דף הבית ספורט וכושר גופני ספורט וכושר גופני - אחר בגדי ספורט ומכנסי ספורט מנדפות
בגדי ספורט ומכנסי ספורט מנדפות
noam 03/07/12 |  צפיות: 3150

חשיבותם של הבגדים שאנו לובשים בשעת פעילות גופנית מאומצת:

לעיתים רבות הרצון לעשות כושר מלווה בקשיים שונים. כך, מתאמנים מרגישים כי אין להם כוח להתחיל את האימון הבא, המאמץ הופך להיות מכביד ועוד. לעומת זאת, מתאמנים רבים חשים שדווקא קשיים אחרים מתלווים לאימון הספורט, קשיים אלה הם כאבים בכפות הרגלים, שפשפות בין ירך אחת לשנייה והזעה רבה. לאלה מכם שהתנסו בפעילות גופנית, וודאי מוכרות התחושות האלה. כמו כן, מן הסתם קל להבין מדוע תחושות כאלה עשויות להאט את קצב הפעילות הגופנית וכן את המוטיבציה לעסוק באחת כזו. ישנם אנשים, העוסקים בספורט וסובלים מתופעות כאלה ואחרות אף יותר מאחרים (למשל הזעה מוגברת או מבנה כף רגל שמקשה על בחירת הנעל המתאימה), לכל האנשים האלה, ישנו קושי אפילו רב יותר בדבקות במשימת הפעילות הגופנית כאשר הקשיים מתחילים לצוץ. אחת הדרכים להתגבר ומלזער צורות כאלה של קשיים שהוזכרו היא בחירת הביגוד המתאים לפעילות הגופנית. כאן נכנסים לתמונה בגדי ספורט וביניהם מכנסי ספורט.

בגדי ספורט, מכנסי ספורט ופעילות גופנית:

בגדי ספורט באופן כללי, וביניהם מכנסי ספורט, יוצרו בצורה כזו שתתאים לפעילות ספורטיבית. בגדי ספורט הם בגדים שהושקעה בהם מחשבה רבה בנוגע להתאמה לפעילות גופנית והם יוצאים לחנויות עם תקוות רבות ומשימה אחת- להקל ולמזער נזקים שונים שמפריעים לפעילות הגופנית כגון- הזעה, שפשפות (רלוונטי ספציפית ל- מכנסי ספורט) וכדומה. בגדי ספורט וביניהם מכנסי ספורט, צריכים להיות הפריט הראשון בו משקיעים מתאמנים חדשים וותיקים. גם במקרים בהם יוצאים לטיול ארוך וממושך במקומות שונים בעולם כדאי לחשוב על קניה של בגדי ספורט וקניה של מכנסי ספורט, אלה עשויים להקל ביותר על המסעות השונים. חשוב מאד לציין שאין מקום לזלזול בבגדים שאנו לובשים בשעה של פעילות גופנית מאמוצת ופעילות ספורטיבית באופן כללי. יכול להיות שדווקא סוג ואיכות הבגדים שנלבש תשפיע על מידת ההנאה שלנו מהפעילות הגופנית ועל מידת היכולת שלנו להמשיך לעסוק בה. בגדי ספורט, מכנסי ספורט וציוד דומה- משמעותיים ביותר.

התאמת בגדי ספורט והתאמת מכנסי ספורט לסוג הפעילות הגופנית:

ענפי הספורט הם רבים. לא דומה ענף ספורט אחד למשנהו במידת המאמץ הגופני, באזורי הגוף הדומיננטיים לפעילות ובאופן דומה- בבגד שמתאים לענף ספורט ספציפי זה. בגדי ספורט ו- מכנסי ספורט מיוצרים בהתאמה לענפי ספורט שונים. לכל ענף ספורט- בגדי ספורט שיתאימו לו יותר ונוסף על כך מכנסי ספורט שיתאימו לו יותר. לצורך מתן דוגמה- נבחן את העיסוק בספורט של טיפוס הרים למול העיסוק בענף הספורט של רכיבת אופניים- לצורך טיפוס הרים נצטרך ציוד הכולל בגדי ספורט כגון מכנסי ספורט חזקים, סופגי זיעה, ארוכים וחסינים. לעומת זאת, לצורך עיסוק ברכיבת אופניים, נצטרך מכנסי ספורט דומים לטייץ- צמודים ומונעים שפשפות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI