דף הבית ספורט וכושר גופני ספורט ימי קייט סרפינג – ענף הגלישה המסעיר ביותר
קייט סרפינג – ענף הגלישה המסעיר ביותר
קייט סרפינג 31/03/13 |  צפיות: 13209

ספורט הגלישה לוקח את כל מה שכיף במים ומשלב אותו עם עזרים נוספים שהופכים כל מפגש עם הים למיוחד ומהנה אפילו עוד יותר. קייט סרפינג, אשר נקראת גם גלישת מצנח או גלישת עפיפון, היא כנראה שיטת הגלישה הייחודית והמלהיבה ביותר כבר מהרגע הראשון ואפילו רק בשביל לצפות. אם כן, מה דרוש בכדי להפוך לקייט סרפר?

כשרוח ומים נפגשים

הקייט סרפינג משלב שני אלמנטים משמעותיים שהופכים לעולם חדש לגמרי – הרוח והמים. הגלשן מושפע מהמים והמצנח מושפע מהרוח כך שכבר מהרגע הראשון נדרשת שליטה וחיבור מושלם בין הגוף לגלשן והמצנח בכדי להתחיל לזוז ולהגיע לתוצאות מרהיבות ומהנות כבר מההתחלה. בנוסף לזה, גלישת המצנח מאפשרת לעשות פעלולים ותרגילים שכמעט ולא ניתן לעשות בעולמות הגלישה האחרים, כך שניתן ממש לשלב בין גלישה מהירה, פעלולים, גלים ואפילו ריחוף באוויר באופן וירטואוזי.

ללמוד גלישת מצנח

בכדי ללמוד כיצד לגלוש באמצעות גלשן ומצנח, מומלץ מאוד לעבור קורס קייט סרפינג. מעצם ההבדל המשמעותי בין גלישה קלאסית לגלישה עם מצנח, הקורס חשוב ביותר. בגלישה הקלאסית, קורס פרטי לא יזיק ואף יועיל באופן משמעותי בכדי לקבל את הבסיס הטוב ביותר להמשך גלישה מהנה ונוחה, אך עם זאת ניתן לנסות וללמוד את הגלישה גם לבד, עד שבסופו של דבר לומדים את הרעיון לאחר אימונים רבים. בגלישת קייט סרפינג צריך לדעת לעבוד נכון בכל האלמנטים ועל כן הקורס כל כך חיוני.

במהלך הקורס, עוברים ראשית על הבטיחות והנהלים במהלך גלישת קייט וגלישה בכלל, כאשר תנאי הרוח והים מקבלים התייחסות משמעותית. רק לאחר המעבר הכללי על התיאוריה, עוברים על הטכניקה אשר כוללת בתוכה כניסה למים עם הציוד, טכניקת הנפת העפיפון ואופן ההיגוי במהלך הגלישה. לבסוף, כאשר לומדים את עיקרון העבודה עם הקייט ואף כיצד להשתחרר ממנו לשם הבטיחות, עוברים לשלב התרגילים ושיפור הטכניקה.

הקורס האורך לפחות 3 שיעורים, במהלכם עוברים על כל הנושאים העיקריים, כאשר לאחר מכן ניתן להמשיך בשיעורים פרטיים או קבוצתיים ביחד עם מדריכים מקצועיים ומוסמכים וציוד מתקדם. כמו כן, ניתן גם לרכוש את הציוד לשם גלישה באופן פרטי.

רוצים מידע מקצועי על קייט סרפינג? לחצו כאן.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קייט סרפינג

SurfHouse | סרף האוס

בית ספר מקצועי לגלישה בואו ללמוד לגלוש אצל המקצוענים בליווי מדריכים מוסמכים ברמה בינלאומית.

03-5275927

http://www.surfhouse.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת קייט סרפינג
 
קייט סרפינג – ענף הגלישה המסעיר ביותר
31/03/13 | ספורט ימי
קייט סרפינג, אשר נקראת גם גלישת מצנח או גלישת עפיפון, היא כנראה שיטת הגלישה הייחודית והמלהיבה ביותר כבר מהרגע הראשון ואפילו רק בשביל לצפות. אם כן, מה דרוש בכדי להפוך לקייט סרפר?

קייט סרפינג: הדבר הגדול הנוכחי
24/01/13 | ספורט ימי
הספורט הימי אהוב מאד בישראל, בכך אין ספק. ואולם, בשנים האחרונות נראה כי שחקן אחד מצליח להתבלט אפילו בשדה משחק זה. קוראים לו קייט סרפינג, והוא מהנה באותה מידה בה הוא פשוט. החדשות הטובות עוד יותר הן שכל אחד יכול ללמוד כיום את הספורט המופלא הזה.

צאו מהבית ונסו קייט סרפינג - ההנאה מובטחת
24/12/12 | ספורט ימי
מתי בפעם האחרונה יצאתם מהבית יצאתם על חוף הים, כשאתם מותירים לרגליים לדשדש במי הים החמימים ולחוש בחול המלטף? אם אתם מתקשים להיזכר, כנראה הגיע הזמן שתעשו את זה...

גלישת קייט סרפינג- היום כבר כל אחד יכול
28/11/12 | ספורט ימי
זהו אחד הטרנדים המרכזיים ביותר כיום בעולם הספורט הימי, ולכן הייתה זו שאלה של זמן עד שהמוני ישראלים יתחילו לגלות את הקייט סרפינג. את הספורט הזה כל אחד יכול ללמוד.

Sup- גלישה בעמידה לפשוטי העם
28/11/12 | ספורט ימי
סוג זה של ספורט ימי התפתח בהוואי עוד בשנות ה-60 של המאה הקודמת, אך בכל זאת חלפו מספר עשורים עד שהוא קיבל את הפופולאריות המגיעה לו. כיום, גלישה בעמידה, המכונה Sup Stand Up Paddle Board
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI