דף הבית
אינדקס עסקים
הכותבים הפעילים ביותר
המאמרים הניצפים ביותר
תגיות פופולריות
תנאי שימוש
צור קשר
דף הבית
נומרולוגיה
אחרי מות
פרסום המאמר באתרך
פרסום המאמר באתרך
באפשרותך לפרסם את המאמר הזה באתרך בכפוף
לתנאי השימוש
.בפרסום המאמר עליך להקפיד על הכללים הבאים: יש לפרסם את כותרת המאמר, תוכנו,
וכן פרטים אודות כותב המאמר
. כמו כן יש לכלול
קישור לאתר
מאמרים עסקיים ומקצועיים (http://www.portal-asakim.com)
.
בחזרה למאמר
כותרת המאמר:
תקציר המאמר:
פרק טז פס׳ א - מהי סיבת מיתתו של ר״ע?
מילות מפתח:
קישור ישיר למאמר:
גירסת HTML:
<html> <head> <title>אחרי מות</title> <meta name="description" content="פרק טז פס׳ א - מהי סיבת מיתתו של ר״ע?"> <meta name="keywords" content="יהדות, תורה, רוחניות"> <meta name="expires" CONTENT="never"> <meta name="language" CONTENT="hebrew"> <meta name="distribution" CONTENT="Global"> <meta name="robots" content="index, follow"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> </title> <body dir="rtl"> <h1>אחרי מות</h1><br/> <br/><strong>נכתב על ידי: <a title="אחרי מות" href="http://www.portal-asakim.com/Authors//Author9576.aspx ">Yafator</a></strong><br/> <br/><p><strong id="docs-internal-guid-eb90d4e4-7fff-512b-36a2-95184d5d35c8"><br /></strong></p> <p>אחרי מות</p> <p>פרק טז פס׳ א - מהי סיבת מיתתו של ר״ע?</p> <p>שם - מהיכן למדו חז״ל שנדב ואביהוא גדולים ממשה ואהרן?</p> <p>פס׳ ז - "ולקח את שני השעירים וגו’. פרשה זו צריכה למודעי...ומה גם תגדל הקושיא לדבריהם ז"ל כי עזאזל היא בחינת צד הרע הנה כמעט ח״ו שירמה הדבר לעכו״ם, ומה גם שמצוה ה׳ להשוות שעיר של שם לשעיר זה של דבר אחר הדברים מבהילים".</p> <p>שם - מה טעם הסמיכה על הקורבן?</p> <ul> <li > <p>פס׳ כו - מה זה עזאזל?</p> </li> <li > <p>פרק יז פס׳ י - מה טעם איסור אכילת דם?</p> </li> <li > <p>פס׳ יד - מה טעם למצוות כיסוי הדם?</p> </li> <li > <p>שם - מדוע ציווה ה׳ לכסות דם חיה ועוף ולא דם בהמה?</p> </li> <li > <p>שם - מדוע אצל החיה הנפש היא הדם ואילו אצל הבהמה יש נפש שהיא נמצאת בתוך הדם אך היא לא הדם אלא משהו אחר?</p> </li> <li > <p>פרק יח פס׳ ה - מדוע לא גילה ה׳ בתורתו את שכר המצוות וחשיבותן לפי הסדר?</p> </li> </ul> <p>קדושים</p> <ul> <li > <p>פרק יט פס׳ ב - מצד אחד ה׳ ציוה להתרחק מהעריות ומחשוב בהם ומצד שני ישנו ציווי של פריה ורביה וא״כ כיצד יוכל לקיים שניהם?</p> </li> <li > <p>פס׳ ג - האם צריך לכבד אבא רשע?</p> </li> <li > <p>פס׳ ח - מדוע כהן שאוכל קדשים לאחר זמנם חייב כרת ועונש חמור יותר מאוכל טריפות ונבלות?</p> </li> <li > <p>פס׳ ט - מדוע התחיל בלשון רבים ועבר ללשון יחיד?</p> </li> <li > <p>שם - מדוע נסמכה פרשת פאה לעונש כרת?</p> </li> <li > <p>פס׳ יג - מדוע בני תורה עניים?</p> </li> <li > <p>פס׳ יז - מדוע בציווי לא תשנא אמר אחיך ובהוכח תוכיח אמר עמיתך?</p> </li> </ul> <p>אמור</p> <ul> <li > <p>פרק כב פס׳ יב - מהי תכלית סיבת בריאת האדם?</p> </li> <li > <p>פרק כג פס׳ טו - מדוע ציווה ה׳ להתחיל לספור ממחרת השבת [יו״ט ראשון של פסח] ולא מאותו יום עצמו?</p> </li> </ul> <p>פרק כד פס׳ ב - מה טעם הסמיכות בין מצות שמן והדלקתו לבין ציווי המועדים?</p> <p>פס׳ יא - מדוע בתחילה לא הזכיר את שם אמו ולבסוף הזכיר את שמה (שלומית בת דברי)?</p> <p><a href="http://vitaminim.org/1/index.php?topic=6647.0">כנסו למידע כאן נחש בחלום</a></p> <p>בהר</p> <p>פרק כה פס׳ א - ידועים דברי חז״ל המובאים גם ברש״י שמצוות שמיטה נאמרה כאן ללמד בניין אב שכמו שכל פרטיה דיקדוקיה והלכותיה נאמרו בסיני הוא הדין בכל המצוות, אך נשאלת שא׳ מדוע בחר ה׳ ללמד בניין אב זה דווקא ממצוות שמיטה והרי היה אפשר ללמוד כן מכל מצוה?</p> <p>פס׳ כט - כיצד ייתכן שה׳ ימכור ויחריב את ביתו בית המקדש?</p> <a href="http://vitaminim.org/1/index.php?topic=13582.0">מידע שניתן לקרוא הרב גיא חבורה</a> <br/><br/> <strong><u>פרטים אודות כותב המאמר</u></strong> <br/> <br/><a href="http://www.portal-asakim.com"> מקור המאמר: אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים</a>
גירסת טקסט:
אחרי מות אחרי מות פרק טז פס׳ א - מהי סיבת מיתתו של ר״ע? שם - מהיכן למדו חז״ל שנדב ואביהוא גדולים ממשה ואהרן? פס׳ ז - "ולקח את שני השעירים וגו’. פרשה זו צריכה למודעי...ומה גם תגדל הקושיא לדבריהם ז"ל כי עזאזל היא בחינת צד הרע הנה כמעט ח״ו שירמה הדבר לעכו״ם, ומה גם שמצוה ה׳ להשוות שעיר של שם לשעיר זה של דבר אחר הדברים מבהילים". שם - מה טעם הסמיכה על הקורבן? פס׳ כו - מה זה עזאזל? פרק יז פס׳ י - מה טעם איסור אכילת דם? פס׳ יד - מה טעם למצוות כיסוי הדם? שם - מדוע ציווה ה׳ לכסות דם חיה ועוף ולא דם בהמה? שם - מדוע אצל החיה הנפש היא הדם ואילו אצל הבהמה יש נפש שהיא נמצאת בתוך הדם אך היא לא הדם אלא משהו אחר? פרק יח פס׳ ה - מדוע לא גילה ה׳ בתורתו את שכר המצוות וחשיבותן לפי הסדר? קדושים פרק יט פס׳ ב - מצד אחד ה׳ ציוה להתרחק מהעריות ומחשוב בהם ומצד שני ישנו ציווי של פריה ורביה וא״כ כיצד יוכל לקיים שניהם? פס׳ ג - האם צריך לכבד אבא רשע? פס׳ ח - מדוע כהן שאוכל קדשים לאחר זמנם חייב כרת ועונש חמור יותר מאוכל טריפות ונבלות? פס׳ ט - מדוע התחיל בלשון רבים ועבר ללשון יחיד? שם - מדוע נסמכה פרשת פאה לעונש כרת? פס׳ יג - מדוע בני תורה עניים? פס׳ יז - מדוע בציווי לא תשנא אמר אחיך ובהוכח תוכיח אמר עמיתך? אמור פרק כב פס׳ יב - מהי תכלית סיבת בריאת האדם? פרק כג פס׳ טו - מדוע ציווה ה׳ להתחיל לספור ממחרת השבת [יו״ט ראשון של פסח] ולא מאותו יום עצמו? פרק כד פס׳ ב - מה טעם הסמיכות בין מצות שמן והדלקתו לבין ציווי המועדים? פס׳ יא - מדוע בתחילה לא הזכיר את שם אמו ולבסוף הזכיר את שמה (שלומית בת דברי)? כנסו למידע כאן נחש בחלום בהר פרק כה פס׳ א - ידועים דברי חז״ל המובאים גם ברש״י שמצוות שמיטה נאמרה כאן ללמד בניין אב שכמו שכל פרטיה דיקדוקיה והלכותיה נאמרו בסיני הוא הדין בכל המצוות, אך נשאלת שא׳ מדוע בחר ה׳ ללמד בניין אב זה דווקא ממצוות שמיטה והרי היה אפשר ללמוד כן מכל מצוה? פס׳ כט - כיצד ייתכן שה׳ ימכור ויחריב את ביתו בית המקדש? מידע שניתן לקרוא הרב גיא חבורה נכתב על ידי מקור המאמר:אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים http://www.portal-asakim.com
בחזרה למאמר
לכותבי מאמרים
התחבר
הרשמה למערכת
שחזור סיסמה
מאמרים בקטגוריות
אימון אישי
אינטרנט והחיים ברשת
בידור ופנאי
ביטוח
בית משפחה וזוגיות
בניין ואחזקה
הודעות לעיתונות
חברה, פוליטיקה ומדינה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
מדעי החברה
מדעי הטבע
מדעי הרוח
מחשבים וטכנולוגיה
מיסים
מתכונים ואוכל
נשים
ספורט וכושר גופני
עבודה וקריירה
עיצוב ואדריכלות
עסקים
פיננסים וכספים
קניות וצרכנות
רוחניות
רפואה ובריאות
תחבורה ורכב
תיירות ונופש
© כל הזכויות שמורות לאתר מאמרים עסקיים ומקצועיים
שיווק באינטרנט
על ידי WSI