דף הבית תחבורה ורכב תעופה טרמניל ייעודי לטיסות מנהלים הוקם בשדה התעופה שרמטייבו במוסקבה
טרמניל ייעודי לטיסות מנהלים הוקם בשדה התעופה שרמטייבו במוסקבה
LYNXJET 11/03/12 |  צפיות: 14147

טרמינל ייעודי לטיסות מנהלים- טרמינל A, נפתח בחודש שעבר בשדה"ת שרמנטייבו במוסקבה (SVO).  הטרמינל, שמתופעל ע"י קבוצת AVIA,  הוא התוספת האחרונה לסדרה של טרמינלים חדשים שהוקמו בשדה והוא הראשון שמיועד באופן בלעדי לטיסות עסקיות. שאר הטרמינלים משמשים לטיסות מסחריות רגילות. פתיחת המתקן היחודי מסמל את סיומו של תהליך השיפוץ בשדה התעופה שרמנטייבו, שהחל בסוף שנות ה 90, וזאת כדי להתאים את השדה לסטנדרטים האירופים המודרניים.

צור בנר, מנכ"ל חברת LynxJet-Private Flights : " עד כה, טרמינל ה VIPהפופולרי ביותר בו נחתו מרבית הטיסות הפרטיות, כולל אלה שהוציאה LynxJet,  היה Vnukuvo 3 בשדה התעופה וונוקובו שליד מוסקבה. בהתאם,  מיסי הנמל שנגבו עבור השימוש בטרמינל היה גבוהים מאד, ואני מקווה כי פתיחת טרמינל VIP נוסף, יגביר את התחרות ויאפשר הורדת עלויות והעלאת רמת השירות בתחום זה".

גודלו של טרמינל Aמגיע לכ 2,700 מטר מרובע, ויכול לשרת עד 75,000 נוסעים בשנה, אך התנועה דרך הטרמינל צפויה להיות נמוכה מכך.  בתוך הטרמינל ישנם אולמות המראה ונחיתה, שני טרקליני VIP, זוג חדרי VIPנוספים המיועדים לפגישות עסקים, חנות דיוטי-פרי, אולם כנסים ובאר הצופה לנוף המרהיב של מסלול ההמראה. אינטרנט אלחוטי קיים ברחבי הטרמינל. בנוסף, מגרש חניה גדול הוקם בסמיכות לכניסה לטרמינל לטובת הנוסעים, ומנחת מסוקים צפוי להיות מוקם גם כן.

קומפלקס ההאנגר הסמוך מציע מקומות חניה מקורים ושירות תחזוקה עבור מטוסי המנהלים של הנוסעים, אך חברת AVIAמצפה לשותפות עם חברות תחזוקה וציוד מערביות  על מנת לבנות מרכז שירות ותחזוקה מורחב עבור מטוסים מערביים. השירותים המוצעים בטרמינל Aכוללים תכנון טיסה, השגת אישורים מרשויות התעופה של רוסיה ושל מדינות אחרות, שרותי קרקע למטוסים (Aircraft Handling) ולנוסעיהם ומוסכים לטיפול במטוסים. קיים שירות פיקוח ובקרה של 24 שעות , שירות שילוח מטוסים (Dispatch) וחברות נלוות המארגנות סידורי לינה ותחבורה למלונות השונים באזור. שדה התעופה מציע שירותים מגוונים למטוס, כגון de-icing.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 LYNXJET

ייחודה של חברת LynxJet הוא בשאיפה המתמדת ובמחויבות לשירות מצויין,למקצועיות ולבטיחות. אנו מציעים ללקוחותינו ערך מוסף על ידי חשיבה מחוץלקופסה ומציאת הפתרונות המשתלמים ביותר לכל לקוח, ביניהם גם מגוון פתרונות ייחודיים אשר בדרך כלל אינם מוצעים למשתמשי התעופה הפרטית והעסקית.



 


מאמרים נוספים מאת LYNXJET
 
מדוע לטוס בטיסה פרטית?
03/06/12 | תעופה
החלטתי לפתוח את הבלוג עם השאלה הנפוצה ביותר בתחום, שאלה שאני נשאל עשרות פעמים בפניות שמתקבלות לחברה אותה אני מנהל

שף בשמים-שירות חדש
27/03/12 | תעופה
חברת קייטרינג לונדונית, המתמחה בשירות למטוסים פרטיים, הכריזה לאחרונה על פרוייקט חדש בשם "שף בשמיים" ('Chef in the sky'). השירות החדש כולל שף אישי שיתלווה לטיסה הפרטית שיכין ויבשל ארוחות לנוסעים- תוך כדי הטיסה.

טרמניל ייעודי לטיסות מנהלים הוקם בשדה התעופה שרמטייבו במוסקבה
11/03/12 | תעופה
טרמינל ייעודי לטיסות מנהלים- טרמינל A, נפתח בחודש שעבר בשדה"ת שרמנטייבו במוסקבה (SVO)

היתרונות הגדולים בבחירה בטיסה פרטית
חסכו זמן יקר – האפשרות לחסוך בזמן הופכת במידה רבה ליתרון המשמעותי ביותר של הטיסה הפרטית. בבואכם לעלות על טיסה רגילה יהיה עליכם להיות כפופים ללוח הזמנים של חברת התעופה ולהסתכן בדחייה של טיסתכם, לעמוד בתורים אינסופיים ואף לעבור בדיקות בטחוניות שעלולות להפוך לטורדניות למדי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI