דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים מצלמות במעגל סגור לבית
מצלמות במעגל סגור לבית
איילת שחר 18/09/12 |  צפיות: 4512

הדרך אל האושר מגיעה ודאי בעת שאנחנו מתנהלים ברוגע במהלך היום . אנו נחשפים ל תמונה מרגיעה שהמציאות והחיים קלים ויפים, אך יכולים לגלות כי המציאות לעיתים משתקפת אחרת. בשנים האחרונות, כאשר אנו חשופים לחדשות ושומעים על רמת הפשיעה סביבנו ולעיתים שומעים ממכרים שלנו שגם הם נפלו קרבן לפריצה . על כן כדאי מאד להיערך ולהתכונן לכך מראש. זה הוא הרגע שנתנהל באופן שלו וברוגע..

אין ספק שהתקנת מערכת אבטחה תתן לנו שקט נפשי. כך שנתנהל במהלך היום ביתר שלווה ובתחושת ביטחון. מערכת האבטחה הביתית מצליחה לגלות בזמן אמת אם ישנו פורץ בביתנו או בעסק על ידי גלאים. יש באפשרותנו לקבל דיווחים ישירים לנייד. אם מדובר בעסק שלנו יש אופציה לקבל קודים שונים לפי רצוננו אם מדובר במספר רב של עובדים ובלי בעיה נדע מי יצא ומי נכנס לעסק..

אחת הדרכים לחוש בטוח היא להתקין מצלמות אבטחה ip בביתנו, בעסק שלנו ברכב או בקטנוע . כידוע לכולנו עולם האבטחה התפתח מאד לאחרונה. לכן כדאי מאד להגן על עצמנו באמצעות התקנת אינטרקום גם אם אנו גרים בבניין דירות או בבית פרטי ..

המלצתנו החמה היא להתקין אינטרקום עם מצלמה ובאופן זה נוכל לשמוע וגם לראות מי שנכנס ומי שיוצא מהבית או מהמשרד ונקבע למי נפתח את הדלת ולמי לא נפתח. אנחנו מבינים כי בעת שפורץ רואה שעליו להתאמץ, הוא יחפש לו מקום אחר..

אז איך נבחר כמו שצריך? אין ספק שבימינו יש מבחר כה רב של הצעות כאשר הולכים לקנות מערכת מצלמות במעגל סגור לבית ומיגון לבית ולעסק והתחרות עצומה. לפני שנסגור את העסקה, נבצע סקר שוק על מנת להבין מה מציעים לנו ואם ההצעה באמת תענה לקריטריונים, נבחר בה. חשוב עוד יותר שנדע שפעלנו נכון. וזאת כי מדובר בחיים שלנו ולא בקניית מוצר בסופר..

לאחר שרכשנו לנו את המערכת, מומלץ להתייחס לנושא ההתקנה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם לב אליו הוא שגם אתם אך גם המתקין יידע את הקוד של האזעקה ועל כן ללא ספק עלינו חייבים להבין מול מי אנו עומדים . פרמטר חשוב נוסף הוא לוודא שהאזעקה תנוטרל רק על ידי הקוד שנקבל ולא באופן אחר..

זה הזמן להגיע להחלטה הנכונה ולהרגיש מוכנים בבחירתה של מצלמת אבטחה ביתית אשר תגן על חיינו . כי לפני שמבצעים עסקה בודקים ורק אז מחליטים . בואו ונעשה צעד בטוח ! הצלחה רבה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI