דף הבית בית משפחה וזוגיות הורות מיטות מעבר, טיפים שימושיים
מיטות מעבר, טיפים שימושיים
משה יגל 03/04/13 |  צפיות: 4523

היא גדולה יותר ומעוצבת כמו מיטת ילדים אבל המזרון שלה הוא אותו מזרון לתינוקות עליו נח המתוק שלכם בשנת חייו הראשונה. לרוב מיטות כאלו מצוידות במעקה בטיחות על מנת שהפעוטות לא יפלו בשנתם לרצפה, אבל הן מספיק נמוכות כדי שיוכלו להיכנס ולרדת אליהן ומהן באופן עצמאי. ברוב המקרים הילדים מוכנים לקראת המעבר לקראת גיל שלוש.

כמו כל שינוי, גם המעבר למיטה החדשה הוא לא תמיד קל ופשוט. אי לכך הכנו עבורכם כמה עצות שימושיות שיקלו עליו את המעבר למיטה החדשה. הטיפ הראשון הוא למקם את המיטה בדיוק במקום בו עמד הלול בו ישן עד כה. השינוי יהיה קל יותר בצורה הזו ופחות דרסטי וקשה. חשוב מאוד גם כן להשתמש באותם מצעים לילדים שהשתמשתם בהם במיטה הראשונה. כל עוד תשמרו על המיקום ועל המצעים הנכונים ולא תחליפו בבת אחת הן את המיקום והן את התפאורה, יהיה קל יותר לפעוט להרגיש בנוח במיטה חדשה. מיטות מעבר לא חייבות להיות משהו מאיים. אתם יכולים אפילו לגרום להן להיות אטרקטיביות על ידי כך שתשתפו את הפעוט בבחירה של המיטה. קו אותו לקניון והסבירו לו שהוא הולך לזכות בפרס – מיטה של גדולים. צרו בו התרגשות וציפייה ואל תתייחסו לזה כאל עונש או גזרה נוראית. במידה ואתם רוצים להעביר אותו אל מיטות מעבר כיוון שיש ילד נוסף בדרך, שימו לב שאתם מבצעים את השינוי כחודשיים לפני הרחבת המשפחה כדי שהוא לא ירגיש שהתינוק החדש נישל אותו מהמיטה שלו. בכל מקרה חשוב מאוד להעביר את הילד בזמן המתאים ולא להאיץ בשינוי. ישנם הורים שמתחרטים עד עמקי נשמותיהם על כך שלא פשוט שכרו לול נוסף בתקופה הזו במקום להקדים את המאוחר.

מצעים לילדים על קצה המזלג

בניגוד למצעים לתינוקות, כאשר מדברים על מצעים לילדים, ישנו מקום לדבר על העדפות אישיות. באופן כללי ילדים קטנים סובלים משינויים ולכן בדיוק כמו במקרה של מיטות מעבר, נסו להפוך את רכישת המצעים לחוויה אטרקטיבית ומסעירה כשאתם נותנים לילד לבחור בעצמו את המצעים. עם זאת, עליכם להקפיד על כמה עקרונות פשוטים. קודם כל הקפידו על רכישת מצעים לילדים מאיכות גבוהה. מאחר ומדובר על מצעים שעוברים לא מעט כביסות (במיוחד בשלב הגמילה מחיתולים), חשוב שהם יוכלו לעמוד בכך. בנוסף הקפידו לרכוש אך ורק מצעים עם תו תקן של מכון התקנים הישראלי כדי להיות בטוחים שהבד לא דליק או מגרה את העור. לסיום, הקפידו שמלבד העיצוב הנאה הם יהיו גם נעימים, אחרת קניתם בסופו של יום מפת פיקניק ולא שמיכה או סדין לילד. בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 משה יגל


 


מאמרים נוספים מאת משה יגל
 
מעקות משולבות זכוכית
09/09/13 | שיפוצים
גם במגזר התעשייתי כמו גם במגזר הפרטי, הולך וגובר השימוש בנירוסטה. הסיבות לכך טמונות בחוזקה, בעמידותה הרבה ובתייחס למגזר הפרטי, כמובן גם ביופייה היחודי של מתכת זו.אם כן מהי הדרך לבחור מוצרי נירוסטה, וכיצד נוכל לוודא כי עבודות נירוסטה שבהן אנו מעוניינים יעשו בהתאם לצורך שלנו. על כך במאמר הבא.

כך תשמרו על המראה היוקרתי (מעקות זכוכית, זכוכית, מראות)
במאמר שלפנינו נלמד כיצד ניתן לשמור על המראה היוקרתי של הבית, לחדש אותו, לרענן אותו אך עדיין לשמור על מסגרת תקציב שפויה. הפעם נתמקד בשני אלמנטים חשובים, או אולי אפילו כדאי לומר, עיקריים בכל הקשור להענקת מראה יוקרתי ואלגנטי לבית. הראשון הוא זכוכית והשני הוא מראות.

מראות בספרות ובתרבות העולמית
04/04/13 | אדריכלות
מדהים לגלות שכבר לפני 6000 שנים בני האדם היו עסוקים בבחינת המראה שלהם מול סלעים מלוטשים. המראה מודרנית באה לעולם אמנם רק לפני כמאה וחמישים שנים, אבל הרומן שלנו עם הבבואה המשתקפת שלנו נמשך ככל הנראה משחר ההיסטוריה האנושית אז היינו בוהים בבבואה שלנו כפי שהשתקפה אלינו מאיזה נחל קדמון.

על נירוסטה ומעקות
יש מעט מאוד אלמנטים בחלל המגורים או בחלל העסקי שמשלבים בצורה כל כך מושלמת והדוקה בין נוחות, עיצוב, בטיחות ופונקציונאליות. תתפלאו לשמוע אבל מעקות הם בדיוק האלמנט הזה שאנחנו מדברים עליו. הרי בסופו של דבר למה אנחנו צריכים מעקות? מצד אחד כדי לתמוך בנו בעלייה או בטיפוס המדרגות, מצד שני כדי שנוכל להחליק עליהם בסטייל כשאנחנו יורדים למטה ומצד שלישי כדי שלא ניפול

כך תבחרו גן אירועים לאירוע שלכם
אז היום הגדול מתקרב. אתם כבר נרגשים ומתחילים להילחץ. כולם כבר יודעים שאתם מתכוונים לערוך חתונה גדולה ומפוארת, אבל אתם עדיין לא יודעים בדיוק איפה.

מיטות מעבר, טיפים שימושיים
03/04/13 | הורות
אם הפעוט לכם נמצא בין גיל שנה וחצי לשלוש וחצי שנים, אולי הגיע הזמן לעבור הלאה ולצאת מן הלול. המיטה שמשמשת למעבר מקלה את המעבר בין הלול או מיטת התינוק למיטת הילדים.

גריל גז - הברביקיו החדש
אחד הלהיטים שהשתלטו על תחום העל האש הביתי הוא הגריל המופלא שעובד בלי פחמים אבל בסופו של דבר מסוגל להפיק תוצרת לא נחותה בשום צורה. שימו לב לרגע לכל הסרטים והסדרות האמריקאיות שצפיתם בהם בשנים האחרונות או בכלל, אי פעם.

על פריצת דיסק
אם אתם קוראים את המילים האלו עכשיו, רוב הסיכויים שכואב לכם הגב. אי לכך, אנחנו רוצים להרגיע אתכם ולהשתתף בכאב שלכם. למרות שהמצב נראה אולי לא טוב עכשיו, דעו כי לא מדובר על גזרה משמיים וכי ניתן להתמודד עם המצב ועם תופעות הלוואי הלא נעימות שלו כל עוד מקפידים על כמה כללים פשוטים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI