דף הבית אימון אישי אימון אישי מאמנת אישית
מאמנת אישית
personal.training 27/02/13 |  צפיות: 2422

מה תפקידיה של המאמנת האישית?

מאמנת אישית, בדומה למאמן אישי תפקידה לסייע למתאמנים להגדיר מטרות, להבין את מצבם הנוכחי ואת המצב אליו הם שואפים, לאתר את הקשיים, את הסיבות להיווצרות הבעיות, לשים אצבע על דפוסי ההתנהגות והחשיבה השליליים שמונעים את ההתקדמות, להתוודע אל היתרונות שלהם, להעצים את תחושת המסוגלות שלהם, ליטוע בהם את האמונה ביכולתם, ללוות אותם לכל אורך התהליך, להוות עבורם גורם מעודד, מחזק ומשקף וכמובן – לאפשר להם בסופו של תהליך, להגשים את מטרותיהם.

מה ההבדל בין מאמנת אישית למאמן אישי?

על פניו, אין כל הבדל. כפי שכתבנו ופירטנו קודם, מאמן אישי ומאמנת אישית חולקים את אותו התפקיד בדיוק. למעט סוג המין של המאמנים אין כל הבדל בניהם. הבחירה בין השניים תוכרע בידי המתאמנים באופן אינדיבידואלי להעדפותיהם השונות ולתחושתם האישית.

היכן מוצאים מאמנת אישית?

מאמנת אישית, כמו מאמן אישי ניתן למצוא כיום בשלל דרכים שונות, בניהם, ניחשתם נכון, באמצעות מנוע החיפוש באינטרנט. חיפוש קצר באינטרנט יפרוש לכם עשרות אלפי תוצאות של מאמנים אישיים בניהם מאמנות אישיות ומאמנים אישיים רבים. כמו כן, ניתן כמובן למצוא מאמנת אישית בפרט ומאמן אישי בכלל באמצעות מכרים- חברים, בני משפחה, שכנים, עובדים וכיוצא בזה. רבים מחשיבים את המלצות המכרים ל"שוות" יותר ועדיפות יותר מהחיפוש העצמאי באינטרנט, וניתן להבין את ההגיון שעומד מאחורי זה- העובדה שהמכרים ימליצו על מישהו שהם עברו איתו תהליך אימון אישי והם מרוצים ממנו. ברם, חשוב שתדעו שהתאמתו של המאמן האישי או המאמנת האישית עלולה להשתנות בין המתאמנים השונים ללא כל קשר לקרבה בניהם. מתי הדבר יכול לקרות? ובכן, כאשר אותו מאמן אישי עליו המליץ בן משפחה, הוא לא בהכרח מתמחה בנישת האימון לה זקוק המתאמן (למשל אימון כלכלי או אימון להרזיה) או כשלא מרגישים שיש חיבור ואינטראקציה זורמת ונינוחה בין המאמן האישי למתאמן (מה שעלול לחרב את כל תהליך האימון האישי מלכתחילה). על כן, אנו לא פוסלים את החיפוש העצמאי אחר מאמנת אישית או מאמן אישי, ומוסיפים שגם אם קיבלתם המלצה ממכר שלכם, חשוב שתוודאו בעצמכם כי אותה מאמנת אישית או מאמן אישי מתאימים לכם, לאופייכם ולמטרותיכם.

מאמנת אישית – יתרונות

למאמנת אישית יש יתרונות רבים, המתבטאים בעיקר בתחושות שהיא מעבירה למתאמנים. רבים יעידו כי פניה אל מאמנת אישית ולא אל מאמן אישי סיפקה להם אווירה של תמיכה וחמימות. בנוסף, יתרונה של מאמנת אישית מתבטא לרוב בקרב נשים המעוניינות לעבור תהליכי אימון אישי ומחפשות אוזן קשבת שתזדהה איתם או גורם איתו יוכלו להזדהות וממנו לשאוב השראה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 personal.training


 


מאמרים נוספים מאת personal.training
 
מאמנת אישית
אימון אישי הפך בשנים האחרונות לענף מפותח מאוד, ולתחום שזוכה להכרה רבה הן מבחינת אלו שעוברים את התהליכים המעצימים והן מבחינת אלה שעוברים את תהליכי הכשרת המאמנים והופכים למאמנים אישיים. לאחרונה מספר המאמנות האישיות הולך וגדל, למה? מה ההבדלים בין מאמנת אישית למאמן אישי? מה היתרונות שהיא יכולה לספק? כל אלה בהמשך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI