דף הבית בניין ואחזקה גינון מעצבי גינות
מעצבי גינות
עוז הוגמן 11/05/12 |  צפיות: 2392

מתישהו בסביבות גיל 40-50 הרבה אנשים מגיעים לנקודה בחייה בה הדבר היחיד שהם רוצים לעשות זה להישען אחורה, להירגע ולהביט בסיפוק על הישגיהם - בשביל חלק מהאנשים הכוונה היא להנאה מהצלחה בעבודה, בשביל אחרים זהו אושר שנגרם ממשפחה שגדלה ומתרחבת, ועבור אנשים אחרים מדובר בהנאה מבית הפרטי שלהם, בעדיפות אדירה לבית יפה עם גינה.

ואומנם, קשה למצוא דבר יותר יפה ומרגיע מחצר עם גינה רעננה ומטופחת; מקום לישיבה עם כוס קפה ועיתון, להזמין אורחים, מקום לשחק בו עם הכלב, או לגדל עצי פרי ופרחים. אבל במרבית המקרים אין לנו את הזמן להתעסק עם הגינה, ולכן כמעט כולנו מעדיפים להזמין בעל מקצוע לעבודה.

איך עושים את זה בצורה נכונה? טיפים לבחירת עיצוב גינות:

- לא ברור מי לקחת למטרת עבודות גינות גג? תמיד עדיף לקבל המלצה טובה. נסו לברר אצל השכנים מי האדם שמטפל בגינה שלהם. במידה והם מרוצים מהגנן שלהם ימליץ לכם עליו בשמחה.

- העדיפו בעל מקצוע שיכול להגיע בזמן קבוע, כך תוודאו שהגינה זוכה לטיפול סדיר ומתמשך.

- נסו למצוא אנשי מקצוע אשר עוסקים בכל הצדדים של עבודת הגינון ולא בחלק מהם: שתילה, זריעה, התקנת מוצרי נוי, אחזקה והדברה, הקמה של גינה, יעוץ בנוגע לסוגי הצמחיה המתאימים.

- ואפילו שקל יותר לשכור מעצבי גינות, אין תחליף לקורת הרוח שמסב טיפוח הגינה בעצמנו. אם רק תקדישו למרחב הגינה כמה שעות כל כמה ימים - כך גם תצמצמו הוצאות וגם תבלו.

לא מצליחים למצוא גנן? ערכו סקר שוק, קראו ביקורות על הגננים, נהלו משא ומתן עיקש ואת פרטי העבודה תעלו להסכם מסודר. אם אין לכם זמן מיותר פנו אלינו באתר שלנו, גינון נעים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI