דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים אינדקס הצרת היקפים מחיר
אינדקס הצרת היקפים מחיר
ירון וקנין 30/01/13 |  צפיות: 2782

בטח קורה לכם מדי פעם שאתם יוצאים עם חברים ונדמה לכם שכולם יפים ומטופחים הרבה יותר מכם? קרה שחשבתם על ניתוח פלסטי אבל בסוף התחרטתם? כפי שידוע, היום בשביל להתקדם בחיים כדאי להצטייד במראה טוב, אין קשר אם אתם בני 24 או בגיל 50 + של חייכם. חזה גדול או ישבן ענק- ניתן לתקן באמצעות טיפול מהיר.

רובנו בוחרים לטפל בעצמם בעזרת ניתוח פלסטי, אך לא תמיד הניתוחים מצליחים, על כן שברצונכם לעבור ניתוח הקטנת חזה או הצרת היקפים בלייזר אין לזלזל וחובה לברר היטב. בואו להתרשם ולקבל מידע על צמצום היקפים במאמר הבא.

רוצים שפתיים עבות יותר? רוצים לשפר את המראה? בררו על רופאים מומחים בלבד! גשו לפגישה ראשונית ושאלו שאלות חשובות: מה משך הניתוח ומהם סיכוניו, כמה זמן ייקח להחלים תופעות לוואי וחזרה לשגרה. מומלץ לצרף לפגישה מכר או ידיד שיתרשם יחד אתכם מהפרטים ומהרופא, אל תשכחו, תדאגו לראות תיק צילומים של עבודות קודמות.

הצרת היקפים מחיר? הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר מ כמה מרפאות שונות ובקשו הצעה בכתב. פערי המחירים יכולים להגיע לאלפי שקלים לטיפול גדול או לכמה מאות אם זה טיפול קטן. יש לברר מראש מה יהיה המחיר וכיצד יפרסו לכם תשלומים נוחים. אבל זכרו- שמחיר זול זו לא פונקציה מכריעה כשתאלצו לבחור לכם מרפאה.

בחירה נכונה- חפשו פרטים רלוונטיים והמלצות על הניתוח ותוצאותיו ברחבי האינטרנט, שוחחו עם גולשים עד שתקבלו תמונה ברורה. כדאי לדעת מראש כיצד התהליך עומד להראות, הן מבחינת תוצאות הניתוח וכמובן מבחינת תהליך ההחלמה. כדאי שתכנסו אל חדר הטיפולים שאתם מוכנים ומכירים את התהליך.

תוצאות בשטח- כל הרופאים בתחום הפלסטיקה ימכרו לכולם תוצאות מובטחות אך המציאות בשטח מראה הסתבכויות. כדאי שתגיעו לטיפול אחרי שיחה עם הרופא ותאום ציפיות ולקבל את כל הפרטים בכתב. כמובן שטוב יהיה שתעברו ברצינות על ההסכם ובייחוד את האותיות הקטנות כך שתוכלו לגשת לטיפול מוכנים ורגועים.

מאות ישראלים צולחים טיפולי אסתטיקה במשך חייהם. אם גם אתם חפצים להשלים עם המראה החיצוני יהיה עליכם לבחור נכון את המרפאה הכי טובה, את המנתחים המיומנים והטובים במחיר הטוב ביותר. טיפול מוצלח!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון וקנין


 


מאמרים נוספים מאת ירון וקנין
 
רשימת מתווכים
מה יהיה עם שוק הנדל"ן? כולם יודעים מהו בית חלומותיהם, חזון מושלם לאופן שבו בית צריך להיות , מבחוץ ומבפנים.

עיצוב יוקרתי מתחיל עם...
הבתים שמוצעים למכירה לא לטעמכם? כולנו רוצים בית משל עצמנו, תכנון מלא לאופן שבו ביתנו אמור להיות,

אל תתפשרו על דשא סינטטי איכותי
10/02/13 | גינון
מצפייה בתכניות טלוויזיה, חצרות בתים, יציאה לנופש ועוד- אנו נחשפים ודאי בהמון דרכים לעולמות היפים של תחום הגינון.

חולדות רצות לכם בבית?
לא רוצים להסתכל לרצפה כי חולדות באו לביקור? הפחד מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית,

מחפשים או מוכרים דירה?
אישרו לך משכנתא? כל אחד ובית חלומותיו, חזון מושלם לאופן שבו צריך להיות בית , הן מבפנים והן מבחוץ.

בונים בית חדש?
מאיפה מתחילים לשפץ בית? רכשתם בית חדש? תמיד רציתם בית משלכם?

מחפשים מחשב נייד נוסף?
בעלי מקצוע אמין, יש כזה? שוב פעם בשבת הפסיק החשמל בבית? האם אצלכם בבית גם ה המקרר לא מקרר?

המקרר לא מפסיק להרעיש?
מה התקלקל עכשיו בבית? גם לכם ללא כל התראה הפקק של החשמל קפץ? שוב בבית המקרר לא מקרר?

הקמטים בולטים בזמן החיוך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? רוצים מראה צעיר ורענן? דעו שחלומות מתגשמים! היום יש מגוון רחב של טיפולים ובניהם: מתיחות פנים, ניתוחי אף, שאיבות שומן ועוד. הטיפול מתואם למצב בריאותו של הפציינט, אופי הטיפול ומורכבותו. גם אתם רוצים לטפח את המראה? כל ההמלצות והטיפים בהמשך!.

שיטות איטום חדשות
10/02/13 | שיפוצים
השתחררה לכם תוכנית חיסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם מעוניינים לחיות בדירה משופצת וגם לשפר את ערכו של הנכס בשוק הנדל''ן, שיפוץ מקיף הוא הפתרון המתאים עבורכם. אבל, עליכם להגיע אל התהליך בעיניים פקוחות כדי להימנע מבעיות מיותרות במהלך הפרויקט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI