דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק רשתי העסקים משגשגים במכירה הישירה
העסקים משגשגים במכירה הישירה
איילה נקש 04/07/08 |  צפיות: 3443

עם צמיחה של כמעט 100% בעשר השנים האחרונות ומכירה כלל עולמית של מאה מיליארד דולר בשנה, למכירה הישירה פוטנציאל בלתי מוגבל !      


העסקים משגשגים לפי מאמר במגזין ‘פורצ‘ן‘, זהו ‘‘חלום של כל משקיע... הסוד השמור ביותר של עולם העסקים... תעשייה עם צמיחה שנתית קבועה, זרימת מזומנים בריאה, החזרה גבוהה של הון התחלתי, ואפשרויות ארוכות טווח להתרחבות גלובלית.‘‘
נשיא ארה‘‘ב לשעבר, ביל קלינטון, הריע להזדמנויות שמספקת השיטה: ‘‘התעשייה הזו מקדמת ערכים בסיסיים בכל רחבי העולם ונותנת לאנשים את ההזדמנות לנצל את חייהם באופן אופטימלי.‘‘
ראש הממשלה הבריטי, טוני בלייר, הכריז שזו ‘‘תרומה עצומה לשגשוג הכללי של הכלכלה‘‘, והיזם המיליארדר וורן באפט הכריז עליה כעל ‘‘ההשקעה הטובה ביותר שעשיתי אי פעם.‘‘
אבל אלה לא חדשות עבור 53 מיליון האנשים ברחבי העולם שמהווים כבר חלק מהעסק המוביל של המאה ה- 21. הוא נקרא מכירה ישירה, שיווק רישתי או שיווק רב-שכבתי. איך שלא תקראו לזה, נכון לעכשיו בעולם המכירה הישירה, העסקים משגשגים. המכירה הישירה גדלה ביותר מ- 91 אחוזים בעשר השנים האחרונות וכיום זוכה למחזור שנתי בסך 30 מיליארד דולר בארצות הברית ו- 100 מיליארד דולר ברחבי העולם.
בכל שבוע כ- 175,000 אנשים בארצות הברית, ועוד יותר מ- 300 אלף בכל העולם, קופצים על הפוטנציאל המרגש של התעשייה. יחד עם זאת, למרות הצמיחה המאסיבית, פחות מאחוז אחד מאוכלוסיית העולם כרגע מעורב במכירה ישירה, משמע שהתעשייה מיישמת רק מעט מהאפשרויות הבלתי מוגבלות שלה.
כיצד יתכן שתעשייה כל כך משגשגת כשאנחנו בעצם נמצאים באמצע מיתון כלכלי? ובכן, זה עניין של פרספקטיבה.
אסכולת הכוס-היא-חצי-מלאה מאמינה שאנו נמצאים בתקופה של שינוי כלכלי דרמטי. יזמים מביני-עניין שמזהים את התמורות הללו ומחליטים לקחת חלק בתעשיות החדשות האלו יהיו אלה שירוויחו בגדול. כפי שהצהיר לאחרונה מגזין ‘פורצ‘ן‘, ‘‘תשכחו ממשכורת; אין יותר טופס 101. זה העידן של היזמים והעוסקים הפרטיים.‘‘
אחת מהתעשיות שצומחת בקצב מהיר כל כך היא המכירה הישירה. הכלכלן והסופר המכובד פול זֵיין פילצר חוזה כי 10 מיליון אנשים יהפכו למיליונרים בארצות הברית בין השנים 2006 ל- 2016, מספר כפול מזה של 10 השנים האחרונות. יתרה מכך, פילצר הצהיר מפורשות שרבים מהמיליונרים החדשים האלה יגיעו מתחום המכירה הישירה.
כמה מומחים לעסקים, וגם חברות גדולות ומכובדות, לקחו זאת לתשומת ליבן.
סר ריצ‘רד ברנסון, מייסד חברת התקליטים ‘וירג‘ין‘ (virgin) וחברת התעופה ‘וירג‘ין אטלנטיק איירווייז‘ (virgin atlantic airways), ואחד מהאנשים העשירים בעולם, הוא גם הבעלים של חברת הקוסמטיקה ‘וירג‘ין‘ (virgin cosmetics company), אחת מחברות הקוסמטיקה המובילות בבריטניה, וכפי שוודאי ניחשתם – גם חברת מכירה ישירה. חברות כמו ליליאן ורנון (lillian vernon), טיים וורנר (time warner) וסיטיגרופ (citigroup), ועוד רבות אחרות, הקימו כבר חברות מכירה ישירה.
בנוסף, רוברט קיוסאקי, מחבר רבי המכר בסדרת ‘‘אבא עשיר, אבא עני‘‘, המומחה לתכנון כלכלי דיוויד באך, שהופעותיו בתכנית האירוח של אופרה ווינפרי שינו את מצבם הכלכלי של מיליוני אנשים, ומחבר הספר האגדי ‘‘שבעה הרגלים של אנשים מאוד יעילים‘‘, סטפן קובי, כולם כאחד מציינים את הפוטנציאל העצום של המכירה הישירה.
אם בעלי העסקים, החברות והסופרים המכובדים האלה בחנו מקרוב את שיטת המכירה הישירה, למה לא אתם? עבור רבים, מכירה ישירה נותרת חידה, ולמרות ההתעוררות שלה, היא עדיין אפופה סטריאוטיפים שגויים. ‘‘זו מזימת פירמידה‘‘; ‘‘רק מעטים באמת מרוויחים מזה כסף‘‘; ‘‘אתה נתקע עם ערימה של מוצרים שאתה לא יכול להיפטר מהם‘‘. תפישות מיושנות אלה וחוסר הבנה כללי של אופן פעולתו של העסק לרוב נובעים מהפרופיל הנמוך של התעשייה. האמת היא שהמכירה הישירה הוא עסק בן עשרות שנים, שלמעשה מאוד קל לשלוט בו.
מוכר שפיו וליבו שווים
מכירה ישירה מבוססת על הרעיון הפשוט שבו משתמשים מפרסמים ומפיקים בהוליווד כבר עשרות שנים: אין דבר שמוכר מוצר או שירות כלשהו טוב יותר מהמלצה של מישהו מוכר. כמה פעמים ראיתם סרט, אהבתם אותו, ואז אמרתם לחבר ללכת לראות אותו? עכשיו דמיינו לעצמכם שהאולפן שהפיק את הסרט שולח לכם המחאה על ההמלצה שלכם. נשמע טוב, לא? ובכן, זה בעצם הרעיון מאחורי שיטת המכירה הישירה.
במקום להעסיק צוות מכירות נפרד, חברות מכירה ישירה מתגמלות כספית את האנשים שמשתמשים במוצר או בשירות שלהם, אוהבים אותו וממליצים עליו בהתלהבות.
מפיצי המכירה הישירה כיום – שנקראים גם נציגים, שותפים או בעלי עסקים עצמאיים – מספרים ללקוחות, בדרך כלל אנשים שהם מכירים, על מוצרים ושירותים שיכולים לשפר את איכות החיים שלהם במסגרת שיחות יומיומיות רגילות. ‘‘איך ירדת במשקל?‘‘ ‘‘באיזה שפתון את משתמשת?‘‘ שיחות אלה בין אנשים מתרחשות בבית, בעבודה, בבית קפה. אין צורך להיות איש מכירות מנוסה כדי להרוויח כסף אם מה שמוכרים הוא מוצר שאתם משתמשים בו ומאמינים בו.
בעידן זה של כוחניות מצד אמצעי הפצת המידע, אנו לעיתים קרובות מתנתקים ממטרי המידע שמתקבלים מהתקשורת ושוטפים אותנו מדי יום ביומו. אבל אנחנו עדיין סומכים על החברים והמשפחה שלנו, על המילה שלהם והמלצותיהם, ותמיד זה יהיה כך, וזהו כוחה של המכירה הישירה. סת‘ גודין, מחבר רב המכר permission marketing (‘‘שיווק מורשה‘‘), אומר שבכל הנוגע למכירות, ‘‘מה שעוזר זה מתן מידע אישי ורלוונטי לאנשים שמעניין אותם משהו יוצא דופן. מוכרים ישירים נמצאים בעמדה הטובה ביותר לעשות זאת.‘‘
‘‘התעשייה הזו מקדמת ערכים בסיסיים בכל רחבי העולם ונותנת לאנשים את ההזדמנות לנצל את חייהם עד המקסימום.‘‘ – ביל קלינטון

אין כמו בבית
לפי דוח המנהל לעסקים קטנים בארצות הברית שהוגש לנשיא בוש בשנת 2004, עסקים קטנים מהווים היום כמעט מחצית מההתפוקה הכללית, ומעסיקים בערך מחצית מכוח העבודה במגזר הפרטי. למעלה מאחד מכל שמונה בתים בארצות הברית היום מעורב בעסק המנוהל מהבית.
אנשים אוהבים את יתרונותיה של העבודה העצמאית ונהנים מהחופש לעצב את ההצלחה שלהם. בלי נסיעות ארוכות לעבודה; בלי בוסים ששולטים במשכורת; בלי הפוליטיקה של חיי המשרד. והכי חשוב, לא צריך להקריב את הזמן עם המשפחה על מנת לפרנס אותה. בנוסף, הודות לרשת האינטרנט, מוכרים ישירים יכולים להרחיב את העסקים שלהם לשיקאגו, סן פרנסיסקו, הונג-קונג או לונדון, ועדיין להגיע למשחק הכדורגל של הילד.
הכניסה הפשוטה לתחום הופכת את המכירה הישירה לדרך מעשית וישירה להכנסה צדדית מבלי להתפטר מהעבודה עבור מיליוני אנשים. חברות המכירה הישירה הסטנדרטיות מספקות את כל הכלים, המערכות וההכשרה שצריך על מנת להתחיל להרוויח מיד עבור דמי כניסה סמליים.
זה היה החלק במכירה הישירה שזכה לתשומת ליבו של דייויד באך, מומחה לתכנון פיננסי ומחבר רב המכר של ה‘ניו יורק טיימס‘, ‘המיליונר האוטומטי‘. ‘‘היופי של המכירה הישירה הוא שהכול נעשה עבורך. אתה לא צריך ליצור תכנית עסקית. אתה לא צריך לייצר מוצר. הדבר היחיד שאתה צריך לעשות זה למצוא חברה בעלת שם, אחת שאתה יכול לסמוך עליה, ושמציעה מוצר או שירות שאתה מאמין בו ויכול להביע התלהבות לגביו.‘‘
80 אחוז מהמוכרים הישירים עושים זאת כהשלמת הכנסה במשרה חלקית, אבל ישנם מאות אלפי סיפורי הצלחה של אנשים שהתעשרו כך. מומחה כלכלי אחד שהופתע מכמות הכסף שאפשר לעשות במכירה ישירה הוא רוברט קיוסאקי, מחנך פינאנסי ומחבר רב המכר של ה‘ניו יורק טיימס‘, ‘אבא עשיר אבא עני‘. ‘‘מכירה ישירה נותנת לאנשים את ההזדמנות, עם סיכון מאוד נמוך ומחויבות כלכלית מאוד נמוכה, לבנות לעצמם נכס מייצר-הכנסה ולצבור הון גדול.‘‘
כוחה של הכנסה עתידית מתמשכת
למוכר במסעדת המזון המהיר שמרוויח שכר מינימום ולעורך הדין הגובה סכומי עתק לשעה יש משהו במשותף – שניהם סוחרים בזמן תמורת כסף, וביום שבו הם מפסיקים לעבוד הם מפסיקים לקבל כסף. הם לכודים במסגרת החובה להמשיך לעבוד. ועל מנת להרוויח יותר כסף, הם צריכים לעבוד יותר שעות. זהו מעגל בלי סוף שיכול, אם לא יזהרו (או ימנעו זאת), להמשיך הלאה אל שנות הפנסיה שלהם.
אם העבודה בשכר לא קונה לכם חופש כלכלי, מה כן? יש באמת רק תשובה אחת – הכנסה עתידית מתמשכת.
הכנסה עתידית מתמשכת היא כסף שממשיך להיכנס הרבה אחרי שסיימת את העבודה אשר מניבה אותו. זה כולל הכנסה חודשית מבית מושכר, רווחים מהשקעה במניות, או אפילו תמלוגים מנפט, גז, ספר או שיר. לא משנה מה המקור, הכנסה עתידית מתמשכת הוא שם המשחק, והגאונות שמאחורי שיטת המכירה הישירה היא שהיא מייצרת הכנסה כזו כאופציה ריאלית לכל אחד, בלי קשר לגיל, רקע תעסוקתי, השכלה, או כישורים. לא כולם הולכים להיות בעלים של נכס נדל‘‘ן מפואר או לכתוב רב מכר. אבל כל אחד יכול לנהל בעצמו עסק של מכירה ישירה.

במקום להעסיק צוות מכירות נפרד, חברות מכירה ישירה מתגמלות כספית את האנשים שמשתמשים במוצר או בשירות שלהם, אוהבים אותו וממליצים עליו בהתלהבות.

כל אחד יכול לעשות זאת!
כפתרון המושלם לשיוויון הזדמנויות, המכירה הישירה מייצגת את הצורה הטהורה ביותר של שוויון בעולם היזמות החופשית. למעשה, זהו אחד מהמאפיינים המדהימים ביותר של התעשייה: היא משלבת גברים ונשים מכל השלבים בחיים, כל הגילאים, ומכל הקבוצות האתניות והסוציואקונומיות.
המרוויחים העיקריים משיטת המכירה הישירה הם קבוצה מגוונת של סיפורי הצלחה אישיים. לפי ארגון המכירה הישירה, 24 אחוזים מהמוכרים הישירים הם בעלי תעודת בגרות או פחות מכך; 35 אחוזים הם בעלי תואר ראשון, ואחד מכל 12 הוא בעל תואר שני.
ההצלחה במכירה ישירה לא דורשת רקע מיוחד או אישיות שיווקית, ואלה שמצטיינים במכירה ישירה הם לא תמיד בעלי כישורי המכירות המעולים ביותר.
מה שרלוונטי זה היכולת להציע לאנשים משהו שהם לא יכולים לקבל בשום מקום אחר. מוכרים טובים באמת מציעים משהו בעל ערך אמיתי – את התחושה שמקבל הלקוח לאחר ביצוע המכירה.
עושים שינוי
רצון בשינוי הוא גורם המשיכה האמיתית לשיטת המכירה הישירה:
אנשים מחפשים בנרות דרך מובטחת להצליח כלכלית במסגרת סגנון חיים שתורם לטובת הכלל.
המוכרים הישירים המצליחים ביותר יודעים שבעסק שלהם הדרך היחידה להצליח היא דרך הסיוע לאחרים. עבור מוכרים ישירים מצליחים רבים, תחושת הסיפוק המתקבלת מהסיוע לאחרים בהשגת מטרותיהם היא אחת מהסיבות החשובות ביותר לכך שהם חלק מהתעשייה הזו.
‘‘מכירה ישירה עוזרת לחזק את ההערכה העצמית והפוטנציאל של אנשים, ויכולה לפתוח להם אפשרויות פרנסה שיחוללו שינוי בחיים שלהם. זוהי הזדמנות ליזמות שבמסגרתה אנשים יכולים לנצל את הכישרון שלהם ואת התשוקה שלהם לטובת מטרה נעלה יותר,‘‘ אומר הסופר ומחבר רבי-המכר סטפן קובי.
נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון גיבה את התחושות האלה כשנפגש עם קבוצה של מוכרים ישירים. ‘‘אתם מחזקים את המדינה שלנו ואת הכלכלה שלנו, לא רק בכך שאתם פועלים למען הצלחתכם האישית, אלא גם בכך שאתם מציעים הזדמנויות לאחרים. אתם גם חלק מתנועה גלובלית שמקדמת יזמות חופשית ומעודדת יוזמות אישיות. באופן ממשי למדי, מכירה ישירה מקדמת ערכים חשובים מאוד בכל רחבי העולם.‘‘
המעמד של המכירה הישירה כסוד השמור ביותר של עולם העסקים עומד להשתנות. אבל זה מה שקורה כשהעסקים משגשגים.

למה העסקים משגשגים בתעשיית המכירה הישירה?
הנה 8 סיבות:
סיבה מספר 1: זהו עסק המבוסס על מערכות יחסים, ואנשים סומכים יותר על המלצות אישיות. אם אי פעם המלצתם למישהו אחר על מוצר – השתתפתם בסוג של מכירה ישירה. עכשיו, דמיינו שהייתם מקבלים תשלום על ההמלצה הזו.
סיבה מספר 2: יותר ויותר אנשים מוותרים על אי-הנוחות הרגילה של ההתמודדות עם תאגידים, ויוצרים הזדמנויות עסקיות מהבתים שלהם, ומכירה ישירה הוא כלי מצוין לכזה סטארט אפ. בלי משרד מרכזי, בלי עובדים, ומרבית העבודה השחורה יכולה להיעשות באמצעות הטלפון או המחשב.
סיבה מספר 3: ההשקעה ההתחלתית הנמוכה והסיכון הנמוך הכרוכים במכירה הישירה יוצרים תשואה גבוהה ופוטנציאל רווח גדול. רוב החברות סיפקו ומספקות גישה לתכניות שיווק ואסטרטגיות מוכחות למציאת לקוחות ושמירה עליהם לטווח ארוך.
סיבה מספר 4: אין גבולות למכירה הישירה; ללא הגבלות או טריטורית מכירות, למוכר יש גישה ישירה לשווקים ארציים ובינלאומיים.
סיבה מספר 5: שינויים אחרונים בחוקי המס בארצות הברית נתנו לאיש העסקים העובד מהבית את היכולת להנות מאותו סוג של חסכונות פטורים-ממס והטבות כמו עובדי חברות.
סיבה מספר 6: הכנסה מהבית היא המפתח לזמן ולחופש כלכלי. גם אם מפסידים יום עבודה, הכסף ממשיך להיכנס.
סיבה מספר 7: אין השכלה רשמית? אין ניסיון קודם במכירות? אין בעיה! מכירה ישירה פתוחה לכל אדם, בלי קשר לגיל, מצב כלכלי, חינוך או ניסיון.
סיבה מספר 8: אתם לא מצליחים אם אחרים לא מצליחים, מה שמעודד את האינטרס לסייע לאחרים, ושומר על סטנדרטים של אתיקה בניהול העסקים על מנת לא לפגוע באחרים הסומכים על הכוונתכם והנהגתכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילה נקש

http://theglobalwellnessteam.com

 



 


מאמרים נוספים מאת איילה נקש
 
תוספי מזון טבעיים: הדלק המושלם לגוף שלך
גופנו הוא מכונה מורכבת למדי, הדורשת שילוב נכון של דלק כדי להביא אותה לתפקוד יעיל. הדלק של הגוף הוא המזון והנוזלים שאנו צורכים במהלך היום, שתפקידם לשמור עבור הגוף על רמות האנרגיה הגבוהות ביותר. הקשר בין תפריט לא מאוזן להיעדר אנרגיה הוכח פעמים רבות. סוכר גורם לעיקר הנזק: האמריקאי הממוצע צורך לא פחות מ-75 ק"ג של סוכר מחטיפים וממתקים בלבד מדי שנה, ומצבו של הישראלי הממוצע לא טוב בהרבה. למרות שמנה רבה של סוכר מספקת לגוף זריקה של אנרגיה, רמת האנרגיה דועכת במהרה.

10 עובדות קצרות ומועילות על תוספי מזון
1. תוספי מזון מספקים לגוף את כל המרכיבים הטבעיים החיוניים לו שאינם נכללים במזון שאנו אוכלים.
2. תוספי מזון טבעיים לא כוללים חומרים משמרים או חומרי צבע וטעם מלאכותיים כלשהם.
3. תוספי מזון מגיעים כגלולות או כאבקות בטעמים מצויינים שמערבבים במים ושותים, לבחירתכם.
4. תוספי מזון מגבירים את הצריכה של ויטמינים, חומצות אמינו, מינרלים וצמחי מרפא עד לרמה המושלמת שהגוף זקוק לה במשך שעות היום והערב.


משקאות אנרגיה: למניעת עייפות ולשיפור הריכוז בקרב צעירים ומבוגרים
צריכה של משקאות אנרגיה היא דרך מצויינת להיאבק בעייפות במשך היום, לשמור על ריכוז ולהעביר את יום הלימודים או העבודה בקלות, עם קצת כעסים וקצת יותר חיוכים. משקאות אנרגיה משפרים את הזיכרון לטווח הקצר, מעניקים לגוף ויטמינים חיוניים, קלים לנשיאה ואינם כוללים סוכר או קלוריות, ובכך מסייעים להוריד משקל בקלות. משקאות אנרגיה - שמגיעים בטעם לימון או תפוז - כוללים תמצית מצמחים סיניים כגון ג'ינסנג. צמח זה משמש מזה אלפי שנים כתרופה נגד עייפות וחולשה בסין, והוכח מדעית כי ביכולתו אף לשפר את יכולת החשיבה.

10 סיבות לא לעזוב את הבית בלי משקה אנרגיה
19/11/08 | תזונה
1. משקה אנרגיה הוא הדרך הטובה ביותר להעניק לגוף את מנת האנרגיה שלה הוא זקוק על מנת להתגבר על עייפות ולהעביר את היום בקלות. 2. מחקרים שנערכו מוכיחים כי הוספת משקה אנרגיה לתפריט היומי היא דרך לשפר לא רק את הביצועים הפיסיים אלא גם את הביצועים המנטליים שלכם במשך יום הלימודים או יום העבודה.

כיצד לרזות בלי לחוש רעב ?
16/11/08 | דיאטה
זה לא סוד שדיאטות הן לא תענוג גדול: רובן כוללות משטר תזונה קפדני ביותר, המקצץ באופן ניכר בכמות המזון והקלוריות שמותר לנו לצרוך מדי יום. מסיבה זו עלינו לוותר על נשנושים, להביט בקנאה על אלו שממשיכים לזלול ולעיתים קרובות לחוש רעב. רבים חושבים שתחושת הרעב היא חלק בלתי נפרד מהניסיונות להוריד במשקל, בגלל התפריט שגוזרות עלינו הדיאטות השונות.

ארוחה אידיאלית לשמירת משקל לטווח הארוך
16/11/08 | דיאטה
התסכול מוכר לרבים מאיתנו: לאחר דיאטה שבמהלכה הורדנו כמה קילוגרמים עודפים הגענו בשעה טובה למשקל הרצוי. אולם, לאחר שסיימנו את הדיאטה וחזרנו לתפריט הרגיל, גילינו בחרדה כי התחלנו להעלות בחזרה את הקילוגרמים שהושלו, והתסכול רב - בעיקר לאחר הסבל והמאמץ שגרמה הדיאטה.

חשיבותה של תזונת ספורט נכונה
09/11/08 | תזונה
בשנים האחרונות גוברת המודעות לחשיבות נושא תזונת הספורט עבור אלו שמחפשים לשפר את הכושר ולפתח שרירים. כל אחד בוחר את סוג האימון שמתאים לו, אולם על כולם לקחת בחשבון שעל מנת לשפר את התוצאות יש לשלב תזונת ספורט נכונה באימונים - בדרך לתוצאות הטובות ביותר.

מתי לצרוך אבקת חלבון - לפני או אחרי אימון כושר?
אבקת חלבון היא תוסף לתפריט היומי, המשפר את חוסנו של הגוף ואת הבריאות. בשעת פעילות גופנית הגוף מוציא אנרגיה רבה ועל השרירים מופעל מאמץ. חלבון הוא המרכיב הבונה את השריר, ועל כן צריכה של אבקת חלבון במקביל לאימון גופני שומרת על השריר, ובונה מחדש את הסיבים שניזוקו באימון באמצעות חומצות אמינו (אבני הבניין של חלבונים). אבקת חלבון היא גם דרך מוכחת לסייע לתאי הגוף להתגונן מפני נזקי חמצון ורעלים, והיא אחד התוספים הפופולריים בחדרי כושר.

מדוע לצרוך תוספי ויטמינים?
הערך התזונתי של חלק ניכר מהמזון שאנו צורכים הוא נמוך ביותר: חלק ניכר ממנו כולל עודף של קלוריות, שומנים וסוכר, ורובו מגיע לפינו לאחר שעבר תהליך גידול וייצור שנועד להאריך את חיי המדף שלו, אך מפחית באופן משמעותי את רמת הוויטמינים והמינרלים החיוניים שלו. בסוף התהליך, המזון כולל רק מעט מהערך התזונתי המקורי שלו, מפני שרובו עבר עיבוד, שימור, בישול וכן הלאה. חוסרים אלו של מרכיבים חיוניים ברוב המזון שאנו צורכים מחייב אותנו לחזק את הגוף ולשמור על בריאותו באמצאות תוספי ויטמינים.

דגני בוקר: לא בדיוק ארוחת הבוקר האידיאלית
רובנו מתרגלים לאכול דגני בוקר מגיל צעיר, ושמענו אינספור פעמים על הערך התזונתי שלהם לילדים ולמבוגרים כאחד. על גבי אריזות של דגני בוקר מופיע לרוב כיתוב היוצר רושם כי זו ארוחת בוקר בריאה הכוללת דגנים מלאים, סיבים תזונתיים, מינרלים וויטמינים. אולם האם דגני בוקר הם אכן ארוחת בוקר אידיאלית? אם גם אתם רגילים לקורנפלקס מדי יום, כדאי שתדעו את האמת בנוגע לשפע הבריאותי שמבטיחות חברות דגני הבוקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI