הבריאות והשמנת היתר של abeso (האיגוד הברזילאי ללימודי השמנת יתר).
ד‘‘ר ריוזבורו טנינו, חבר בועד ‘‘החברה היפנית לניתוחים שיקומיים ופלסטיים‘‘, והאגודה היפנית לניתוחי פנים קרניו מקסילו (cranio maxillo). הוא מוסמך מטעם הועד המנהל לניתוחים פלסטיים בחברה היפנית לניתוחים פלסטיים ושיקומיים והחברה היפנית לניתוחים פלסטיים אסתטיים.
ד‘‘ר יושיו יושימוטו, חוקר, סופר ומרצה פעיל המתמחה בתחום האנדוקריניולוגיה, מיפוי עצם, שיטיון וסידן. הוא חבר בחברה היפנית לרפואה פנימית, החברה היפנית לדיאטטיקה, החברה היפנית לדלדול עצם (אוסטיאופורוזיס), החברה היפנית לרפואה נגד-הזדקנות, החברה היפנית לסוכרת והחברה היפנית לחקר השמנת היתר.

בפיתוח ייחודי של חתן פרס נובל ד‘‘ר לואיס איגנארו, הרבלייף יצרה מוצרים שמטרתם לספק את התזונה שהלב שלך צריך כדי להישאר בריא וחזק.

לב העניין
בתור סיבת המוות המובילה אצל גברים ונשים כאחד בעולם כולו, מחלות לב משפיעות על אנשים בכל הגילאים ומכל העמים. למעשה, אחד מתוך כל ארבעה סובל ממחלות לב, שבץ, ומחלות כלי הדם. בנוסף, מחלות לב יכולות להשפיע על היכולת שלנו למצות את החיים – שמירה על לב בריא גורמת לנו להרגיש צעירים ופעילים בכל גיל.
הרבלייף מספקת דרך מצוינת לחיזוק הבריאות באמצעות קו מוביל של מוצרי בריאות לב אקסקלוסיביים, שנועדו לתמוך בכל הנקודות המרכזיות של בריאות הלב וכלי הדם, וביניהן זרימת דם טובה, כלי דם חזקים, רמות כולסטרול בריאות ורמות טריגליצרידים תקינות. הרבלייף מציגה את רמות הרכיבים הגבוהות ביותר, הכוללות שמן נפטון קריל® (neptune krill oil), רכיב טבעי מדהים העוזר לבנות קרום תא בריא ומספק הגנה נוגדת חימצון מהטובות ביותר.*
בפיתוח ייחודי של חתן פרס הנובל ד‘‘ר לואיס איגנארו, הרבלייף יצרה מוצרים שמטרתם לספק את התזונה שהלב שלך צריך כדי להישאר בריא וחזק. תוסף הדיאטה נייטוורקס™ (niteworks) הוא משקה לימון מרענן שמגביר את רמות תחמוצת החנקן בגוף בזמן שאתם ישנים, ושומר על כלי הדם בריאים וגמישים למען זרימת דם טובה יותר.* הרבלייפליין® (herbalifeline) עוזרת להבטיח ספיגה מתאימה של חומצה שומנית אומגה 3 באופן יומיומי, למען בריאות כלי הדם והמפרקים.* מגה גרליק (שום) פלוס (mega garlic plus) מסייעת לבריאות כלי הדם והלב ומספקת הגנה של נוגדי חימצון.

עיכול טוב בטבעיות
צרבת, קלקול קיבה, עצירות ועוד חוליים הקשורים בעיכול יכולים לקרות לנו כל הזמן, ולפגוע באיכות החיים שלנו. להרבלייף יש קו מוצרי ‘‘בריאות העיכול‘‘ שנועדו לטפל בבעיות האלו. משקה האלוורה הצמחי, למשל, מכיל את האנזימים, הויטמינים, המינרלים וחומצות האמינו הטבעיים של צמח האלו וורה כדי להרגיע את דרכי העיכול ולהגביר את סילוק החומרים מהגוף. מוצרי הרבלייף הם למעשה מגוון של פתרונות לבריאות העיכול. לאלה מאיתנו שצריכים עזרה בעיכול חלבונים, החברה מציעה אמינוגן (aminogen). לניקוי פנימי וניקוי תקופתי מרעלים, הרבלייף פיתחה את am/pm; ואת ריכוז האלווי בשביל הרגעה. מוצרים אלה מספקים סיוע כללי לגוף ולמערכת העיכול.* תכנית ניקוי צמחית בת 21 יום מכילה פורמולה לבוקר ולערב, שאפשר לקחת בתחילת תהליך ההרזיה כדי להעלים הצטברות רעלים במעיים, ולהשיב את מערכת העיכול על כנה, זאת על מנת להשיג תוצאות טובות יותר מתהליך ההרזיה.

פתרונות למתחים ולמערכת החיסונית
ככל שקצב חיינו מתגבר, רמות המתח והחרדה מרקיעות שחקים. ככל שאנחנו יותר מתוחים, כך קשה יותר ליהנות מהחיים, ובנוסף אנו נהיים פגיעים יותר למחלות. כדי לעזור ללקוחות להישאר בריאים בגוף ובנפש, הרבלייף יצרה פתרונות למתחים ולמערכת החיסונית. מסייעים טבעיים אלה עוזרים להירגע ומגנים על מערכות ההגנה של הגוף, כל זאת כדי לקדם איכות חיים טובה יותר.
להרבלייף שני תוספים מרגיעים פופולרים – אחד ליום ואחד ללילה. את רילקס נאו (relax now) יש לקחת בשעות הערות כדי להפחית מתחים ולהרגיע את העצבים. זהו שילוב של צמח האשוואגאנדה בעל תכונות הפגת המתחים שעוזר לגוף להתמודד טוב יותר עם מתח, בנוסף לצמח השעונית והשיזף – עשב מרפא סיני שמסייע לתשישות העצבים.* סליפ נאו (sleep now) כולל הורמון מלטונין טבעי, עם ולריאן, כשות ולבנדר, המסייעים למתחים ולנדודי שינה.*
כדי להגן על בריאות המערכת החיסונית, וכדי לנטרל רדיקלים חופשיים מזיקים, הרבלייף מציעה שני תוספים נוגדי חימצון חזקים. צ‘יזאנדרה פלוס (schizandra plus) מכיל את פוטנציאל נוגדי החימצון של גרגירי הצ‘יזאנדרה עם הויטמינים נוגדי החימצון c ו- e, בטה קרוטן וסלניום מינרלי. אלה יכולים לסייע בבניית עמידות הגוף לחילופי העונות.* רוז-אוקס® (roseox) מסייע לנטרל רדיקלים חופשיים מזיקים, הודות לנוגדי החימצון הנמצאים ברוזמרין ופירות ממשפחת המצליבים. הוא גם נועד להפעיל נוגדי חימצון אחרים בגוף באמצעות מן ‘‘אפקט דומינו‘‘, לצורך הגנה מתמשכת של נוגדי חימצון.*

אנרגיה וכושר לגברים ולנשים
בין אם אתם מעוניינים להגביר את יכולותיכם הספורטאיות, או פשוט לחוש יותר אנרגטיים במשך היום, מוצרי האנרגיה והכושר הצמחיים של הרבלייף נועדו להפחית את העייפות, להגביר את המרץ ולעזור לכם להוציא מעצמכם את המיטב. התוספת החדשה לקטגוריה זו היא תוסף הדיאטה ליפטאוף™ (liftoff), טבליות משקה תוסס וכיפי שעוזר להילחם בתשישות הפיזית והנפשית, הודות לפטנט של שילוב בין טאורין, גוארנה, קפאין, פנקס ג‘ינסנג, ג‘ינקו דו-אונתי וויטמין b. הטבליות מגיעות בשני טעמים מרווים,תפוזים ולימון עוד תוספים ממריצים תוכלו למצוא בטבליות nrg ובמיקס תה עם גוארנה.*
פורמולת מיקס משקה חלבונים (protein drink mix) היא אידאלית עבור צרכנים שרוצים לבנות מסת שריר. שילוב איכותי זה של סויה, מי גבינה וחלבוני ביצה מכיל ויטמינים ומינרלים, ומביא לביצועים מעולים ותוצאות אימון מצוינות. על מנת לסייע ללקוחות לשמור על פרקים ושרירים בריאים, וכדי להקל על אי הנוחות שלאחר פעילות גופנית, הרבלייף יצרה את ג‘וינט ספורט (joint support).* שילוב זה של תמיכה במפרקים כולל גלוקוזאמין ו-msm, כמו גם צמחים ידידותיים למִפרק – כורכום ובוסווליה. הוא מסייע להלחם בשחיקה הכרוכה בהזדקנות ובפעילות נמרצת.*

מעוצב ונמרץ
בנוסף לקידום בריאות וסיבולת אתלטיות, להרבלייף יש מוצרים המסייעים לבריאות המינית של הגבר. גברים אולי יכולים להתייחס לביצועים המיניים שלהם כמובנים מאליהם בשנות העשרים לחייהם, אבל ככל שהזמן עובר, תגובתיות מינית יכולה לרדת, ולהפוך את חיי המין לפחות מספקים. פרלוקס®++ בלו (prelox blue) מכיל מרכיב שנבדק קלינית המגביר את החוויה המינית הגברית באופן בטוח וטבעי. חומצת האמינו, הארגינין ונוגד החימצון פיקנוגנול®++ (pycnogenol) מגבירים את זרימת הדם לאזור אבר המין, ומסייעים בהגברת האינטימיות וההנאה המינית. פורמולת הפורסטטה (ultimate prostate formula) משלבת סו פלמטו וחומרים תזונתיים מן הצומח, במטרה לפתור את הבעיות הבסיסיות של בריאות בלוטת הערמונית ותפקוד מערכת השתן.

מאוזנת ויפהפיה
גם נשים סובלות ממתחים הקשורים בעבודה ובבית, וגם משינויים הורמונלים שיכולים לפגוע בבריאות ובאיכות החיים. קו המוצרים לנשים של הרבלייף כולל צמחים וחומרים תזונתיים שמסייעים ליצור איזון תזונתי שנשים זקוקות לו כדי לפרוח.
איזופלאבונים מסויה, תלתן אדום, שורש קודזו וקוהוש שחור הם מרכיבי המפתח בטבליות וומנז צ‘ויס (woman’s choice) שמסייעות לאיזון הורמונלי ועוזרות להפחית את תסמיני גיל העמידה והתקופה שלפניו.* טאנג גואי פלוס נעזר בתכונות המרגיעות של הטאנג קואי ממסורת צמחי המרפא הסינית, כמו גם בקמומיל, כדי לטפל בבעיות הקשורות במחזור החודשי.* אקסטרא קאל מכיל סידן, ויטמין d ומגנזיום שמסייעים לשמור על צפיפות עצם ושיניים חזקות – אצל גברים ונשים כאחד.* השילוב של חמוציות ושני סוגי אוכמניות מסייע גם לתפקוד מערכת השתן.


עור ושיער / תזונה חיצונית
הרבלייף מאמינה בקידום מראה חיצוני טוב באמצעות תזונה נכונה מהחוץ פנימה ומהפנים החוצה. מוצרי תזונה חיצונית מבוססים על רבים מהרכיבים התזונתיים שניתן למצוא במוצרי התזונה הפנימית של הרבלייף, ומטרתם לשפר את הבריאות והיופי של העור והשיער. מוצרי הטיפול לעור מולטיויטמין נוריפיוז‘ן™ (nourifusion), למשל, כוללים ויטמינים נוגדי חימצון a, c ו-e, שניתן למצוא גם במולטיויטמין של הרבלייף. נוגדי חימצון אלה מסייעים להפוך את תפקוד העור לאופטימלי, מגינים עליו מפני נזקם של רדיקלים חופשיים, ומשאירים את גוון העור יותר זוהר ובריא למראה. מוצרי אלוורה צמחיים לשיער (herbal aloe hair) ומוצרי טיפוח גוף (body care) מבוססים על תכונותיו המרגיעות של צמח האלוורה, שניתן למצוא גם במשקה האלווה הצמחי (herbal aloe drink). גלוקוזמין הוא המרכיב המרכזי בקרם ההזנה (skin activator daily replenishing cream) (כמו גם במוצר joint support – glucosamine with herbs). הוכח קלינית כי שילוב הגלוקוזמין והתה הירוק בקרם ההזנה (skin activator) מפחית את הופעתם של קווים דקיקים וקמטים, ומשפר את מרקם ומוצקות העור בתוך 4 שבועות בלבד. מגוון מוצרי התזונה החיצונית של הרבלייף כוללים גם קרצוף גוף (body buffing scrub) וקרם גוף (body contouring cream), המעדנים ומחזקים את העור, ומגוון רחב של ריחות בוטניים עבור גברים ונשים המענגים את החושים.

לא משנה באיזה שלב אתם בחיים או מהו אופי החיים שלכם, להרבלייף יש מוצרים שנועדו להתאים לצרכים האישיים של כל גבר וכל אישה. מחקר בלתי פוסק של מדענים ורופאים בעלי שם עולמי מביא את הרבלייף להציע מוצרים חדשניים ובעלי איכות ללא מתחרים, שנועדו להגביר את תחושת החיות והאנרגיה, ולהפוך את התזונה הנכונה לפשוטה, קלה ונגישה עבור כל אחת ואחד.

*מוצרים אלה אינם תרופות.
מטרתו של מוצר זה אינה לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי. +קרדיה היא סמל מסחרי של ambi. ++פרלוקס ופיקנוגנול הם סמלים מסחריים רשומים של הורפג ריסרצ‘ בע‘‘מ (horphag research ltd.), ומתייחסים לחומרים מוגנים בפטנט בארצות הברית ובעולם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילה נקש

http://theglobalwellnessteam.com

 



 


מאמרים נוספים מאת איילה נקש
 
תוספי מזון טבעיים: הדלק המושלם לגוף שלך
גופנו הוא מכונה מורכבת למדי, הדורשת שילוב נכון של דלק כדי להביא אותה לתפקוד יעיל. הדלק של הגוף הוא המזון והנוזלים שאנו צורכים במהלך היום, שתפקידם לשמור עבור הגוף על רמות האנרגיה הגבוהות ביותר. הקשר בין תפריט לא מאוזן להיעדר אנרגיה הוכח פעמים רבות. סוכר גורם לעיקר הנזק: האמריקאי הממוצע צורך לא פחות מ-75 ק"ג של סוכר מחטיפים וממתקים בלבד מדי שנה, ומצבו של הישראלי הממוצע לא טוב בהרבה. למרות שמנה רבה של סוכר מספקת לגוף זריקה של אנרגיה, רמת האנרגיה דועכת במהרה.

10 עובדות קצרות ומועילות על תוספי מזון
1. תוספי מזון מספקים לגוף את כל המרכיבים הטבעיים החיוניים לו שאינם נכללים במזון שאנו אוכלים.
2. תוספי מזון טבעיים לא כוללים חומרים משמרים או חומרי צבע וטעם מלאכותיים כלשהם.
3. תוספי מזון מגיעים כגלולות או כאבקות בטעמים מצויינים שמערבבים במים ושותים, לבחירתכם.
4. תוספי מזון מגבירים את הצריכה של ויטמינים, חומצות אמינו, מינרלים וצמחי מרפא עד לרמה המושלמת שהגוף זקוק לה במשך שעות היום והערב.


משקאות אנרגיה: למניעת עייפות ולשיפור הריכוז בקרב צעירים ומבוגרים
צריכה של משקאות אנרגיה היא דרך מצויינת להיאבק בעייפות במשך היום, לשמור על ריכוז ולהעביר את יום הלימודים או העבודה בקלות, עם קצת כעסים וקצת יותר חיוכים. משקאות אנרגיה משפרים את הזיכרון לטווח הקצר, מעניקים לגוף ויטמינים חיוניים, קלים לנשיאה ואינם כוללים סוכר או קלוריות, ובכך מסייעים להוריד משקל בקלות. משקאות אנרגיה - שמגיעים בטעם לימון או תפוז - כוללים תמצית מצמחים סיניים כגון ג'ינסנג. צמח זה משמש מזה אלפי שנים כתרופה נגד עייפות וחולשה בסין, והוכח מדעית כי ביכולתו אף לשפר את יכולת החשיבה.

10 סיבות לא לעזוב את הבית בלי משקה אנרגיה
19/11/08 | תזונה
1. משקה אנרגיה הוא הדרך הטובה ביותר להעניק לגוף את מנת האנרגיה שלה הוא זקוק על מנת להתגבר על עייפות ולהעביר את היום בקלות. 2. מחקרים שנערכו מוכיחים כי הוספת משקה אנרגיה לתפריט היומי היא דרך לשפר לא רק את הביצועים הפיסיים אלא גם את הביצועים המנטליים שלכם במשך יום הלימודים או יום העבודה.

כיצד לרזות בלי לחוש רעב ?
16/11/08 | דיאטה
זה לא סוד שדיאטות הן לא תענוג גדול: רובן כוללות משטר תזונה קפדני ביותר, המקצץ באופן ניכר בכמות המזון והקלוריות שמותר לנו לצרוך מדי יום. מסיבה זו עלינו לוותר על נשנושים, להביט בקנאה על אלו שממשיכים לזלול ולעיתים קרובות לחוש רעב. רבים חושבים שתחושת הרעב היא חלק בלתי נפרד מהניסיונות להוריד במשקל, בגלל התפריט שגוזרות עלינו הדיאטות השונות.

ארוחה אידיאלית לשמירת משקל לטווח הארוך
16/11/08 | דיאטה
התסכול מוכר לרבים מאיתנו: לאחר דיאטה שבמהלכה הורדנו כמה קילוגרמים עודפים הגענו בשעה טובה למשקל הרצוי. אולם, לאחר שסיימנו את הדיאטה וחזרנו לתפריט הרגיל, גילינו בחרדה כי התחלנו להעלות בחזרה את הקילוגרמים שהושלו, והתסכול רב - בעיקר לאחר הסבל והמאמץ שגרמה הדיאטה.

חשיבותה של תזונת ספורט נכונה
09/11/08 | תזונה
בשנים האחרונות גוברת המודעות לחשיבות נושא תזונת הספורט עבור אלו שמחפשים לשפר את הכושר ולפתח שרירים. כל אחד בוחר את סוג האימון שמתאים לו, אולם על כולם לקחת בחשבון שעל מנת לשפר את התוצאות יש לשלב תזונת ספורט נכונה באימונים - בדרך לתוצאות הטובות ביותר.

מתי לצרוך אבקת חלבון - לפני או אחרי אימון כושר?
אבקת חלבון היא תוסף לתפריט היומי, המשפר את חוסנו של הגוף ואת הבריאות. בשעת פעילות גופנית הגוף מוציא אנרגיה רבה ועל השרירים מופעל מאמץ. חלבון הוא המרכיב הבונה את השריר, ועל כן צריכה של אבקת חלבון במקביל לאימון גופני שומרת על השריר, ובונה מחדש את הסיבים שניזוקו באימון באמצעות חומצות אמינו (אבני הבניין של חלבונים). אבקת חלבון היא גם דרך מוכחת לסייע לתאי הגוף להתגונן מפני נזקי חמצון ורעלים, והיא אחד התוספים הפופולריים בחדרי כושר.

מדוע לצרוך תוספי ויטמינים?
הערך התזונתי של חלק ניכר מהמזון שאנו צורכים הוא נמוך ביותר: חלק ניכר ממנו כולל עודף של קלוריות, שומנים וסוכר, ורובו מגיע לפינו לאחר שעבר תהליך גידול וייצור שנועד להאריך את חיי המדף שלו, אך מפחית באופן משמעותי את רמת הוויטמינים והמינרלים החיוניים שלו. בסוף התהליך, המזון כולל רק מעט מהערך התזונתי המקורי שלו, מפני שרובו עבר עיבוד, שימור, בישול וכן הלאה. חוסרים אלו של מרכיבים חיוניים ברוב המזון שאנו צורכים מחייב אותנו לחזק את הגוף ולשמור על בריאותו באמצאות תוספי ויטמינים.

דגני בוקר: לא בדיוק ארוחת הבוקר האידיאלית
רובנו מתרגלים לאכול דגני בוקר מגיל צעיר, ושמענו אינספור פעמים על הערך התזונתי שלהם לילדים ולמבוגרים כאחד. על גבי אריזות של דגני בוקר מופיע לרוב כיתוב היוצר רושם כי זו ארוחת בוקר בריאה הכוללת דגנים מלאים, סיבים תזונתיים, מינרלים וויטמינים. אולם האם דגני בוקר הם אכן ארוחת בוקר אידיאלית? אם גם אתם רגילים לקורנפלקס מדי יום, כדאי שתדעו את האמת בנוגע לשפע הבריאותי שמבטיחות חברות דגני הבוקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI