דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים מה חשוב לדעת בעת ניתוח מתיחת בטן
מה חשוב לדעת בעת ניתוח מתיחת בטן
ירון וקנין 27/01/13 |  צפיות: 2575

קורה לכם שאתם הולכים למסעדה ונדמה לכם שכולם סביבכם בורכו בגנים משובחים? גם לכם קרה שרציתם לעבור ניתוח פלסטי אבל השתפנתם? כידוע, כיום בשביל להתקדם בחיים כדאי להיראות טוב, לא משנה אם אתם בגיל צעיר או בעשור השלישי או מבוגרים מאוד. חזה גדול או בטן גדולה- אפשר לשפר משמעותית באמצעות טיפול מהיר.

לא מעט ישראלים בוחרים בטיפולים פלסטיים, אך לא תמיד הניתוחים מצליחים, על כן שאתם עומדים לעבור ניתוח העלמת ורידים או מתיחת בטן יש לעשות צעד שקול ובטוח. המלצות ומידע בנושא מתיחת בטן ללא ניתוח והמלצות נוספות במאמר הבא.

רוצים בטן שטוחה? רוצים תוצאות טובות? בררו על רופאים מומחים בלבד! קבעו תור לפגישת הכרות ובררו את כל הנדרש: מה הוא אורך הניתוח, מה תקופת ההחלמה הנדרשת תופעות לוואי וחזרה לשגרה. מומלץ שתגיעו לפגישת הכרות עם חבר שיעזור לכם להתרשם מהשיחה עם הרופא המטפל, חשוב גם כן, בקשו לתיק עבודות עם ניתוחים קודמים .

כמה עולה ניתוח מתיחת בטן? השוו בין מחירם של כמה מרפאות שונות ובקשו לקבל את ההצעה בכתב. ההבדלים בין ההצעות השונות עלולים להגיע גם לאלפי שקלים או לכמה מאות, לפי הטיפול הנדרש. יש לדעת מראש מה מחירו של הטיפול המתוכנן ואילו תנאי תשלום תקבלו. אבל זכרו- המחיר לא צריך להיות הפרמטר היחידי כשבוחרים רופא מטפל.

התרשמות כללית- התרשמו ממידע באינטרנט על הניתוח והרופאים, קבלו פרספקטיבה גם מהפורומים השונים עד שתגיעו להבנה שכיוונכם טוב. יש לדעת מה עומד לקרות, הן מבחינה אסתטית וכמובן מבחינת תהליך ההחלמה. כדאי מאד להכנס לניתוח עם ידיעה ברורה מה עומד לקרות.

תוצאות בשטח- כל הרופאים הפלסטיים ימכרו לכולם את התוצאה הטובה ביותר אבל לצערנו לעיתים המציאות מראה לעיתים גם אכזבות. כדאי שתעשו שיחה עם הרופא ותאום ציפיות ולקבל אינפורמציה בכתב. בנוסף חשוב שתעברו ברצינות על ההסכם ואת הפרטים הקטנים בו כך שתגיעו לטיפול יותר נינוחים ויותר שלווים.

אלפי ישראלים צולחים טיפולי אסתטיקה בחודש. אם אתם חפצים להרגיש יותר שלמים עם עצמכם תאלצו לבחור בקפידה את המרפאה המובחרת ביותר, את הרופא שיעשה עבודה מקצועית ומוצלחת במחיר שיתאפשר לכם. בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון וקנין


 


מאמרים נוספים מאת ירון וקנין
 
רשימת מתווכים
מה יהיה עם שוק הנדל"ן? כולם יודעים מהו בית חלומותיהם, חזון מושלם לאופן שבו בית צריך להיות , מבחוץ ומבפנים.

עיצוב יוקרתי מתחיל עם...
הבתים שמוצעים למכירה לא לטעמכם? כולנו רוצים בית משל עצמנו, תכנון מלא לאופן שבו ביתנו אמור להיות,

אל תתפשרו על דשא סינטטי איכותי
10/02/13 | גינון
מצפייה בתכניות טלוויזיה, חצרות בתים, יציאה לנופש ועוד- אנו נחשפים ודאי בהמון דרכים לעולמות היפים של תחום הגינון.

חולדות רצות לכם בבית?
לא רוצים להסתכל לרצפה כי חולדות באו לביקור? הפחד מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית,

מחפשים או מוכרים דירה?
אישרו לך משכנתא? כל אחד ובית חלומותיו, חזון מושלם לאופן שבו צריך להיות בית , הן מבפנים והן מבחוץ.

בונים בית חדש?
מאיפה מתחילים לשפץ בית? רכשתם בית חדש? תמיד רציתם בית משלכם?

מחפשים מחשב נייד נוסף?
בעלי מקצוע אמין, יש כזה? שוב פעם בשבת הפסיק החשמל בבית? האם אצלכם בבית גם ה המקרר לא מקרר?

המקרר לא מפסיק להרעיש?
מה התקלקל עכשיו בבית? גם לכם ללא כל התראה הפקק של החשמל קפץ? שוב בבית המקרר לא מקרר?

הקמטים בולטים בזמן החיוך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? רוצים מראה צעיר ורענן? דעו שחלומות מתגשמים! היום יש מגוון רחב של טיפולים ובניהם: מתיחות פנים, ניתוחי אף, שאיבות שומן ועוד. הטיפול מתואם למצב בריאותו של הפציינט, אופי הטיפול ומורכבותו. גם אתם רוצים לטפח את המראה? כל ההמלצות והטיפים בהמשך!.

שיטות איטום חדשות
10/02/13 | שיפוצים
השתחררה לכם תוכנית חיסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם מעוניינים לחיות בדירה משופצת וגם לשפר את ערכו של הנכס בשוק הנדל''ן, שיפוץ מקיף הוא הפתרון המתאים עבורכם. אבל, עליכם להגיע אל התהליך בעיניים פקוחות כדי להימנע מבעיות מיותרות במהלך הפרויקט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI