דף הבית מתכונים ואוכל מתכוני קינוחים עוגיות שוקולד צ'יפס
עוגיות שוקולד צ'יפס
ענבל לוי 13/03/11 |  צפיות: 4136

עוגיות שוקולד צ'יפס

חומרים (ל-22 עוגיות):

1 וחצי כוסות קמח

1/4 כפית מלח

1 כפית אבקת סודה לשתייה

1/2 כפית קינמון

175 גרם חמאה רכה

1 וחצי כפיות תמצית וניל

1 כפית מיץ לימון

2/3 כוס סוכר חום

1/4 כוס סוכר לבן

2 ביצים

1/4 כוס שיבולת שועל

1/2 כוס אגוזי מלך קצוצים גס

1 כוס שוקולד צ'יפס 

ההכנה:

  1. מחממים את התנור ל- 180 מעלות. מערבבים יחד לקערה את הקמח, המלח, אבקת הסודה והקינמון.

  2. מקציפים במערבל את החמאה, מוסיפים את התמצית וניל והמיץ לימון ומקציפים. מוסיפים את הסוכר החום והלבן ומקציפים היטב עד קבלת קציפה אוורירית. מוסיפים את הביצים בזו אחר זו, במהירות נמוכה.

  3. מוסיפים במהירות נמוכה את תערובת הקמח ולאחר מכן מוסיפים את שיבולת השועל. מקציפים מעט, רק עד מתי שמתקבלת תערובת אחידה. מוסיפים את האגוזים והשוקולד צ'יפס.

  4. בידיים רטובות לוקחים חתיכת בצק ומגלגלים לכדור בקוטר 3-4 ס"מ. מניחים בתבנית ומשטחים מעט בעזרת הידיים. באותו אופן עושים עוד כדורים ומניחים אותם בתבנית במרווחים גדולים.

  5. אופים כ-12 דקות עד לקבלת צבע זהוב-שחום, אך לא שחום מידי.

  6. מוציאים את התבנית מהתנור ומניחים לעוגיות להצטנן בתוכה כדקה, עד שהן מתקשות מעט. מעבירים אותן לרשת, לצינון מלא.

בתאבון!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ענבל לוי

לפרטים נוספים ניתן ליצור עימנו קשר בפלאפון- 052-6322348 או לבקר באתרנו : http://www.hamapal.co.il

כמו כן ניתן למלא טופס יצירת קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם



 


מאמרים נוספים מאת ענבל לוי
 
טיפים שיעזרו לכם בסידור דוכן הממתקים
תכנון וארגון החתונה כולל תהליך ארוך ומייגע של חשיבה על פרטים חשובים מכריעים אך גם פרטים קטנים חשובים לא פחות. בגלל זה, התכנון יכול לגזול זמן רב, ומצד שני, יכול להיות מהנה ומאוד מספק. כשמצליחים ביעילות ובעזרת האנשים הנכונים להגיע לאירוע שישלב את כל מה שאתם רציתם בחבילה אחת. החתונה יכולה להיות כלי בידיים של החתן והכלה להביע את עצמם. חלק מהבחירות שעל החתן והלכה לבצע כוללות: בחירת המיקום והאולם לאירוע, בחירת העיצוב והמראה של המקום הנבחר, האוכל והמנות שיוגשו ועוד המון המון המון דברים...

בר ממתקים
אל תשקיעו כל כך הרבה מחשבה במה שתלבשו, בר ממתקים ומפלי שוקולד יהיו פינוק, הפתעה והקינוח המושלם בכל אירוע! האוכל והקינוח והאופן בו אתם והאורחים שלכם תוכלו להתפנק חשובים לא פחות, מהאולם, העיצוב, המוזיקה או העיצוב.

מספר טיפים ורעיונות מקוריים לבר ממתקים
בשנים האחרונות, ובמיוחד בעשור האחרון, דוכני ממתקים ובר מתוקים באירועים הפכו להיות חלק כמעט בלתי נפרד מאירועים שונים ברחבי הארץ. שוקולד, ממתקים הריחות והמראות יעלו חיוך על פני כל האורחים שלכם, וזאת הבטחה!

איך להשתמש ולשמור על מפל שוקולד?
מפלי שוקולד, במיוחד בשילוב עם הממתקים הנכונים הם הפינוק המושלם לכל סוגי האירועים. ריכזנו עבורכם את הנקודות הבסיסיות שתצטרכו לדעת על מפל השוקולד שלכם / לאירוע שלכם.

הממתקים הנכונים לבר הממתקים שלכם
בחירה של סוכריות וממתקים ומגוון רחב של רעיונות מיוחדים לבר ממתקים. הכוונה של בר ממתקים היא להפתיע ולהשאיר טעם של עוד אצל כל האורחים שלכם. סוכריות קשות , או כפי שהם מוכרות בחוץ לארץ: "ממתק קשה" , היו רעיונות פופולריים כבר שנים רבות והיו בשימוש במזנונו, בר ממתקים, ובברים של ממתקים מאז ההמצאה של הסוכריות הראשונות .

10 סוגים של בר מתוקים ודוכנים מפנקים
בר לאירועים הוא כבר מזמן הרבה יותר מבר משקאות. דוכני המזון השונים, הפכו להיות חלק בלתי נפרד באירועים עסקיים או פרטי. חוץ מזה, הרי תמיד מפתיע ומאוד משמח לראות דוכן מתוק! בדרך כלל יש קישור ישיר בין בר מתוקים לחתונה, אבל המגוון הרחב של דוכנים מזון ומתוקים שקיימים היום מאפשרים לשלב בר כמעט בכל אירוע.

דוכן ארטיקים מצופים – הקינוח שימתיק ויצנן אתכם הקיץ
ככל שהטמפרטורות בחוץ הולכות ועולות, והאווירה המחשמלת של הקיץ שולחת אותנו לאירועים משמחים, פגישות, חתונות והשקות, היתרונות שבדוכן ארטיקים והתאמתם לכל אירוע רק הולכים ומתרבים.

הרקע המתוק והמושלם לאירוע שלכם
דמיינו לכם בר ממתקים עשיר המכיל מפלי שוקולד גדולים ומעוצבים אשר מהם זולג שוקולד המפיץ ריחות מענגים ויוצר אווירה קסומה עם נינוחות של טעם מתוק באוויר. אם הייתם באירוע וחוויתם בר ממתקים איכותי, בטוח שגם אתם נדבקתם בחיידק וגם אתם רוצים בר ממתקים גם באירוע שלכם. לנו במפל של ענבל יש את התשוקה והחלום להפוך את האירוע שלכם לאירוע שאף פעם לא יישכחו!!!

שני רעיונות משגעים לחתונה שלכם!
הייתם באירוע עם מפל שוקולד או בר ממתקים, וגם אתם רוצים לשתף את האורחים שלכם בחוויה מתוקה ובלתי נשכחת? בואו ללמוד כל מה שאתם צריכים לדעת על מפלי שוקולד, השכרת מפלי שוקולד כחלק משלים לבר הממתקים שלכם.

שוקולד וממתקים, מתאימים בדיוק לכל אירוע
במפלי שוקולד ניתן לטבול עשרות סוגי ממתקים, מגוון רחב של פירות העונה, עוגות, עוגיות, ופינוקים נוספים…. כל אלו יוצרים חוויה אסטטית ומגרה המותאמת לאופי האירוע ולקהל האורחים. חשוב לציין שבכל אירוע נוכחים בעלי החברה הפועלים בשיתוף פעולה עם מנהל האירוע וגורמים לכם לביטחון עצמי ולהצלחת האירוע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI