דף הבית בידור ופנאי עיצוב ריהוט משרדי - עבר, הווה - עתיד!
ריהוט משרדי - עבר, הווה - עתיד!
noam 19/03/12 |  צפיות: 3736

ריהוט משרדי, לפחות לפי ציורים וצילומים מהמאות הקודמות, היה תמיד עשוי עץ מלא וכבד, מעוטר בפיתוחים, במדפונים ובדלתות מסתוריות. בנוסף, שולחן משרדי היה מצוייד גם במפתחות מסולסלות  ומקום לנורות קטנות. לפעמים ריהוט משרדי כזה הוחלף במכתבייה שממנה נשלף משטחון כתיבה קטן וכולם היו גאים ומרוצים. השאלה היא עד כמה ריהוט משרדי שכזה אכן היה נוח ומתאים לעבודה משרדית. התשובה היא שכנראה ממש לא!

כיום מקפידים מאוד שכל ריהוט משרדי יהיה קודם כל נוח ובריא למשתמש. ריהוט משרדי חייב להיות מתוכנן ככה שמי שעובד בסמוך אליו שעות ארוכות יישאר עירני, חזק וללא תחושת כאבים בגב ובגפיים. על המבנה הנכון של שולחן משרדי שוקדים מעצבים ומתכננים רציניים, אבל על החומר ממנו עשוי שולחן משרדי יכולים המעצבים והמזמינים לחגוג.

עץ, פלסטיק ומתכות – כולן מתאימות לבניית ריהוט משרדי

ואכן, בשוק היום מוצעים המון חומרים שיכולים להתאים לכל עיצוב של ריהוט משרדי. הרעיון הוא להתאים את הסגנון למראה המועדף על הלקוח. אם המשרד אמור לשדר רוח צעירה ושנונה, אפשר לייצר ריהוט משרדי מחומרים פחות כבדים כמו מתכות קלות או פלסטיק צבעוני. ריהוט משרדי יכול להיות עשוי ברובו משזכוכית, בעיקר משטחים עליונים. שלא לדבר על טרנדים כמו האופנה הירוקה, שבמסגרתה יעוצב ריהוט משרדי אפילו מקרטונים ועיסות נייר.

מה שחשוב, כזכור, הוא ההקפדה על מבנה מדוייק של ריהוט משרדי שיאפשר עבודה נוחה. ונוחות נמדדת לא רק בחיבור בין העובד לרהיט אלא גם באופן שבו הפריט משתלב בחדר כולו ומסייע לאירגון הפרקטי שמנצל נכון את החלל. בצורה כזו משפיע כל ריהוט משרדי על האווירה של הצוות כולו.

ואם התחלנו בשינויים שעברו על ריהוט משרדי במאות האחרונות, אפשר בהחלט לציין כי מפעם לפעם חוזר ריהוט משרדי בסגנון עתיק או רטרו לקידמת הבמה העיצובית. סטייליסטים רבים ישמחו לשלב בחדר המנהל שידה עתיקה או שולחן בעל מראה כפרי. אלא שלמראה הנושן יצרפו חומרים איכותיים ותכנון ידידותי לסביבת העובדים. ריהוט משרדי בעל אופי ותיק ישווה לאולם או לחדר אופי רציני יותר ומצליח. 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI