דף הבית תיירות ונופש צימרים נופש בים המלח - צימרים
נופש בים המלח - צימרים
eTraffic קידום אתרים 18/07/10 |  צפיות: 3008

בכל חופשה, נופש או צימרים בים המלח הם אופציה שיש לשקול. מדוע? כי זה לא דומה לשום דבר אחר בעולם. זאת בשל מספר מאפיינים ייחודיים – הנקודה הנמוכה בעולם (מבחינת מטר מתחת לפני הים), ריכוז המינרלים ומלחים למים, וכמובן הנוף המדהים בסביבה.

ים המלח עוין לדגים, בעלי חיים, ושאר יצורים קטנים. דגים אשר מגיעים לים המלח מנהר הירדן נוטים למות מהר למדי. ריכוז המלחים והמינרלים הגבוה נגרם עקב אי הזרימה של מים טריים, ועל ידי האידוי, הגורם למלחים להישאר במים. הריכוז של המלח בים המלח הוא 8 פעמים יותר מהמליחות בים התיכון למשל. המליחות משמעה שהמים הרבה יותר צפופים מהמים הרגילים בים, וזה גורם לאנשים לצוף הרבה יותר גבוה מאשר באגם או בים אחר.

ישנם מספר חופים ונקודות גישה עם צימרים בים המלח, שבהן אתה יכול לנוח על החוף, להתכסות בבוץ מים המלח, לעשות מקלחת, להוציא משקאות ואוכל, וכמובן, לטבול במים המלוחים. החופים הם סלעיים ומלוחים, כך שזה רעיון די טוב ללבוש כפכפים או סנדלים בכל עת של השנה. הצעד הראשון הנפוץ ביותר לאחר החלפה לבגד הים שלך הוא למרוח את עצמך בבוץ, על כל הגוף שלך, מלבד סביב הפה והעיניים. לאחר שכיסית את כל הגוף בבוץ, אתה זוכה לעמוד על החוף כמו מפלצת בוץ, כ 10 עד 15 דקות עד שהבוץ מתייבש.

מלבד רחצה בים המלח והתמרחות בבוץ, נופש בים המלח מציע עוד הרבה מאוד אפשרויות. יש הרבה מה לראות באזור, כולל צורות מלח מפוסלות לקו החוף, שרידים של יישובים עתיקים, ומעיינות המטפסים לרגלי מצוקי המדבר. המטיילים באזור יכולים לראות חיות מדבר ייחודיות כגון צבאים, לטאות מדבר (אולי אפילו נמרים?) וכן צמחים מדבריים ופרחים. בנוסף, יש אתגרים למבקרים המעוניינים לרכב על חמורים או גמלים במורד הצוקים, לעשות טיולי ג 'יפים או טיולי אופניים. הנופשים יכולים לבקר גם בנווה מדבר טבעי כגון עין גדי, נחל ערוגות או נחל דוד. כמובן שאין לשכוח את האתרים ההיסטוריים בקרבת מקום כמצדה ומערות קומראן שם מגילות התגלו ים המלח. נופש נעים!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 eTraffic קידום אתרים


 


מאמרים נוספים מאת eTraffic קידום אתרים
 
אתגרי תכנון ועיצוב גינה
עיצוב גינות נותן מקום לביטוי אישי. גינה היא הרחבת הבית ואמצעי להצגת סגנון והעדפות אישיות של בעלי הגינה. טיפוח הגינה, ביצוע שינויים עם הזמן ועבודת הגננות עצמה היא הזדמנות לרגיעה.
עיצוב ותכנון גינה דורש דמיון. דמיון מגיע גם מעצתם של אנשי מקצוע וגם דרך התבוננות בסביבה והתנסות אישית.


כורסאות טלויזיה – כדאי להכיר
21/07/10 | ריהוט
הבית הוא מבצרו של האדם והנוחות בו הופכת יותר ויותר חשובה לנו. מאמר זה יסקור סוגים שונים של כורסאות ומה כדאי לחפש בעת הקניה.

נופש בים המלח - צימרים
18/07/10 | צימרים
כולם יודעים שים המלח הוא אחד מפלאי הטבע שפשוט חייבים לראות ולהרגיש לפחות פעם אחת בחיים. כן, גם אתה צריך לבדוק סוף סוף איך זה למרוח את הגוף בבוץ לכל אורכו, או, לחלופין, לצוף על הגב שלך תוך כדי קריאת ספר או עיתון סוף השבוע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI