דף הבית תיירות ונופש צימרים צימרים בשדה בוקר
צימרים בשדה בוקר
איל יזרעאל 09/06/12 |  צפיות: 3746

צימרים בשדה בוקר
נראה לנו שבן גוריון יכול היה להיות מאושר.
מאז שהפך הנגב מוקד אטרקציות לינה בנגב לזוגות ומשפחות מחזה נפוץ הוא לראות זוג נאהבים שלוב ידיים פוסע לקראת שקיעה אל אחוזת הקבר של דויד ופולה בן גוריון , מטייל בפארק היפיפה שנשתל שם ומסיים בקברים מול נופיו המרהיבים של נחל צין.
או לחילופין משפחות עם ילדים סקרניים שנשארו לישון באחד הצימרים בשדה בוקר מתרוצצים סביב הקברים ושואלים את הוריהם מי קבור כאן ולמה.
צימרים בשדה בוקר הפכו כבר מזמן שם דבר למטיילים הישראליים המבקרים במדבר ומטיילים במעיינות נחל צין המפורסמים, עין עבדת, עין עקב ועין זיק, חוקרים את העיר העתיקה עבדת או מטיילים במכתש רמון המפורסם או במכתש הגדול או הקטן.
בשנים האחרונות גילו גם תיירים מחול את הצימרים בשדה בוקר ובליל של שפות נשמע ברחבי הנגב.
אמרנו כבר שבן גוריון מאושר?
 
צימרים בשדה בוקר – קיבוץ שדה בוקר
בקיבוץ שדה בוקר שינה לאחרונה אחד מבתי הילדים, עפרוני שמו את פניו ומציע לינה למשפחות עם ילדים. במקום הלינה המשותפת המפורסמת של בתי הילדים בקיבוץ ניתן לשחזר את החוויה בלינה המשותפת במתחם האירוח ולהרגיש את תחושת הקיבוץ של פעם. ניתן לשלב כמובן ביקור בצריף המפורסם של בן גוריון מרחק הליכה קצר ממקום הלינה.
 
צימרים בשדה בוקר – מדרשת בן גוריון
במדרשת בן גוריון, כן זהו שמו של היישוב למרות שרוב האנשים ימשיכו לקרוא גם לו שדה בוקר הוקמו בשנים האחרונות צימרים רבים. תנופת בנייה משמעותית של בנה ביתך בשכונות נווה צין ונווה בוקר גרמו לחלק מן האנשים להקצות חלק מביתם לאירוח ומאפשרים למטיילים לישון בביתם. דומים צימרים בשדה בוקר אלו לצימרים המפורסמים באירופה ולחווית הלינה וארוחת הבוקר המסורתית – האורח מתארח ממש בבית המשפחה ונהנה מארוחת בוקר ישראלית עשירה.
 
צימרים בשדה בוקר – צימרים בחוות הבודדים
שדה בוקר נעשה איזור אטרקטיבי גם למטיילי אופניים. מסלולי אופניים רבים הוכשרו וסומנו ומהווים גן עדן לרוכבי אופני השטח. מסלולים רגליים הוכשרו וסומנו ברמה מאוד גבוהה יחד עם מפות מפורטות המאפשרות לטייל בביטחון וכן אפשרויות רבות לטיולי סוסים וג'יפים. חוות הבודדים שהוקמו באזור נכנסו אף הם לתחום הלינה הכפרית והם מאפשרים לינה עם חוויה של חיים בחווה חקלאית, הכרות עם כרמי הענבים ליין, מטעי הזיתים ועדר העיזים. צימרים בשדה בוקר בחוות הבודדים מאפשרת לכן קרבה לאטרקציות של האזור יחד עם חוויה שונה לחלוטין והכרות בלתי אמצעית עם המשפחות והאנשים המפעילים את החוות. צימרים בדרום בחוות הבודדים הפכו להיות אחת האטרקציות המרכזיות של לינה בנגב.
 
צימרים בשדה בוקר- צימרים במצפה רמון
מצפה רמון בירת תיירות המדבר כפי שנהוג לקרוא לה נמצאת במרחק נסיעה קצר משדה בוקר. מכתש רמון שסמוך לו בנויה העיירה הפך כבר מזמן לאטרקציה בינלאומית לחובבי הטבע והגיאולוגיה. במצפה רמון הוקמו בשנים האחרונות צימרים רבים המאפשרים לחוות חוויית
צימרים בנגב לחוות את העיירה המדברית ואת המכתש. מחזה נפוץ הוא לראות מטיילים בשעת שקיעה הולכים על הטיילת היפה שהוקמה בגבול העיר ממש על המצוק של המכתש תוך שהם פוגשים את היעלים המדבריות שקפצו ללחך קצת עשב.
 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איל יזרעאל

איל  יזרעאל חוות כרמי עבדת בנגב - צימריםיקב, טעימות יין, סיורים מאורגנים, קבוצות, חופשה במתנה



 


מאמרים נוספים מאת איל יזרעאל
 
צימר חברתי בחוות כרמי עבדת
28/05/17 | צימרים
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם.
אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.


חופשה במתנה בחוות כרמי עבדת
14/01/16 | צימרים
חופשה במתנה היא מתנה מקורית לאנשים שאתם אוהבים, זו אינה רק מתנה זו הרפתקה, ניקוי ראש מילוי מצברים והכרות עם מקום נדיר שמעטים כמוהו בארץ, צימרים מיחודים, כרם ענבים ליין ויקב בוטיק משפחתי המייצר יינות משובחים.

לינה בדרום
29/12/12 | צימרים
מגוון אפשרויות לינה בדרום הולך גדל ומשבח עם השנים, לינה בחוות בודדים , צימרים בחוות, אכסניות נוער מלונות וחניוני לילה הם רק חלק מן האפשריות.

צימרים בשדה בוקר
09/06/12 | צימרים
צימרים בשדה בוקר הפכו כבר מזמן שם דבר למטיילים הישראליים המבקרים במדבר ומטיילים במעיינות נחל צין המפורסמים, עין עבדת, עין עקב ועין זיק, חוקרים את העיר העתיקה עבדת או מטיילים במכתש רמון המפורסם או במכתש הגדול או הקטן. בשנים האחרונות גילו גם תיירים מחול את הצימרים בשדה בוקר ובליל של שפות נשמע ברחבי הנגב. אמרנו כבר שבן גוריון מאושר?

סיום קורס קצינים
02/06/12 | צימרים
טקס סיום קורס קצינים בבה"ד 1 המתקיים מספר פעמים בשנה ואליו מגיעים אלפי אנשים יכול לשמש מנוף מצוין לחשיפה והכרות עם נגב חדש ומרתק ששינה פניו לחלוטין בשנים האחרונות ומציע צימרים ולינה, יקבים ומחלבות ועוד מגוון גדול של אטרקציות

חוות בודדים בנגב במהלך ההסטוריה
05/04/12 | צימרים
חוות חקלאיות קיימות כהר אלפי שנים ובעצם החקלאות הקדומה כולה התבססה על חקלאות חוות. מאז קום המדינה ובעיקר בשנים האחרונות בפרויקט דרך היין בנגב הופך נושא חוות הבודדים לסיפור מרתק כאשר החוות משלבות בעיסוקים החקלאיים המסורתיים גם עיסוק בתיירות כמו גם הכנת יין ביקבי בוטיק קטנים וגבינות משובחות במחלבות משפחתיות.

חוות בודדים בדרום הארץ
05/04/12 | צימרים
חוות בודדים משנות בשנים האחרונות את פני הנגב, לא עוד חוות בקר ענקיות אלא חוות חקלאיות תיירותיות המגדלות ענבים ומייצרות יין חלב וגבינות, מארחות בצימרים לא שגרתיים ומאפשרות לחוות את הדרכים הצדדיות והמרתקות של הנגב.

לינה בנגב - מגוון אפשרויות
05/04/12 | צימרים
אפשרויות הלינה בנגב הולכות וגדלות וכך גם עולה הגיוון וגדל באופן משמעותי מספר המטיילים שבוחרים בנגב כמקום הטיול או החופשה המועדפים עליהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI