דף הבית בית משפחה וזוגיות הורות בחירת בוסטר איכותי לרכב
בחירת בוסטר איכותי לרכב
לולה איזרסון 09/10/12 |  צפיות: 3255

עומדים להפוך להורים?

כשתינוק נולד זו התרגשות גדולה כמו גם מחויבות ואחריות. הורות מאופיינת בדאגות רבות, הלול מתאים לו? הוא אכל מספיק? האם טוב לו? וגם באינספור בחירות חשובות שחשוב להתמודד איתן.

אחת מהבחירות הראשונות קשורה בריהוט ובציוד שתצטרכו לרכוש. למן הרגע הראשון ילדכם יזדקק לציוד בסיסי, אך מכיוון שמדובר על תינוק פצפון, חייב הריהוט והציוד לעמוד בכל הסטנדרטים המחמירים ביותר, מבחינת האיכות והעמידות. מהסיבה הזאת בדיוק חשוב מאוד להקדיש זמן בבחירה, לבדוק היטב את ההיצע ולבחור רק במוצרים מומלצים שניתן לסמוך עליהם.

כסא בטיחות לרכב

אין זה חשוב אם רוכשים לול, סלקל או פריט אחר בשביל הילד, אם מדובר בבחירה כ"כ חשובה, חובה לשים לב למס' עניינים חשובים. ניתן להניח שכל המוצרים בחנות התינוקות יהיו צבעוניים ויפים, עם זאת הקפידו שלא לבחור רק ע"פ המראה. גם המיטה היפה ביותר בחנות עשויה להתגלות כבלתי נוחה לתינוק ולא בטיחותית. המנעו ממצבים בהם אתם רוכשים פריט זה או אחר רק לפי המראה החיצוני.

תקני בטיחות בדקתם?

הפרמטר הראשון שחובה לבדוק לגבי כל מוצר שעומדים לקנות הוא כמובן מידת הבטיחות שלו. המוצר יכול להיראות יפה על המדף, אבל אם הוא לא עומד בתקני הבטיחות המחמירים, הוא מיותר מבחינתכם. אין משנה אם זו עריסה, עגלה או כל פריט אחר, אם ילדכם ישתמש בזה אז על זה להיות מותאם לגילו ומשקלו.

דבר חשוב נוסף, מוצר שהוא מותאם במיוחד לילדים קטנים, יהיה בטוח מכל הבחינות האפשריות, לדוגמה טיב החומרים שיבואו במגע עם הילד. כשחושבים על זה, יש המון דברים שאנו לא חושבים עליהם בתור סכנה, אך כשהילד ישתמש בהם הם עלולים להתגלות כסכנה. צורת המתקן, למשל, יכולה להיות חדה מדי והילד יכול לפגוע בעצמו. לכן בלי התקן הנדרש, לא רוכשים.

להורים המודאגים, חשבו על התקציב!

בפעם הראשונה כשנכנסים לחנות לקנות ציוד אנחנו בטוחים שכמעט הכל כדאי לרכוש, אבל למעשה, רשימת קניות אותנטית לא כוללת מאות פריטים. ניתן להניח שקרובי משפחה וחברים יעבירו אליכם ציוד שכבר לא בשימוש, וגם אם לא, ילדכם יזדקק בתקופה הראשונה לציוד בסיסי למדי.

אין צורך לרוץ ולרכוש כל רהיט ופריט שנמצאים בחנות. הכינו לכם מראש רשימה לקניות, וכשתגיעו למעמד הרכישה, דבקו ברשימה. אסור ללכת שולל אחר מבצעים כאלה או אחרים או פריטים שאתם חושבים שהם ממש שימושיים. קנו בחוכמה, השוו מחירים ולכו על פריטים שאתם באמת צריכים במחיר הכי זול. כך לא תעברו את התקציב ותוכלו לקנות את מה שרציתם בלי קשיים.

הולכים להיות הורים? מומלץ לבחון את הטיפים שפה בשביל לעבור את התהליך בשלום. ממש לא תמיד הפריט היקר ביותר הוא בהכרח טוב, גם אם זה איזשהו מותג יוקרתי. כדאי לשים לב שהמראה או השם לא מכתיבים את הקניה ושאתם בוחרים את הדברים באופן שקול והגיוני. למידע נוסף על קניית ציוד לתינוק - http://www.babyfun.co.il/Default.asp?sType=0&PageId=35. למה אתם מחכים?

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לולה איזרסון


 


מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון
 
סדנאות מנהלים לשיפור הארגון
במידה ואתם חשים שהשגרה והחיים שלכם פשוט לא זורמים להיכן שרציתם ושמעבר לזה, אתם מוגבלים מבחינה תקציבית אף על פי שאתם מרווחים הרבה מאוד , כדאי מאוד שתשקלו את האופציה להתנסות בקבלת ייעוץ אישי בשוק הפיננסי.

איך קונים נכון שעון?
17/10/12 | צרכנות
התשובה היא פשוטה מאוד - הזמן הוא ממש לא הדבר המרכזי, אלא הנקודה המרכזית היא מה מקרין השעון - אלגנטיות וכמובן יוקרה ובנוסף הוא תכשיט לכל דבר.

חברות הפקת אירועים
ישנם המון בעלי מקצוע בענף ההפקות- מפיקת אירועים, מנהלת אירוע, צוות עיצוב וסטיילינג וגם תקליטנים. מהותי להבין שמחירו של כל נותן שירות הוא גבוה ולכן מומלץ לבחור בנותנת שירות שיכולה לספק חבילה שלמה וכוללת.

מחפשים סדנאות אפקטיביות על נושאים כגון ניהול עובדים?
בכל מקרה שתבחרו- להעזר בשירותי יעוץ כלכלי או לנסות להסתדר בעצמכם, סופר חשוב שתבינו שלא חסרים מצבים שמצריכים התייחסות אחרת לנקודה הפיננסית. מצבים כמו: קניית שטח אדמה או הרשמה לתואר שני. מצבים אלו מתאפיינים בשינוי מהוותי של מרבית ההכנסות או של ההוצאות שלנו בתקופה מסויימת.

השקעות נדלן בארה"ב או בארץ?
15/10/12 | נדל"ן
בפוסט שלי אנסה לשים דגש על נקודות המהותיות הקשורות לקניית בתים בארץ ובחו"ל, אנסה לספק פתרונות לשאלות מהותיות שסובבות סביב נושאים בעלי משמעות לדוגמת - האם שווה להשקיע בנדל"ן, התברברות מעצבנת משרדי תיווך בעולם או רכישת נדלן מניב בחו"ל.

איך קונים מוצרים לתינוקות?
14/10/12 | הורות
אחת מההחלטות הבסיסיות מתייחסת לציוד התינוקות בו תשתמשו. מהשנייה הראשונה תינוקכם יזדקק לציוד, אך בגלל שזהו תינוק רך, על הציוד להיות בסטנדרטים המתאימים לתינוקות, מבחינת העמידות והבטיחות. לכן חשוב להשקיע זמן ומאמץ, לבדוק את ההיצע ולבחור רק בפריטים מומלצים שתוכלו לסמוך עליהם.

מחפשים מקום לברית בשרון?
יש תחושה שבתקופה האחרונה חלו לא מעט שינויים בתחום האירועים. אם לפני שנים בודדות אפשר היה לערוך חגיגה צנועה, אז כיום אנחנו רוצים להשקיע באירוע כמה שרק אפשר. למה להתפשר על חטיפים, מוסיקה מדיסק ומשחקים נדושים, כשניתן לערוך משהו מיוחד באמת? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות והפעלות שונות עבור המוזמנים?

אולם אירועים בקיסריה
בחיים ישנם ציוני דרך משמחים, ובארץ ישראל אנו נוהגים לציין כל מאורע מרגש כזה בגדול. בין אם מדובר בחתונה שלכם, במסיבת רווקים או במסיבת בת מצווה, כשאנו מוצאים תירוץ לשמוח ולחגוג - לא נפספס את ההזדמנות.

כיצד לבחור משרד עו"ד
אף אחד לא רוצה להיקלע למצב בעייתי, אבל במקרים רבים אנחנו נזקקים לעורן דין ממולח. זה עשוי להיות בעקבות עניין פלילי ויכול להתרחש דווקא בגלל הוצאה לפועל. על כל מה שיבוא בהחלט כדאי להשיג עורך דין מקצועי!

מפיק מוזיקאלי להפקות כגון הפקת שיר לבת מצווה
אבל עם השנים, ההכרח להתפרנס כהלכה השפיע עלי והגעתי למסקנה שע"מ להשיג את מבוקשי כנגן מקצועי, אני חייב להקנות לעצמי ידע מוסיקאלי מקצועי וללכת בכיוון מוסיקאלי שללא ספק יעניק לי אפשרות להתקיים כרצוני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI