דף הבית בית משפחה וזוגיות הורות גן שלנו מה נחמד הוא
גן שלנו מה נחמד הוא
ספיר קוסקי 08/08/12 |  צפיות: 4229

כאשר הילד שלנו מגיע לגיל שלוש החובה שלנו להכניס אותו לגן, ואם כבר גן אז גן מלמד, מעניין, משמח שיהיה טוב לילד שלנו הכי שבעולם. כי אין דבר יותר חשוב מהרגשת הילד שלנו והתפתחותו הקוגניטיבית שלו. לכן, בהיותנו הולכים לרשום את הילד שלנו לגן חשוב שנשים לב למספר דברים: מי הגננת, אילו ערכים הגן דוגל בהם, האם יש מגוון רחב של משחקים שיספיק לכל ילדי הגן, האם הגן קרוב לביתנו שמא יקרה משהו, נוכל לבוא לקחת את הילד שלנו במהרה, האם הגננת מספיק אחראית ועוד שאלות רבות ונוספות יש לבחון כאשר אנחנו נותנים את הילד שלנו למספר שעות לא קטן בידיי אנשים שהוא אינו מכיר קודם לכן.

רבים מהאנשים העובדים לא מייחסים לזה ממש חשיבות כי הם עסוקים והדבר החשוב להם הוא שהילד יהיה במסגרת עד שנחזור מהעבודה ואז נאסוף אותו. רבים מן הילדים מרגישים לא טוב בגן שלהם, הוא לא עונה לדרישות שלהם ולא שומר עליהם כמו שמגיע להם. לכן, גם אם אתם עסוקים פנו שעה שעתיים לבירור העניינים, תשאלו את הילד שלכם כל יום איך היה לו בגן ותאמינו לנו שהוא לא ישקר, ילדים אומרים הכול בפנים לטוב ולרע ובלי לשקול מילים במיוחד בגילאים הקטנים.

דבר מאוד חשוב שיש לשים עליו דגש גם כן זה טיב הצעצועים והמשחקים בגן למנוע חלילה חנק על ידי חפצים קטנים שלא מתאימים לילדים שלנו. ולכן חשוב מאוד לבחור בקפידה ציוד לגני ילדים. ילדים רבים נפגעו מכל מיני חפצים כאלה ואחרים, חדים ודוקרים, קטנים וחונקים, גדולים וכבדים ועוד רבים כאלה. וגם אתם ההורים אם יש יום הולדת תחשבו היטב איזה מתנה אתם מביאים לילדים שחוגגים עם ילדיכם בגן. מתנות לגני ילדים צריכות להיות מתנות המתאימות לילדים בגילאים הללו, חשוב לשים לב לפני כל קנייה של מתנות לגני ילדים את התו תקן שלהם ואת הגיל המותר לשימוש ככה זה יחסוך ממכם את האפשרות שחלילה קניתם משהו שלא יוכלו לתת לילדים בגן והם נורא יתאכזבו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI