דף הבית ביטוח ביטוח רכב מה יותר משתלם סוכן ביטוח או חברת ביטוח ישיר
מה יותר משתלם סוכן ביטוח או חברת ביטוח ישיר
דן דור 01/05/11 |  צפיות: 3240

אתם עומדים להחליף רכב, התפנקתם והזמנתם לעצמכם פולקסווגן שירוקו חדשה מהניילון, צבע ירוק תפוח מיטלי, צמיגים חתך נמוך וג'נטים מאלומניום, מנוע שני ליטר טורבו, בקיצור פינוק אמיתי. האמת מגיע לכם, עבדתם קשה כדי לאסוף כסף לאוטו הזה. עכשיו נשאר לסגור את עניין ביטוח רכב אוטו יקר,ביטוח לא ממש זול. מצד אחד יש לכם סוכן ביטוח איתו אתם עובדים כבר לא מעט שנים. שניכם גדלתם יחד ועוד האבא שלו ביה סוכן הביטוח של אבא שלכם, אתם לא חברים של שישי שבת אבל בהחלט גם לא מכרים רחוקים, הכי טבעי לבם פשוט להמשיך איתו, מאידך אתם גם לא אוהבים לשלם מחיר מופקע, בטח לא עבור ביטוח רכב אז מה עושים?

ביטוח רכב אצל סוכן או ביטוח רכב מחברת ביטוח ישיר עניין המחיר

ענף הביטוח במשך שנים עבד בצורה הבאה, מצד אחד ישנן הרבה חברות ביטוח, מצד שני ישנם המוני סוכני ביטוח שעובדים עם הרבה מאוד חברות ביטוח, כל סוכן עובד עם כמה חברות ביטוח שמצידן מפעילות סופרוייזר שהוא מי שמתפעל את הסוכנים, שני אנשים אלו נהנהים מעמלות על כל חוזה ביטוח חדש שהם עושים.

לפני כחמש עשרה שנים קמה חברת הביטוח, ביטוח ישיר, היא הוקמה ע"י מר מוקי שניידרמן שטען שבעולם המודרני אין מקום לסוכן ביטוח ומספיק מוקד שירות ומכירות טלפוני שיעבוד מול הלקוח. עצם זה שהסוכן לא קיים יאפשר לחברת הביטוח להוריד את המחיר לצרכן הסופי.

מצד אחד מר שניידרמן צדק, בעובדה ביטוח ישיר וגם AIG שמוכרת ביטוח רכב AIG שתיהן חברות ביטוח מצליחות למדי שקיצצו את עמלת הסוכן. מאידך יש עדיין לא מעט חברות ביטוח וגם ממש לא מעט סוכני ביטוח מצליחים מאוד, אז איך זה קרה?

כמו בהרבה מקרים אחרים האמת נמצאת איפשהוא באמצע מצד אחד יש הרבה אנשים שעבורם ביטוח ישיר נותנת פתרון לא רע כל עוד הם רוכשים מוצר בטוחי פשוט שלא דורש יותר מידי שירות, מאידך ישנם לקוחות שמשתמשים הרבה בשרותיה של חברת הביטוח, וכשמדובר על מוקד טלפוני נטו ללא סוכן אישי שמטפל בכם זה פחות נעים ונח

בעניין המחיר, כאשר אתם עובדים מול סוכן ביטוח אתם מצפים שהוא יביא לכם את המחיר הכי טוב, נגלה לכם סוד קטן, יש טווח מחירים לכל ביטוח ואם הוא ירצה יש בהחלט סיכוי שתקבלו מחיר טוב, חברות ביטוח ישיר לא ממש אוהבות לבטח מכוניות מיוחדות, סוכן ביטוח עשוי להשיג לכם עסקה טובה גם עבור מכונית אקזוטית.בקיצור יש לכם משא ומתן לנהל מול חברת הביטוח הישיר וגם מול הסוכן.

אחרי שסיימתם לנהל משא ומתן אתם צריכים לקבל החלטה עם מי לעבוד. אתם צריכים לשאול את עצמכם ממי תקבלו שרות יותר טוב בשעת פקודה. כשאתם עובדים מול חברת ביטוח ישיר, זה אתם מול חברת הביטוח, לעומת זאת כשאתם עובדים עם סוכן ביטוח, הוא אמור לעשות בשבילכם את כל העבודה, לארגן חומר, ללחוץ, לשאול שאלות. אם הוא עושה את זה טוב, שווה לשלם לו יותר מהסיבה הפשוטה שהוא מציע לכם מוצר יותר איכותי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דן דור


 


מאמרים נוספים מאת דן דור
 
איך לצאת מהמינוס
כמו רוב עם ישראל מן הסתם אתם גם סובלים מהמינוס המעיק, כל חודש אתם מקבלים את הטלפון המציק הזה מהפקידה שלכם בבנק שמודיעה לכם שאתם חורגים ממסגרת האשראי שלכם. בימים

מה יותר משתלם סוכן ביטוח או חברת ביטוח ישיר
01/05/11 | ביטוח רכב
אתם עומדים להחליף רכב, התפנקתם והזמנתם לעצמכם פולקסווגן שירוקו חדשה מהניילון, צבע ירוק תפוח מיטלי, צמיגים חתך נמוך וג'נטים מאלומניום, מנוע שני ליטר טורבו, בקיצור פינוק אמיתי. האמת מגיע לכם, עבדתם קשה כדי לאסוף כסף לאוטו הזה. עכשיו נשאר לסגור את עניין ביטוח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI