דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות מחמד וטרינר 24 שעות
וטרינר 24 שעות
דר' תומר ויינגרם 27/03/12 |  צפיות: 3956

ביימנו, עם ההתקדמות של הרפואה הוטרינרית, עולה הדרישה של בעלי חיות המחמד לזמינות של וטרינר 24 שעות ביממה, מסביב לשעון. בדומה לרפואה של בני אדם וזמינות בתי החולים ההומניים גם בעלי הכלבים והחתולים מצפים כי במקרי חירום ימצא פיתרון מיידי בדמות בית חולים וטרינרי מצויד המסוגל לטפל בבעלי החיים היקרים להם.

בשגרה, הכלבים והחתולים מטופלים ומחוסנים במרפאה וטרינרית מקומית ואת מרבית הטיפולים הם מקבלים ליד הבית. השאלה העולה היא מה יקרה כאשר הכלב לא ירגיש טוב ביום שבת או, אם בעל החיים האהוב יהיה מעורב בתאונת דרכים באמצע הלילה?

מה יעשו בעלי חיות המחמד במקרים אלו, האם יתקשרו אל הוטרינר הקבוע אשר יאלץ לצאת מביתו באישון לילה אל המרפאה הוטרינרית? כמה זמן יאלץ הבעלים להמתין בכדי לקבל טיפול וטרינרי במקרה חירום?

בשל כך קיים שירות של וטרינר 24 שעות ביממה - בכדי לספק שירותי חירום וטרינרים ולאפשר את הטיפול הטוב ביותר בכל שעה עבור חיות המחמד שלכם. במקרי חירום ההמלצה היאלהגיע מיידית אל בית חולים וטרינרי בכדי שלא תאלצו לחכות עד שהוטרינר יגיע אל המרפאה הפרטית.

נקודה נוספת אשר לעיתים כדאי להבהיר היא ההבדל בין "זמינות הטרינר" 24 שעות ביממה (ובמקרה זה הכוונה וטרינר אשר זמין טלפונית) לנוכחות בפועל של וטרינר בבית חולים וטרינרי מצויד ומיועד לטיפול בכל מצב חירום וטרינרי. במקרי חירום, חשוב להגיע לטיפול וטרינרי מוקדם ככל האפשר, לעיתים דקות ספורות יכולות יכולות להוות את ההבדל בין חיים למוות.

מסיבות אלו, כאשר יש צורך בטיפול וטרינרי חירומי באמצע הלילה, בחגים או בסופי שבוע, ההמלצה היא להגיע אל בית חולים וטרינרי לחיות מחמד אשר מאוייש על ידי וטרינר 24 שעות ביממה.

בישראל קיימים בתי חולים וטרינרים ספורים בלבד אשר מאויישים בפועל על ידי וטרינר 24 שעות ביממה. 
באזור תל אביב והמרכז, בית חולים וטרינרי שכזה ממוקם בהרצליה ומאוייש על ידי וטרינרים 24 שעות ביממה, שבתות וחגים. בכל שאלה או במצבי ניתן ליצור קשר עם וטרינר תורן ולקבל יעוץ או פשוט להגיע עם בעל החיים לטיפול. כמו כן, במקרי חירום ניתן להתקשר ולקבלייעוץ לגבי עזרה ראשונה לבעלי חיים.

בכל שעה ניתן גם להסתייע בשירותי הסעה לבעלי חיים אשר מסופקים על ידי בית החולים הוטרינרי 24 שעות ביממה. כך, גם אם אין ברשותכם רכב פרטי, ניתן להגיע אל בית החולים הוטרינרי גם בשבתות וחגים ובשעות הלילה ללא הצורך להסתייע במוניות או אוטובוסים.

אנו מייעצים לכם לשמור ולטפל באופן שגרתי בבעלי החיים שלכם. שירותי רפואה וטרינרית מונעת כגון חיסונים וטיפול נגד טפילים וקרציות יכולים למנוע מחלות קשות. הימנעו משחרור בעלי החיים שלכם ליד כבישים ובכך תמנעו פגיעה בחיות המחמד היקרות לכם. העיקר שלא תאלצו להסתייע בשרותי בית חולים וטרינרי או וטרינר 24 שעות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דר' תומר ויינגרם

דר' תומר ויינגרם
בית החולים הוטרינרי הרצליה
וטרינר חירום 24 שעות ביממה.



 


מאמרים נוספים מאת דר' תומר ויינגרם
 
המתת חסד של חיות מחמד
26/09/12 | חיות מחמד
המתת חסד הינה זכות השמורה לבעלי חיים למניעת סבל וכאב. עם זאת זו אחת ההחלטות הקשות עבור בעלים של כלבים וחתולים. במאמר זה ננסה להסביר על התהליך ומתי הוא הזמן לשקול המתת חסד.

שבב זיהוי בכלב
11/09/12 | חיות מחמד
שבב הזיהוי בכלבים הינו שבב אלקטרוני בגודל של גרגר אורז המוזרק מתחת לעורו של הכלב ומשמש לזיהויו. למידע נוסף לגבי שבב הזיהוי בכלבים היכנסו למאמר המלא.

דלקת שתן בכלבים
03/09/12 | חיות מחמד
דלקת בדרכי השתן בכלבים הינה מחלה אשר נגרמת במרבית המקרים ע"י חיידקים המגיעים משטח פני העור. הטיפול בה הינו באנטיביוטיקה לתקופה ממושכת יחסית. על סימנים של דלקת בדרכי השתן בכלבים והטיפול במחלה במאמר המלא.

וטרינר 24 שעות
27/03/12 | חיות מחמד
וטרינר 24 שעות הינו שירות חשוב לבעלי חיות המחמד. שירות זה מספר פיתרון למקרי חירום וטרינרים או כל שאלה גם בלילות ובחגים. שירות וטרינר 24 שעות מסופק ע"י בית חולים וטרינרי.
רוצים לדעת עוד? כנסו למאמר המלא.


פרוו בכלבים
20/03/12 | חיות מחמד
פרוו הינה מחלה קשה הגורמת להקאות ושלשולים דמיים בגורי כלבים צעירים שאינם מחוסנים באופן מלא. המחלה דורש אישפוז בבית חולים וטרינרי וטיפול אינטנסיבי בכדי להוביל להחלמה.
רוצים לדעת מה סימני המחלה? רוצים לדעת איך מטפלים בה?
כנסו למאמר המלא!


מיהו וטרינר מומחה
20/03/12 | חיות מחמד
לא כל וטרינר המציג עצמו כמומחה הוא אכן כזה. בכדי לקבל מומחיות ברפואה וטרינרית יש ללמוד לפחות שלוש או ארבע שנים לאחר סיום לימודי הוטרינריה ולעבוד מבחן התמחות.
רוצים לדעת מהם מסלולי ההתמחות בוטרינריה? רוצים לדעת מה היתרון בטיפול ע"י וטרינר מומחה? כנסו עכשיו למאמר המלא!

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI